Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אבא שלי "משגע אותי... C2\C4 VTR\206XS\IBIZA


תמיר61
שימו לב! השרשור הזה בן 6521 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

איביזה - לא ספורטיבית ולא תוכננה להיות כזאת. סתם אוטו. ג'יפון.

C4 - אם אני לא טועה זה ה-1.6, תעשה לעצמך טובה, היא לא זזה. סתם קוראים לה VTR.

C2 - מכמה חברים שאני מעריך את דעתם, הרבה יותר טובה ממה שכתבו עליה.

206 - הכי טובה כנראה, אבל אם אתה לוקח רכב כזה, למה לא לקחת 2004/5 ולחסוך 20K?

 

איביזה - צודק. בתור קטנה מהירה היא בסדר, אם מתעלמים מבעיית הנוחות. ספורטיבית היא לא - בגלל חוסר תקשורת מהשלדה וההגה ובגלל יותר מדי תת היגוי.

C4 - צודק. לא נהגתי על ה-VTR, אבל למיטב ידיעתי מדובר ב-1.6 רגילה עם תיבה ידנית ובלי מאפיינים ספורטיביים כדוגמת מתלים קשיחים וכדומה. כלומר - מכונית נוחה ונעימה לנהיגה, אבל לא ספורטיבית.

C2 - באילו מאפיינים היא טובה יותר ממה שכתבו עליה?

206 - צודק.

 

המכונית הכי ספורטיבית במחיר הכי משתלם היא C2 VTS

 

תראה את הפרק של TOP GEAR להבין את הקסם של האוטו

http://www.finalgear.com/shows/topgear/5/9/

 

ראיתי את הפרק עכשיו ולפיו קל לראות שהקסם של האוטו הוא הימצאותו בקבוצת ביטוח נמוכה בבריטניה, אחרת הפיאסטה פשוט טובה יותר. מה גם שבדקה וחצי של כתבה טלוויזיונית כנראה שאי אפשר ממש לדבר על האיכויות של האוטו...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

YEAH RIGHT !

ילד בן 18 שיודע על "התנהגות ספורטיבית" או "איכויות נהיגה"...

 

פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

 

ושוב:

 

פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

 

איציק

קצת תנשא..

אתה צודק אין לי מושג בקשר לנהיגה ספורטיבית כי אף פעם לא נהגתי על מכונית ספורטיבית.

אבל אני רוצה מכונית שכן תדע להתנהג כי לאט לאט אני ינצל את הפונטציאל שלה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

YEAH RIGHT !

ילד בן 18 שיודע על "התנהגות ספורטיבית" או "איכויות נהיגה"...

 

פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

 

ושוב:

 

פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

 

איציק

אני מכיר ילדים בני 18 שיודעים נהיגה ספורטיבית מהי, איפה הבעייה ?

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מכיר ילדים בני 18 שיודעים נהיגה ספורטיבית מהי, איפה הבעייה ?
יש הבדל בין כאלה שיודעים נהיגה ספורטיבית לבין כאלה שחושבים שהם יודעים.

 

מכיר כאלה בני 18 שבאמת יודעים ? יופי לך, אני עוד לא ראיתי אחד כזה (או שפשוט הסטדנרטים שלנו לכאלה ש"יודעים לנהוג" שונים).

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבין הארבע הייתי הולך על ה- 206XS (ליתר דיוק הייתי מחפש את ה- 206GTI האחרונה במלאי), וזאת מאחר ופיז'ו לא הפנימו את המשפט "סוס מנצח לא מחליפים", ושיגרו לעולם את ה- 207 המביישת והמעורפלת.

 

תמיר כתב נכון שהוא יגדל וילמד נהיגה ספורטיבית עם האוטו, ולכן עליו לקנות אוטו מתקשר ולא אוטו מדגמן.

 

ואם אנו נכנסים לפורום מגלי עתידות אז לדעתי לפיז'ו 206XS/GTI יהיה בעתיד ביקוש רב, כי אנשים צעירים ויודעי דבר יחפשו את המכוניות המתקשרות ולא ימצאו את מבוקשם במכוניות החדישות עם ההגה החשמלי. מזכיר לכם משהו- נכון, בדיוק כמו הביקוש היום ל 205, 106, 306 (הגירסאות הספורטיביות) וכדומה.

 

כנראה שלשמור על קשר זה לא רק בזק...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

206XS/GTI יהיה בעתיד ביקוש רב, כי אנשים צעירים ויודעי דבר יחפשו את המכוניות המתקשרות
מספר האנשים שמתעניינים ביכולת התיקשור של רכבם הוא ממש ממש לא רב.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אהלן תמיר. גם אבא שלי משגע אותי. שלי רוצה נכדים, שלך רוצה לקנות לך מכונית. מצבך יותר טוב ממני.

 

נכנסו לכאן אנשים וכתבו לך את דעתם. אני שותף לדעה של רוני לגבי C2. נסעתי והתבאסתי, על אחת כמה וכמה מכיוון שמדובר בחברה שיש לה ידע על בניית מכוניות מצוינות.חשוב שלפני שאתה קונה תסתכל מה עיתונים כתבו עליה.במיוחד אם אתה עוד צעיר ואיש מכירות עושה לך נסיעה ומדגיש את הצליל היפה של המנוע או התאוצה בקו ישר והג'נטים היפים - דברים שבעוד שנה תבין שהם ממש לא חשובים.

 

אני גם שותף לדעה של שמר לגבי C4. זו C4 ידנית 3 דלתות ותו לא. יפה ,מעוצבת וכו-אבל רחוקה מספורטיבית.

 

לגבי הסיאט. מה עניין מחט לתחת?! איפה ספורט? בג'אנטים?

 

206... לא יודע מה להגיד לך. אני מאוד אוהב את המראה, במיוחד של הXS, אבל להגיד שהיא ספורטיבית זה אותו דבר כמו C4. היתי אומר לך שבשביל זה יש 206 GTI, אבל גם היא לא בדיוק חזון אחרית הימים.

 

תעשה את החשבונות שלך. קח בחשבון שבתקציב שלך אין יותר מדי מכוניות ממש ממש טובות לקנות. מצד שני...מה אכפת לך? זה לא שאתה בא ליסוע על המגבלות כל היום. מכונית גם צריכה להיראות סבבה. אתה לא חייב "ללמוד לנהוג" על הקומפקטית החמה הכי טהורה שיש בנמצא. ללמוד אפשר גם על סוסיתא. אח"כ קונים משהו יותר מתקדם. תכל'ס, היתי קונה 206. זה נחמד להתחלה.

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מספר האנשים שמתעניינים ביכולת התיקשור של רכבם הוא ממש ממש לא רב.

א. לצערי אתה צודק.

 

ב. אז מדוע יש היום ביקוש (יחסי) למכוניות האחרות שציינתי?

 

כנראה שעדין יש כמה משוגעים לדבר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אם הייתי בגילך הייתי מתמקד בסיטרואניות.

 

שתיהן חדשות על הכביש ומיוחדות, ומראה מיוחד ו"קול" זה מה שמעניין את רוב בני גילך. מתוך שתיהן נשאר לך רק להחליט מה חשוב לך יותר -C2 אוטו קטן וזריז, קל למצוא חניה, עם מנוע שצריך לקרוע, לא רכב שהכי נעים ושקט לנסיעה ארוכה, אבל תהנה איתו יותר אם אתה משתולל עם רכבים.

או C4, מרווחת יותר, נעימה יותר, עיצוב מאוד מיוחד, וביצועים נחמדים בזכות הגיר הידני.

 

יכול להיות שעדיף למישהו בגילך לא ללכת על רכב כמו ה C2 ולהתחיל עם משהו מתורבת יותר.

 

LUDU, לדעתי ה 206 הצליחו בזכות עיצוב, עיצוב, עיצוב, ונוחות נסיעה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני שותף לדעה של שיימר ותומר, אני חושב שבהתחשב באופציות הנתונות, הייתי הולך על ה-206, רכב חביב ביותר, מאוד מפנק ונוח,הפשרה הכי טובה בין כל הדרישות שלך,ועם בונוס של תג מחיר נמוך יחסית למתחרות.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לרוני-

היא אומנם לא 106/306, אבל יש לה את הקסם שלה.

לפי אותם אנשים (מודה, לא נהגתי), המכלול גדול מסכום חלקיו.

סוג של קארטינג לכביש.

אם אתה הולך פשוט "לשבור" את האוטו על הכביש כל היום, הוא יחזיר לך בהרבה חיוכים.

אולי לא אותם חיוכים של 106, אבל חיוכים.

 

שים לב, אחד הבעלים החליף את ה-X5 ל-VTS.

נשמע מופרך, אני יודע, אבל האוטו הדליק אותו (יש לו עוד רכבים, אל תדאג).

 

206- UNDER-RATED בצורה מטורפת.

לפי דעתי, ודעתי בלבד.

עדיפה על כל הקטנות. לא TS בדיחה ג'יפאית. לא איביזות וגם לא קליאו.

נכון, לא במצב מקורי. אבל אלוהים ישמור מה אפשר לעשות עם הקטנה הזאת.

תן לי XS שנת 99/00 עם 8V, טורבינה קטנה עם 0.3-0.4, מיתלים כמו שצריך (סט קוילאוברים ומוטות פיתול).

מה צריך יותר? מכונית יפהפיה (מהיפות שפיז'ו הוציאו אי פעם, דעה אישית), מבחר גדול (הרבה צפוניות קנו את האוטו), אמין, זול לתחזוקה וקניה, שוק אפטר-מרקט גדול.

ד"א, כל החלום הזה עולה פחות מ- (עם השיפורים)70K, מחיר של קליאו ממוצעת (שחוטה, רובן כאלה).

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לרוני-

היא אומנם לא 106/306, אבל יש לה את הקסם שלה.

לפי אותם אנשים (מודה, לא נהגתי), המכלול גדול מסכום חלקיו.

סוג של קארטינג לכביש.

אם אתה הולך פשוט "לשבור" את האוטו על הכביש כל היום, הוא יחזיר לך בהרבה חיוכים.

אולי לא אותם חיוכים של 106, אבל חיוכים.

 

שים לב, אחד הבעלים החליף את ה-X5 ל-VTS.

נשמע מופרך, אני יודע, אבל האוטו הדליק אותו (יש לו עוד רכבים, אל תדאג).

 

206- UNDER-RATED בצורה מטורפת.

לפי דעתי, ודעתי בלבד.

עדיפה על כל הקטנות. לא TS בדיחה ג'יפאית. לא איביזות וגם לא קליאו.

נכון, לא במצב מקורי. אבל אלוהים ישמור מה אפשר לעשות עם הקטנה הזאת.

תן לי XS שנת 99/00 עם 8V, טורבינה קטנה עם 0.3-0.4, מיתלים כמו שצריך (סט קוילאוברים ומוטות פיתול).

מה צריך יותר? מכונית יפהפיה (מהיפות שפיז'ו הוציאו אי פעם, דעה אישית), מבחר גדול (הרבה צפוניות קנו את האוטו), אמין, זול לתחזוקה וקניה, שוק אפטר-מרקט גדול.

ד"א, כל החלום הזה עולה פחות מ- (עם השיפורים)70K, מחיר של קליאו ממוצעת (שחוטה, רובן כאלה).

206 עם טורבינה?

אנחנו מדברים כאן על רכישת רכב דנדש עבור נהג בן 18, מה קשור עכשיו טורבינות?

 

מבחינת כח ה-XS לא ממש חלשה (דרור מהפורום השכן לקח C4 VTS עם 180 כ"ס לנסיעת מבחן, ועשה בדיקה אקראית עם 206XS, ושני הילוכים ראשונים ה-XS לקחה... זה מכובד)

מבחינת התנהגות - לא רע, וכפי שאמרת ניתן לשיפור (בולמ"ז וכו') אם ממש רוצים.

ומבחינת מקום מאחורה לחברים/סאב וכו' - כנראה מספק.

 

התחרות היא בין C2 ל-XS לדעתי.

(לזכות ה-C2: רכב דנדש, מיוחד, אין הרבה על הכביש. לחובתה כבר דובר פה מה המגרעות. (והיא די קטנה, צריך לראות אם המקום מאחורה+בבגאז' מספיק לצרכים של השואל - זה רק הוא יכול להחליט)

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

WIL-

התגובה שלי היתה לרוני, לא כהמלצה לקניה, אלא באופן עקרוני על האוטו ומה אפשר לעשות איתו (שים לב שדיברתי על 99/00).

שאר הפרטים אני מסכים איתך (שים לב להודעה שלי בתחילת העמוד).

ההמלצה שלי היא C2 או XS שנת 04/05 (בשביל לחסוך עלויות).

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לרוני-

היא אומנם לא 106/306, אבל יש לה את הקסם שלה.

לפי אותם אנשים (מודה, לא נהגתי), המכלול גדול מסכום חלקיו.

סוג של קארטינג לכביש.

אם אתה הולך פשוט "לשבור" את האוטו על הכביש כל היום, הוא יחזיר לך בהרבה חיוכים.

אולי לא אותם חיוכים של 106, אבל חיוכים.

 

שים לב, אחד הבעלים החליף את ה-X5 ל-VTS.

נשמע מופרך, אני יודע, אבל האוטו הדליק אותו (יש לו עוד רכבים, אל תדאג).

 

רועי, אני לא יודע כמה אותם אנשים נהגו על ה-C2, ובטח שאתה לא חייב לסמוך עלי, אבל אני נהגתי עליה יום שלם.

 

קסם - יש לה. אבל רק בגלל שהיא (כמעט) היחידה שעולה מעט ועושה (בתיאוריה) הרבה.

אבל המכלול גדול מסכום חלקיו? זה בפירוש לא משפט שמתאים לה. פשוט מכיוון שבתור מכונית לנהיגה יש לה מגרעות בולטות ומשמעותיות שמונעות ממנה להוות תחרות לכמעט כל המשומשות הספורטיביות, אפילו כאלו שעולות עשירית ממנה (106 ראלי 1.3).

 

כמו שכבר אמרתי - בתור קארטינג למסלול הג'ימקאנה היא יכולה להיות בסדר. אבל לנהיגה ספורטיבית פרופר - חסר לה תיבת הילוכים נורמלית, הגה מתקשר, מתלים איכותיים וכוח מנוע. זה שאין לה תת היגוי ויש לה טרן אין מעולה, פשוט לא הופך אותה למכונית מהנה לנהיגה. (לצערי, כבר אמרתי?)

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6521 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...