Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7344 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נראה לי קצת תמוה שגולף 2 ליטר עולה 177K ושמוסיפים לה תא מטען היא משילה ממחירה 17K.

ואומנם המנוע הזה חזק ומגיע עם גיר מעולה אבל הוא זולל אך ורק אוקטן 98, פגיעה לא קטנה בכיס, במיוחד היום.

  • תגובות 63
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לדעתי זה אחלה רכב אבל עדיין לא מתקרב לרמה של הפאסאט החדש

אגב הפאסאט של 2007 מגיע גם עם מנוע טורבו חזק מאוד .

וגם יש כבר פולו 2007gti שעולים בימים אלו על הכביש (עם טורבו) אבל זה כבר לא קשןר.

פורסם

unix, אתה באמת חושב שהייעוד של הג'טה בקו הדגמים של פולקסווגן הוא להגיע לרמה של הפאסאט? אני אתן לך לחשוב על זה עוד קצת. תשובה כאן, או בה"פ, או שלח ל"אימייל האדום" של YNET.

 

XENON, הגולף עולה 170K, ומגיעה עם DSG. המנוע הזה מלכתחילה, אם אינני טועה, יותר חסכוני מהמקבילים, כך שזה בטח מתקזז במשאבה (או לא?).

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

ממש לא , אני חושב שהיצרן לא רצה להגיע לשוייון עם הפאסאט .

יש שמועות שיפסיקו לייצר גולפים ואולי הג'טה אמורה להיות התחליף?

בכלל אם תשאלו אותי במחירים של הג'טה היא עדיפה על גולף .

פורסם

בהחלט לא מפסיקים לייצר את הגולף. מה שכן, פולקסווגן מתכוונים להקדים את הגולף הבאה, פשוט כי הנוכחית יקרה מדי לייצור (CAR הראו השוואה בה נטען שלהרכיב מגאן לוקח 14 שעות, וגולף - 50...).

 

הג'טה נועדה לקרוץ לשוק מאוד מסויים - האמריקאי. שם, פשוט אין האצ'בקים.

ג'טה או גולף, אותו הדבר. באותה מידה אתה יכול להגיד שאין טעם בסטיישנים. בסך הכל תצורת מרכב.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם
XENON, הגולף עולה 170K, ומגיעה עם DSG. המנוע הזה מלכתחילה, אם אינני טועה, יותר חסכוני מהמקבילים, כך שזה בטח מתקזז במשאבה (או לא?).
לפי מחירון אוטו מהחודש הזה הגולף 2 ליטר FSI עולה 177K (במוטוקאר היא מגרדת את ה-180) ומגיעה עם גיר 6 הילוכים לא DSG (שמגיע בגרסאות הדיזל ו-GTI).

ושוב פעם אני אומר, איך זה הגיוני שיוסיפו לה תא מטען והמחיר יתקזז ב-17 אלף שח?

פורסם

השתרשה כבר אצל לא מעטים התחושה ( שגובלת בידיעה ), לפיה VW = מחיר מופקע עד כדי הפקרות. אותה תחושה נזכרת היא כבר בגדר רפלקס מותנה אצל חלק מקודמיי. דווקא הג'טה החדשה מתומחרת במחיר אטרקטיבי למדי, בהתחשב במחירי מתחרותיה, ובהתחשב באיכות הכוללת שאתה מקבל ורשימת התוספות האורגיניליות המרשימה למדי. לא נהגתי בה, אבל אם הניהוג, איכות הנסיעה והתחושה הכוללת מזכירים את הגולף, דייני.

רוצים דוגמאות לתמחור " פסיכי ". קחו את המיני והשוו את מחירה בארץ למחירה באנגליה יחסית למכוניות אחרות. גם אם תשוו את מחירה לג'טה, נשוא דיון זה כדוגמה, תגיעו על נקלה למסקנה שהג'טה היא לא פחות ממציאה. הדבר נכון, אם כי במידה פחותה, לסיוויק הצ'בק החדשה.

פורסם

מה לעשות,לצ'מפיון אין שליטה על שערו של היורו,מה שגרם למכוניות פולקסווגן להיות יקרות יותר ממקבילותיהן היפניות,אם כי כיום המצב הישתנה.

הג'טה מורכבת במקסיקו,מה שאמור לקצץ בעלויות הייצור,בעיקר בעלות כח האדם,ולכן היא זולה יותר מהגולף.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

חברים יקרים, שחכתם שיש מתחרה חדשה בשוק- הדודג' קאליבר החדשה!

מנוע 2.0 158 כוחות סוס, צירכת דלק של 12 לליטר בממוצע, אוטו יפיפה מאובזר מרווח ובטיחותי מגיע עם כל הפינוקים והאבזורים, וכל זה ב140 אלף ש"ח....לפי דעתי אין עסקה יותר טובה מזה....

ועם אתם רוצים ריפודי עור, גג נפתח, חבילת כרום, מערכת שמע מקצועית עם 9 רמקולים +סאאב וופר מקורי , היא תעלה לכם 150K ש"ח בערך.....

שחכתי לציין, הרכב מגיע עם גיר טיפטרוניק 6 הילוכים.....

 

ניב

פורסם

נשאלת השאלה הגדולה, האם תהיה לה ירידת ערך דרסטית כמו של כל האמריקאיות במהלך השנים...

Twincharger Stratified Injection

פורסם

היא לא ממש אמריקאית, יש לה מנוע מאוד חדשני וחזק של מיציבושי שפותח על ידי כמה חברות.....המנוע מאוד אמין.

לפי דעתי, עם ידעו שהמנוע הוא לא מנוע אמריקאי , הדודג' תילך פה חזק מאוד בארץ.

אני חושב שאני ישכנע את אימא לקנות אחת כזאת :) פשוט מהממת

 

ניב

פורסם
היא לא ממש אמריקאית, יש לה מנוע מאוד חדשני וחזק של מיציבושי שפותח על ידי כמה חברות.....המנוע מאוד אמין.

לפי דעתי, עם ידעו שהמנוע הוא לא מנוע אמריקאי , הדודג' תילך פה חזק מאוד בארץ.

אני חושב שאני ישכנע את אימא לקנות אחת כזאת :) פשוט מהממת

 

ניב

אני לא מבין מה קשורה תוצרת המנוע? מנוע אמריקאי יחזיק הרבה מאוד מאוד ק"מ.

ניב, אל תתרגש,קראת סיקור במוטו-קאר ואתה כבר על הקרשים אחי :),קודם תעשה נסיעת מבחן אולי גם לא תאהב את המנוע הזה (--לאנסר 2006-- בעעעעעע)

פורסם

מקס, אתה גם בפורום פוקט לא?

 

לנושא- הסיקור במוטוקאר באמת הלהיב אותי :) גם שראיתי את התמונות ריגול מש אהבתי את האוטו, וששמעתי שהמנוע שלו הוא בכלל תכנון יפני הופך אותו לאמין ומשתלם בהחלט......

ולמה אמרת "לאנסר 2006? "

 

ניב

פורסם

המנוע של הקליבר הוא תוצר פיתוח של מיצובישי, יונדאי וקרייזלר. לא שזה אומר משהו על האמינות שלו.

 

ואם כבר קליבר, אז גם באוטו וגם ב-YNET יש כתבות :wink:

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

ואם כבר קליבר, אז גם באוטו וגם ב-YNET יש כתבות :wink:

 

שימו לב לעלם החמודות שמשקיף מתוך הרכב לעבר שנת הדגם 2008 בכתבה ב-Ynet..

×
×
  • תוכן חדש...