Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7341 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מה הבסיס גלגלים?
זהה לגולף ועדיין יחסית קטן לקבוצה 2.578 מטר.

 

תנסו להכניס לבורה הקודמת 5 אנשים לרכב, מדובר בלא פחות מפרויקט, התוצאות הן שכל אחד ישב בתחת של השני- אין מרווח לרוחב והרגליים נדחסות במושב הקדמי (אחלה של משפחתית!)

  • תגובות 63
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הבורה הקודמת הייתה עם בסיס גלגלים של 2.51. זה כמה סנטימטרים יותר מ206 (לא הרבה).

 

נכון שמבחינה יבשה, הפאסאט מתחרה ב6 והאקורד, אבל מעשית, למעט עניין המרחב, הבורה לא נופלת מהן בדבר.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם
אני לא חושב שהג'טה ברת-השוואה למאזדה 6 או להונדה אקורד. בשביל להתמודד מולן, פולקסווגן מייצרים את הפאסאט, לא?

 

הפאסאט כבר עלתה מדרגה ומתקרבת במובנים רבים למשפחתיות יוקרתיות כדוגמת A4.

הגולף גם היא חצי מדרגה מעל חלק ממתחרותיה באיכות, בחלק מהמובנים.

 

הג'טה נמכרת בכ-140 לגרסת 1.6 אוטומטית, אם אינני טועה. זה מקביל לגרסת 2.0 ל' של מתחרות כמו מזדה 3, אבל אם הגולף מצליחה להימכר ככה...

 

גרסת ה-2.0 ל' של הג'טה תעלה כ-160+ אם אני לא טועה. זה מקביל למשפחתיות גדולות ובאמת מבחינה טכנולוגית ואיכותית אין לה הרבה חסרונות מולן, כנראה.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
הבורה הקודמת הייתה עם בסיס גלגלים של 2.51. זה כמה סנטימטרים יותר מ206 (לא הרבה).

 

נכון שמבחינה יבשה, הפאסאט מתחרה ב6 והאקורד, אבל מעשית, למעט עניין המרחב, הבורה לא נופלת מהן בדבר.

הפאסאט החדשה היא כבר יותר מתחרה של מכוניות בסגנון של במוו סדרה 3 , a4 מאשר של המאזדה 6 או של האקורד.

פורסם

את הג'טה יקנה מי שרוצה להיות ייחודי ומאוד איכפת לו מהמותג.

אני לא מבין למה להשקיע 140K+ על מכונית משפחתית שאין לה שום יתרון על פני אף יפנומטית מקבילה.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

אם אתה לא מבין מה היתרונות של הג'טה, צר לי.

 

טוב, זו לא לגמרי אשמתך. זה בעיקר תלוי בקונפיגורציה של הג'טה.

בימים בהם כל היפנומטיות מגיעות עם מנועים פתאטיים (למעט המאזדה 3 2.0) ותיבות הילוכים מיושנות, עם פנים קודר וסקס אפיל של מקרר, נחמד לראות משהו שונה.

כאמור, 2.0FSI, DSG, בלה בלה בלה..

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

צודק רועי.

 

העניין של גולף/בורה לא שווה את הכסף נעלם עם כניסת הדור החמישי.

כאן כבר יש באמת טכנולוגיה מתקדמת שמתלוות ליתרונות המותג כמו איכות ללא פשרות.

 

להזכירכם, חלפו כבר כמה שנים מהצגתה, והיא עדיין היחידה בקטגוריה עם גיר אוטומטי בעל 6 הילוכים (ZF יקר, המשמש גם אודי A8 וב.מ.וו סדרה 7)

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

פורסם

אכן, אפילו בגרסת ה1.6.

 

ושוב, כל התעמולה הזו באה ממישהו שלא סבל את הגולף 4 על גרורותיה.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

הפאסאט הכי זולה מצוייה בקבוצה 5, ככה שהג'טה צריכה למלא חלל בקבוצה 4. אולי יתנו אותה מאובזרת כדי להתחרות ברכבי הקבוצה הזאת, אבל זאת תהיה אשליה, כי מדובר ברכב קטן משמעותית.

 

במקרה הייתי היום במוסך + סוכנות של צ'מפיון לברר מתי צריך לבצע טיימינג ברכב החדש שלי, וראיתי כמה ג'טות מגיעות... נראות לא רע ודיי איכותיות. הכל שאלה של מחיר.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
אם אתה לא מבין מה היתרונות של הג'טה, צר לי.

 

טוב, זו לא לגמרי אשמתך. זה בעיקר תלוי בקונפיגורציה של הג'טה.

בימים בהם כל היפנומטיות מגיעות עם מנועים פתאטיים (למעט המאזדה 3 2.0) ותיבות הילוכים מיושנות, עם פנים קודר וסקס אפיל של מקרר, נחמד לראות משהו שונה.

כאמור, 2.0FSI, DSG, בלה בלה בלה..

אם הייתי בעל-משפחה-חובב-הגה שגם מבין ויודע מה משמעות ה FSI וה DSG עדיין לא הייתי לוקח אותה. עם תג מחיר פלצני וגבוה כזה יש בחירות עדיפות. אני חושב שמי שברשותו הממון לרכישת רכב בסכום דומה בהחלט יקנה משהו קצת יותר אטראקטיבי לנהיגה מאשר גולף מגודלת.

מה שבאתי להגיד זה שיחס התמורה-לשקל הוא נמוך יותר מאשר היפניות המקבילות. שוב, אנחנו מדברים כאן על רכב משפחתי שהייעוד שלו הוא להסיע משפחה...

הלקוחות שירכשו את הג'טה מושפעים מסמל סטטוס בלבד \ מיתוס ישן שפלוקסווגן זה רכב בטוח (לא שאני לא מסכים עם זה).

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

אני לא כלכך מבין על מה אתה מדבר. הג'טה 2.0FSI (עם טיפטרוניק שישה הילוכים, כמדומני), עולה 160K.

307 2.0, עם מנוע נחות וגיר נחות עוד יותר, עולה 147K. היא מאובזרת ונאה, אבל לא מהנה במיוחד ומוניטין האמינות בעייתי משהו.

 

פוקוס 2.0, עם מנוע מוצלח - לא ברור לגבי הגיר, אבל אם זה אותו גיר מהמונדיאו זו אשפה - עולה 144K. היא באמת מכונית טובה, אבל דווקא לאדם מן השורה, שלא מסוגל להעריך שלדה טובה, אני לא רואה שום יתרון לעומת הג'טה.

 

מגאן 2.0 סדאן, עם מנוע עתיק וגיר דפוק, עולה 154K. איך זה בתור תמורה לכסף? הניהוג שלה בקנטים, מוניטין האמינות מתחרה ביצרן המטוסים המפורסם "טופולב", אבל היא בטוחה ומרווחת. לא בשבילי.

 

הקורולה נמכרת רק עם מנוע 1.6, ולא ראויה לאזכור בשום מקרה.

 

הסיוויק סדאן עולה 141K בגרסה הפשוטה, 160K במפוארת. אין לי מושג איזו משתיהן קרובה יותר לג'טה, מהיכרותי עם הנפשות הפועלות - כנראה שהמפוארת. אותו כסף, מנוע חלש יותר, תיבה טובה פחות, ואני לא יודע איך הסדאן מבחינת כיול (כי ההאצ'בק אמורה להיות בסדר - לא יותר. רגע, ההאצ'בק עולה 180K! אבוי).

 

המאזדה 3 שני ליטר עולה 140K. על פניו, זו עסקה משתלמת, אבל אז מגיע הקיץ.

 

האוקטביה, הbastard child, עולה 161K. כנראה עדיפה, אבל זה עניין של טעם.

 

שכחתי מישהו? אה כן, הC4 2.0. כמו ה307, פחות או יותר, רק קצת יותר מודרנית. גם פה הגיר דפוק, והמנוע בינוני.

 

כלומר, הג'טה בהחלט לא הכי זולה, ובשביל להבין מה מקבלים חייבים להעיף מבט ברשימת האבזור, אבל היא גם לא יקרה בצורה חריגה. 160K זה הגבול העליון של הקטיגוריה אבל לא קטיגוריה נפרדת. ובכלל, היא סדאן, בעוד שהמכוניות הזולות ברשימה שלעיל הן בכלל האצ'בק. אז כבר צריך להשוות את הגולף, לא?

 

אם יש לך דוגמא אחרת, אשמח לשמוע.

 

ושוב, נגמרו הימים בהם היית משלם על תא נוסעים ומותג עם כבוד. עכשיו אתה באמת מקבל מכונית עדיפה, פחות-או-יותר. גם פעם המחירים לא גדול כבעבר (פשוט כולן יקרות להחריד).

משעממת? כן, אבל כולן כאלו.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum


×
×
  • תוכן חדש...