Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7306 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

יש לי תקלה מוזרה בקסארה 2 אוטומטית.

 

הרכב מניע מקר במכה ראשונה בלי בעיה, כשמכבים את הרכב ומנסים להניע שוב בטווח של דקות ספורות הרכב מסרב להניע, לאחר מספר דקות מתרצה ומניע.

 

ברכב מותקנת מערכת קרנף של רב בריח בה אני חושד (קניתי את הרכב איתה).

 

אשמח להמלצות לאיתור ומיגור הבעיה.

  • ספונסר פורום
פורסם
שלום לכולם,

 

יש לי תקלה מוזרה בקסארה 2 אוטומטית.

 

אשמח להמלצות לאיתור ומיגור הבעיה.

איזה נפח? דיזל? בנזין? קוד מנוע ומערכת הזרקה גם יעזרו...
פורסם
שלום לכולם,

 

יש לי תקלה מוזרה בקסארה 2 אוטומטית.

 

הרכב מניע מקר במכה ראשונה בלי בעיה, כשמכבים את הרכב ומנסים להניע שוב בטווח של דקות ספורות הרכב מסרב להניע, לאחר מספר דקות מתרצה ומניע.

 

ברכב מותקנת מערכת קרנף של רב בריח בה אני חושד (קניתי את הרכב איתה).

 

אשמח להמלצות לאיתור ומיגור הבעיה.

מה זה מסרב להניע? מסובב את המפתח ואין כלום או שהסטרטר מנסה להסתובב?

אם הסטרטר נשמע עייף אז יכולה להיות בעיה בסטרטר, כדאי לשפץ אותו, אך לפני כן כדאי גם לבדוק את הערכה (GROUND), יכול להיות שיש לנכות או לחדש אותה.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

  • ספונסר פורום
פורסם
מה זה מסרב להניע? מסובב את המפתח ואין כלום או שהסטרטר מנסה להסתובב?

אם הסטרטר נשמע עייף אז יכולה להיות בעיה בסטרטר, כדאי לשפץ אותו, אך לפני כן כדאי גם לבדוק את הערכה (GROUND), יכול להיות שיש לנכות או לחדש אותה.

לא!!! עוד לא ניתקלתי בקסארה 2 עם בעיית הארקה.

אבל כן נתקלתי בבעיה בכבל + הראשי, ישנה סידרה דפוקה של כבלים כזאת שיוצרת מפל מתח בחיבור על המתנע, יש לבדוק עם הכבל הוא בעצם 2 כבלים, אחד מהמצבר למתנע ואחד מהמתנע לאלטרנטור,אם כן יש סיכוי ששם הבעיה.

אבל שוב...שבעל השרשור יפרט יותר על הבעיה

פורסם

בפיג'ו שהיתה לי היתה "בעיה" דומה. כשהמנוע היה חם היה צריך להניע אותו עם גז לחוץ עד הסוף. זו לא בעיה, זה ככה מתוכנן. לא יודע למה. האם זה פותר לך את הבעיה?

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

  • ספונסר פורום
פורסם
תקלה מ MAIN RELAY. אחרי להפעלת משאבת דלק.

 

אפשר לשפץ ע"י בדיקת כל המגעים, או להחליף לחדש.

\

 

 

ממסר ראשי(או ממסר כפול ) אחראי על שליחת מתח למשאבת דלק,סליל הצתה(בבנזין) ו-+ למחשב הזרקה. נכון שלעיתים הוא גורם לבעיות. אבל בדרך כלל הוא לא מסתדר מעצמו..

 

bar72בפיג'ו שהיתה לי היתה "בעיה" דומה. כשהמנוע היה חם היה צריך להניע אותו עם גז לחוץ עד הסוף. זו לא בעיה, זה ככה מתוכנן. לא יודע למה. האם זה פותר לך את הבעיה?

 

זה לא מתוכנן ככה.. בפז'ו שהייתה לך הייתה"בעיה"..

 

אורן בן סימון

פורסם

תודה לכולם,

עוד פרטים:

קסארה בנזין 1600, המתנע (סטארטר) מסתובב אבל האוטו אינו מניע.

 

שוב תודה, אשמח לשמוע באיזור פ"ת מי יכול לפתור את הבעיה בעלות סבירה.

פורסם

אשמח לסיוע, למישהו יש רעיון?

עוד נתון אחד, לפעמים גם כשהמנוע חם הרכב מניע בנגיעה ולפעמים לא מניע בכלל.

פורסם
\

 

 

bar72בפיג'ו שהיתה לי היתה "בעיה" דומה. כשהמנוע היה חם היה צריך להניע אותו עם גז לחוץ עד הסוף. זו לא בעיה, זה ככה מתוכנן. לא יודע למה. האם זה פותר לך את הבעיה?

 

זה לא מתוכנן ככה.. בפז'ו שהייתה לך הייתה"בעיה"..

 

אורן בן סימון

לא הייתה לו בעיה, גם אצלי זה ככה בפיזו',ובספר רכב רשום שצריך להניע מנוע חם בלחיצה עד הסוף על דוושת הגז.

אבל אצלי זה קרבורטור .

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

  • ספונסר פורום
פורסם
לא הייתה לו בעיה, גם אצלי זה ככה בפיזו',ובספר רכב רשום שצריך להניע מנוע חם בלחיצה עד הסוף על דוושת הגז.

אבל אצלי זה קרבורטור .

אצלו הייתה בעיה! אצלך לא!

מנוע קרבורטור מניעים עם מצערת פתוחה, מנוע הזרקה לא!!

זה"מבלבל" את המחשב הוא מקבל שני נתונים סותרים הראשון הוא סל"ד נמוך מאוד300-600 סל"ד ומנגד נתון של מצערת פתוחה מלא.

מנוע הזרקה מניעים ללא נגיעה במצערת!!!

פורסם

איפה קראת ש bar27 אמר שהייתה לו פיזו' מוזרקת?

 

ולפי מה קבעת שהייתה לו בעיה בפיזו' הזו?

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

×
×
  • תוכן חדש...