Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7303 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

אני מתעתד להתקין ברכב רמקולי מורל דוטק ויש לי כבר רמקולי 6*9 של פיוניר ( 300 וואט )

אני מחפש מגבר טוב בתקציב של עד 1200 ש"ח שאוכל להתקין ברכב כך שאוכל לנצל טוב ! את הרמקולים שיש לי כרגע ושאתקין , כרגע אין לי סאב אבל !!! אני רוצה שלמגבר תהיה אפשרות לסאב כך שכאשר אני ארצה לשים סאב אז המגבר כבר !! יתמוך בזה.

 

מה הם לדעתכם המגברים ( שם חברה והדגם ) אשר בתקציב הנ"ל או בסביבתו הקרובה יוכל לעמוד בדרישות שלי ???

 

בתודה מראש

 

SKI FARM

פורסם

הוא לא צריך שום מגבר 5 יציאות..

בעתיד שהוא יקנה סאב הוא ינתק את הרמקולים האחוריים 6X9 מהמגבר ויחבר אותם לר"ד.

גם 5 ערוצים לא יעזור לו לחבר את הסאב ואת שתי זוגות הרמקולים, כי שום מגבר בתקציב הנ"ל לא יכול להרים בצורה טובה סאב נורמלי ביציאה אחת ללא גישור, אז עם כבר אתה ממליץ לו לחבר את כל הרמקולים וסאב בעתיד אז כבר עדיף מגבר 6 יציאות, אבל כל מגבר 4 יציאות יספק את הסחורה ובעתיד מומלץ לחבר את הרמקולים האחוריים לר"ד מאשר לקנות מגבר 6 יציאות.

אם יש לך גישה לדיוטי אתה יכול להביא את ה JBL או את האינפינטי ב 200$ בארץ הם נמכרים בסביבות ה 1400-1500 ש"ח... אם אין לי גישה לדיוטי, בטווח שנתת בסביבות ה 1200 ניתן למצוא בארץ את האוריון 4004 וכן את המאק שהציעו לך.

פורסם
הוא לא צריך שום מגבר 5 יציאות..

בעתיד שהוא יקנה סאב הוא ינתק את הרמקולים האחוריים 6X9 מהמגבר ויחבר אותם לר"ד.

גם 5 ערוצים לא יעזור לו לחבר את הסאב ואת שתי זוגות הרמקולים, כי שום מגבר בתקציב הנ"ל לא יכול להרים בצורה טובה סאב נורמלי ביציאה אחת ללא גישור, אז עם כבר אתה ממליץ לו לחבר את כל הרמקולים וסאב בעתיד אז כבר עדיף מגבר 6 יציאות, אבל כל מגבר 4 יציאות יספק את הסחורה ובעתיד מומלץ לחבר את הרמקולים האחוריים לר"ד מאשר לקנות מגבר 6 יציאות.

אם יש לך גישה לדיוטי אתה יכול להביא את ה JBL או את האינפינטי ב 200$ בארץ הם נמכרים בסביבות ה 1400-1500 ש"ח... אם אין לי גישה לדיוטי, בטווח שנתת בסביבות ה 1200 ניתן למצוא בארץ את האוריון 4004 וכן את המאק שהציעו לך.

על אילו דגמים !! של מגבריי JBL או אינפיניטי אתה מדבר שאותם ניתן לקנות בדיוטי פרי ? (תוכל לתת קישור של אתר החנות שמוכרת זאת בדיוטי פרי ?) - תהיה לי גישה לשם בעוד פחות מחודש !! - שווה לחכות לJBL או אינפיניטי ולקנות אותם בדיוטי פריי או לקנות בארץ את המאק או האוריון 4004 ?

 

וכן אם משווים בין 4 המגברים שנתת : JBL, אינפיניטי, אוריון 4004 והמאק שהציעו לי קודם - מה ההבדל ביניהם ( מבחינת יציאות , עוצמה , דיוק , וכ"ו ) ומבחינת איכות ואמינות המגבר איך הייתה מדרג אותם מ1 עד 4?

 

בתודה

 

SKI FARM

פורסם

זה הדגם של האינפינטי REF7541A

והJBL זה הדגם שלו GTO75.4

לדעתי אני הייתי לוקח את הMAC AUDIO כי הוא מוצהר הכי גבוה ומבחינת האמינות הוא טוב ולא עושה בעיות ויש הרבה אנשים מרוצים ממנו . אח''כ הייתי לוקח את האוריון ואת האינפינטי והJBL מתחתיו.

מחפש קומפוננט רוקפורד T5...

פורסם
זה הדגם של האינפינטי REF7541A

והJBL זה הדגם שלו GTO75.4

לדעתי אני הייתי לוקח את הMAC AUDIO כי הוא מוצהר הכי גבוה ומבחינת האמינות הוא טוב ולא עושה בעיות ויש הרבה אנשים מרוצים ממנו . אח''כ הייתי לוקח את האוריון ואת האינפינטי והJBL מתחתיו.

תודה רבה על ההענות המהירה - נראה לי שאשמע לעצתך ואם אפשר עוד שאלה קצרה

 

אני מתעתד להתקין רמקולי קומפוננט ויש לי כבר רמקולי 6*9 של פיוניר ( 300 וואט ) ברכב סובארו אימפרזה 2002

 

המליצו לי על קומפוננט של JL AUDIO דגם VR650-CS נאמר לי שזה לא!!! הדגם הבסיסי של JL AUDIO (כמו הדוטק של מורל או ה ווי1 של פוקל ) אלא משהו באמצע והם יעלו לי רק 920 ש"ח ! - האם אתה מכיר הדגם ויכול לומר לי תכונותיו - איך המיד, באס, טוויטרים, אני שומע בעיקר שנות ה80, 90 , מוזיקה עכשווית וקצת מוזיקה אלקטרונית אך לא הרבה - זה יעשה את העבודה ???

שווה לקנות ??

 

האם קומפוננט אילו ומגבר ה- MAC AUDIO עם רמקולי הפיוניר יעשו את העבודה לנוכח סוגי המוזיקה שאני שומע ? או שלדעתך עדיף שילוב אחר, ואם כן מהוא ?

 

בתודה מראש

 

SKI FARM

פורסם
זה הדגם של האינפינטי REF7541A

והJBL זה הדגם שלו GTO75.4

לדעתי אני הייתי לוקח את הMAC AUDIO כי הוא מוצהר הכי גבוה ומבחינת האמינות הוא טוב ולא עושה בעיות ויש הרבה אנשים מרוצים ממנו . אח''כ הייתי לוקח את האוריון ואת האינפינטי והJBL מתחתיו.

תגיד 110RMS זה יותר גבוהה מ 111RMS ?

לא שיש הבדל משמעותי, ואפילו לא ניתן לקרוא לזה הבדל. אבל המק אודיו לא מוצהר הכי גבוהה אלא האינפינטי מוצהר יותר גבוהה מכולם. ביננו שום מגבר ביניהם לא יהווה הבדל רציני מבחינת ההספקים שהוא נותן לכן הם בכלל לא מהווים פקטור לבחירת המגבר. בקשר לאמינות שזה כן חשוב, אני חושב שהמגבר הכי פופלארי בפורום הוא ה JBL 75.4, והוא לא אכזב כאן הרבה אנשים אולי מלבד אלה שיש להם דוטק, ככה מבחינת ניסיון אני חושב ש JBL קצת יותר פופלארי, אבל זה עדיין לא נותן לא יתרון על פני האינפינטי או המאק אודיו שהצעת לו. בקשר לאוריון הוא מגבר טוב אבל מניסיון הוא נופל משאר שלושת המגברים הנ"ל. אם אני ההיתי צריך לבחור ההיתי בוחר באיניפיטי אבל אני לא דוגמא כי אני חסיד אינפינטי :-o .

פורסם

אתה צודק לא ראיתי אתה הוואט הנוסף.

לדעתי כל המגברים האלה באותה רמה, יש לא מעט אנשים שמרוצים מכל אחד מהמגברים האלה.

ככה שלדעתי תלך על החברות שאתה סומך עליהם יותר, חברה שנראת לך יותר.

מחפש קומפוננט רוקפורד T5...

פורסם

שוב תודה על העזרה המהירה

 

האם תוכלו לעזור לי גם בנושא הקומפוננט חוו דעתכם על הדבר הבא :

 

המליצו לי על קומפוננט של JL AUDIO דגם VR650-CS נאמר לי שזה לא!!! הדגם הבסיסי של JL AUDIO (כמו הדוטק של מורל או ה ווי1 של פוקל ) אלא משהו באמצע והם יעלו לי רק 920 ש"ח ! - האם אתם מכירים הדגם ויכולים לומר לי תכונותיו - איך המיד, באס, טוויטרים, אני שומע בעיקר שנות ה80, 90 , מוזיקה עכשווית וקצת מוזיקה אלקטרונית אך לא הרבה - זה יעשה את העבודה ???

שווה לקנות ??

 

האם קומפוננט אילו ומגבר עם רמקולי הפיוניר יעשו את העבודה לנוכח סוגי המוזיקה שאני שומע ? או שלדעתך עדיף שילוב אחר, ואם כן מהוא ?

 

בתודה מראש

 

SKI FARM

פורסם

האם תוכלו לעזור לי גם בנושא הקומפוננט חוו דעתכם על הדבר הבא :

 

המליצו לי על קומפוננט של JL AUDIO דגם VR650-CS נאמר לי שזה לא!!! הדגם הבסיסי של JL AUDIO (כמו הדוטק של מורל או ה ווי1 של פוקל ) אלא משהו באמצע והם יעלו לי רק 920 ש"ח ! - האם אתם מכירים הדגם ויכולים לומר לי תכונותיו - איך המיד, באס, טוויטרים, אני שומע בעיקר שנות ה80, 90 , מוזיקה עכשווית וקצת מוזיקה אלקטרונית אך לא הרבה - זה יעשה את העבודה ???

שווה לקנות ??

 

האם קומפוננט אילו ומגבר עם רמקולי הפיוניר יעשו את העבודה לנוכח סוגי המוזיקה שאני שומע ? או שלדעתך עדיף שילוב אחר, ואם כן מהוא ?

 

SKI FARM

אומנם לא היה לי את הסט קומפוננט הזה, אבל יצא לי לשמוע אותו, נתחיל מזה שלא תשלה את עצמך שזה הסט מהסדרות הגבוהות של JL-AUDIO נראה לי הוא סדרה אחת לפני הנמוכה שלהם..

דרך אגב אותו דבר גם הדוטק, הדוטק הוא לא הסידרה הנמוכה ביותר של מורל אלא הפולס הם הסדרה הנמוכה.. ככה שלא יהיה אשליות.. בקשר למחיר המחיר שאתה מביא אותו הוא טוב.. בקשר למוזיקה שאתה שומע - מצטער לא שמעתי את הקומפוננט עם סוג המוסיקה הזאת - סורי לא שומע גם את הסגנון הנ"ל.. בסך הכל הקומפוננט חמוד, יצא לי לשמוע ממש לאחרונה את הדוטק - אני חושב שההיתי מעדיף אותו אבל מה שכן אתה מביא אותו כאן זול משמעותית מהדוטק כך שזה עוד שיקול. זה לגבי מה שאני חושב על הקומפוננט הנ"ל, אבל הדרך הכי טובה בשבילך זה לנסות ולשמוע אותו בעצמך ובנוסף לזה לשמוע עוד כמה סטים של קומפוננטים באותו תקציב בערך וכך יהיה לך יכולת להשוות.

×
×
  • תוכן חדש...