Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7301 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב הוא דייהו לגנזה 2000 סמ"ק 01 אוטומטי, האוטו עבר 156אלף

 

 

 

האוטו נוסע מעולה בכביש רגיל אך בעליות הוא לא זז, אם אני עולה עליה ב 80 אוו 100 קמש ונותן קיק(פוול גז) האוטו רק עושה רעש אבל לא עולה במהירות, הסל"דעולה ממש לאט וניראה כאילו ממש קשה לו לסחוב

 

מה עושים?

 

האוטו בכביש ישר בכלל לא צריך לתת לו גז

:-)

פורסם

התאור לא ברור...לא הבנו בקיק הוא מוריד או לא מוריד הילוך???

 

נסה לסוע במישור ולהוריד הילוך על ידי לחיצה...

האם מוריד הילוך

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
פורסם

תחליף את האוטו :crazyeyes

 

סתם סתם תבדוק אם כל ארבעת הצילינדרים עובדים:

 

בסרק תשלוף את החוט שהולך מהמפלג לצילינדר [כל פעם אחד]

ותראה אם יש ירידה רצינית בטורים .

 

תחזור לפרט.

טוב שם טוב משמן טוב

פורסם

תחליף משאבת דלק, ואם כבר אתה מחליף אותה, תשים משאבה יותר חזקה מהמקורית, שיפור משמעותי בסחיבה מובטח במיוחד בעליות ובעומס שבהם נדרשת ספיקת דלק גדולה .

פורסם

אתם ממש נסחפים....כולה דייהו

 

לבדוק מתי עבר טיפול פעם אחרונה (פלאגים,שמן, פילטר שמן + אויר, שמן גיר + פילטר)

שים לב שמערכת הפליטה והיניקה תקינות... אגזוז ללא חורים, ממיר קטליטי לא סתום וכו'

הייתי מנסה גם אינפוזיה.

אם עדיין לא יסחוב טוב, תחליף אוטו :twisted:

פורסם

קצת הגזמתם עם הדייהו . דייהו אוטו מעולה מנסיון , אחרי 140 אלף בלי מוסך פעם אחת . מדובר בדיהו לנוס . ואגב כל אחד כתב משהו אחר , קצת בלבלתם את הבחור :)

ח חי חיפ חיפו חיפושי חיפושית שלי שלי:)

פורסם

החשד שלי שמדובר במערכת פליטה סתומה כנראה הממיר קטליטי.

 

כדאי לבצע סריקה עם סורק תקלות במוסך מורשה, ולבצע בדיקת לחץ חוזר במערכת הפליטה.

פורסם
קצת הגזמתם עם הדייהו . דייהו אוטו מעולה מנסיון , אחרי 140 אלף בלי מוסך פעם אחת . מדובר בדיהו לנוס . ואגב כל אחד כתב משהו אחר , קצת בלבלתם את הבחור :)
מי דיבר על תקלות? מה לעשות, המנוע לא מספיק חזק בשביל לסחוב את הרכב בעליות ב180 קמ"ש

עד מתי ספטמבר 08.:(

פורסם
זה בגלל החלפת הגיר.
ואכן כמו תמיד שמר אכן צודק וקלע למטרה.

סוד קטן : לשם אבחנה מדוייקת מעל מסך המחשב , על מנת לקלוע למטרה, יש ורצוייה קבלת

היסטוריית הרכב, שגרמה לתקלה, ברוב המקרים, כשההסטוריה ידועה, קל יותר לאבחן!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
תבודוק את מצב הפלאגים...
230E מה יש לך עם הפלגים..?

אתה שולף אבחנות מהשרוול, כמו שקוסם שולף יונה מהכובע, מה אתה קוסם?!

קרא בבקשה את כללי הפורום בנוגע לשליפת תשובות מהשרוול, מבלי לקרוא בכלל את הבעייה.

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

לא הבנתי מה אני צריך לעשות?...

 

עכשיו לכל מי שצחוק על דייהו אז לא הייתי ממהר לצחוק כי גם אני חשבתי שדייהו זה אוטו זבל אבל ממש הופתעתי לטובה מהאוטו הזה.

 

 

שאני נוסע במישור ונותן קיק האוטו פשוט טס.

 

הוא נותן קיקים והכול בסדר ואין שום בעיות אבל אם אני יתן קיק בעליה הוא יתן קיק אבל משום מה הוא בקושי עולה במהירות, יחסית לוקח לו הרבה זמן עד שהוא עולה מי 80ל 100 קמ"ש,

 

תעזרו לי זה נהיה ממש מעצבן לפעמים כי פעם הוא היה צוחק על עליות

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7301 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...