Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7342 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
היא לא ממש אמריקאית, יש לה מנוע מאוד חדשני וחזק של מיציבושי שפותח על ידי כמה חברות.....המנוע מאוד אמין.

לפי דעתי, עם ידעו שהמנוע הוא לא מנוע אמריקאי , הדודג' תילך פה חזק מאוד בארץ.

אני חושב שאני ישכנע את אימא לקנות אחת כזאת :) פשוט מהממת

 

ניב

אתה רוצה אחת בגלל איך שהיא נראית?

המילה דודג' בארץ זה בערך כמו להגיד סיטרואן בארה"ב.

אני מאמין שגורלה בארץ יהיה כגורל ה-PT קרוזר...

  • תגובות 63
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אני אומר לך עובדות בקומפורטליינים שהסתכלתי לא היה אפילו באחת בעיה עם הפאנסים הנושא עניין אותי למה לאחרים יש ולנו לא אז חקרתי

לא יודע עם זה קשר ישיר או לא אני רק אומר מה אני יודע

לגבי כילופים של הפלאסטיק אז פגשתי אצל מישהו שהיה לו את זה בתריסים של המזגן וזהו גם משהו לא ממש יקר לסדר

למרות זאת ביפניות אני רואה סדקים בדש זה כבר משהו שקשה לחיות איתו

סבבה אז אתה מתחיל כבר להתקרב לדעתי. לגבי הפנסים אתה טוען שפולקסוואגן לא שמה ז.. על הלקוחות של הגרסאות הפשוטות ומתקנים פנסים מאיכות סוג ד. (לא מאמין, אבל לך תדע). אתה מכיר אצל חברים שלך התקלפויות (אני יכול להראות לך בורה שמדובר על קילופים סיטונאים) של פלסטיקים שכנראה מעידים על שימוש בחומרי פלסטיקה מאיכות ירודה שלא מצליחה להחזיק מעמד ועוד לא דיברתי על הנטיה של כל מחזיקי הכוסות להיות ברי שימוש להפעלה אחת בלבד-לאחד החברים שלי קפץ החוצה (ממש כך) המחזיק הכוסות הקדמי, כשזה קרה, הייתה צריך לראות את המחזה שממש הצחיק.אשמח אם תדווח לנו על איזה רכב יפאני אתה מכיר שהתפוצץ לו הדשבורד? (אני מקווה שלא מדובר על אקזמפלר מתחילת שונות התשעים)

לגבי החלונות, לפי המודעות שלך, אני מבין שנתקלתם בתופעה הזו (דבר שסותר קצת את הטענה שהבורה לא ראתה מוסך). אשמח רק שתספר את הסיפור לאחד החברים שלי, החליפו לו 2 מנגנונים (בתקופות שונות) לפני שצ'מפיון הודיעו על החלפה חינם, לצורך ההוגנות, אני חייב לציין שלמיטב ידעתי הם החזירו לו את עלות הטיפול אחרי שהתפוצצה הפרשה.

הדלתא חוזרת! (לא הרומנית, האמיתית)

פורסם

יש מחלות ידועות לכל מיני דגמים של vw

אין מה לעשות אני בטוח שזה כך לגבי כל רכב שקיים בשוק

שום דבר לא מושלם ב 100 אחוז .

לגבי הפנסים המצהיבים כבר אמרו את התשובה השמש הורסת אותם .

אין שום קשר בין רמת גימור לאיכות החומרים , מרכיבים לך את אותו הפנס גם בדגם המפואר וגם בדגם הפשוט .

אגב את הג'טה מקבלים עם gps מתנה לפי מה ששמעתי אז כנראה שהם מודעוים לכך שיש תחרות לרכב הנ"ל במחירים דומים.

פורסם
ועם מישהו לא חושב כמוני אז שיתן סיבה טובה

 

ניב

 

בניגוד אליך, אני נהגתי בקליבר. אני יכול להגיד שמדובר בכלי בעל יתרונות בסגמנט, אך גם חסרונות לא מעטים. בכלל לא בטוח שכדאי להעדיף אותו על פני מזדה 3 2.0 או פוקוס 2.0 או כמעט כל משפחתית 2.0 אחרת. את זה נצטרך לבדוק לכשיגיע לארץ. ובכל זאת, על פניו מדובר בחבילה טובה ובעלת גורם משיכה מסוים.

 

אה, כתבה מלאה תתפרסם ב... טוב, עזבו :wink:

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק


×
×
  • תוכן חדש...