Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7336 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בע"ה אני מקבל אוטו חדש (פיז'ו 306) 5 דלתות והחלטתי גם לעשות לו מערכת חדשה =]

 

סאב יש לי כבר של JBL אני עכשיו שומע בו עם מגבר לא משהו ואני מרוצה ממנו עד הגג אחלה של סאב

 

קישור לסאב:

http://www.be-loud.ro/produse/Subwoofer/JBL/CS_1200T/

 

 

את הסאב הנ"ל אני מעביר לאוטו החדש עכשיו מה שאני עוד רוצה שיהיה לי במערת זה מגבר איכותי וחזק 5 ערוצים (או 2 מגברים של 4 ערוצים ו2 ערוצים מה שיותר כדאי)... קומפננט טוב לקדימה (אם אני לא טועה זה 5.25 באוטו למרות שאפשר לקמבן גם 6.5 אבל לא יודע אם מומלץ) ועוד משהו שאני מתלבט זה האם לשים עוד קומפננט מאחורה או לשים רמקולים 6X9 כל זה אני רוצה שיהיה מחובר למערכת שתיהיה לי בה גם שליטה מלאה על הבאס....(חשבתי על הפיוניר דולפינים)..כמובן שאני צריך שהמגבר יזיז לי טוב את כל הרמקולים...

מקווה שנתנתי מספיק אינפורמציה כדי שאני אוכל לבנות את המערכת המיועדת....

פורסם

אוקי בוא נתחיל ככה 6*9 לא מומלץ עדיף לך להשקיע בבמה טובה מקדימה

 

מוראל דוטק למשל סט מעולה יעלה לך 1100 שקל

יש את המגבר המפורסם של גי בי אל 1500 שקל

קישור:

http://cheaper.co.il/product.asp?productid=874&CatCode=87

 

נשאר 2900 שקל

בערך 300-400 שקל לחיווט

ונשאר כסף לרדיו דיסק מאוד מכובד של אלפיין רדיו דיסק באמת מקצועי

http://www.autos-sound.net/shop/?p=productMore&iProduct=162

 

הרדיו דיסק הנ"ל יוכל למשוך איתך עוד הרבה אם תרצה לשדרג את המערכת

לדעתי האישית תחליף את הסאב בעתיד למשו יותר טוב כמו CVR של קיקר

HU-jvc kdlh810

amp-infinty 475a

comp-infinity refrence 6.5

sw- lanzar vibernat

פורסם

300-400 שקל של החיווט אל תחשיב כי כבר יש לי ערכה (דיי איכותית שעלה בסביבות ה300) באוטו הנוכחי אם אני אצטרך לשלם זה על ההתקנה וכיוון של המגבר זה יוצא משהו כמו 100 מקסימום

 

ואם כבר הזכרת את הקיקר יש אפשרות שאני לוקח את התיבה של הJBL (בזוקה) ואני מלביש עליו את הקיקר?? האם הסאונד ישתפר?

פורסם

תראה בעיקרון הכל אפשרי

 

התוצאה- לא טובה תהיה

לכל סאב יש נפח תיבה מסוים שהוא צריך להיות בה

אם למשל תקנה את ה-CVR אתה תראה שינוי

כמובן שהסאב יצטרך מגבר לבד ככה מגבר 2 ערוצים

אבל אפשר להוריד מהתקציב של הרדיו דיסק למשהוא יחסית יותר פשוט

תמכור את הסאב הנוכחי שלך ותוכל להביא את ה-CVR עם עוד מונו בלוק או מגבר 2 ערוצים שיגושר למונו.

HU-jvc kdlh810

amp-infinty 475a

comp-infinity refrence 6.5

sw- lanzar vibernat

×
×
  • תוכן חדש...