Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7342 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה, דוג' פיתחו ג'יפ עירוני חדש?

 

מה זה הגובה הזה???

והעיצוב, אומנם יפה אבל מרובע ומזכיר ג'יפ

some people need a high five

in the face

with a chair

  • תגובות 63
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הפנים ממש לא יפה!

מה, דוג' פיתחו ג'יפ עירוני חדש?

 

מה זה הגובה הזה???

והעיצוב, אומנם יפה אבל מרובע ומזכיר ג'יפ

פורסם

אני לא מבין מה אתם רוצים, יחסית למחיר שלו זה הדבר הכי מושלם שתוכלו לקנות בכסף שלכם....גם פוזה, גם מנוע חזק ביותר, גם אמינות....מה הייתם מעדיפים מאזדה 3 או את זאת?!

 

ניב

פורסם
אני לא מבין מה אתם רוצים, יחסית למחיר שלו זה הדבר הכי מושלם שתוכלו לקנות בכסף שלכם....גם פוזה, גם מנוע חזק ביותר, גם אמינות....מה הייתם מעדיפים מאזדה 3 או את זאת?!

 

ניב

על איזה פוזה ואמינות אתה מדבר?
פורסם

בו לא נדבר שטויות כן לפולקסוואגנים יש אמינות גבוה מאוד

לאבא שלי היה גולף 7 שנים לא היו איתו בעיות

עכשיו יש לו בורה 5 שנים אפילו פעם אחת לא היינו במוסך

עכשיו הוא רוצה לקנות את הג'אטה אני אישית הייתי מעדיף פולו GT

מה שכן אני יכול לומר שהפולקסוואגנים עושים בעיות בגיר אוטומט למרות ששמעתי שהם גילו את העניין וסידרו את זה בדגמים החדשים

אז כל אוהבי היפניות לא לחרטט שלגרמנים אין אמינות

LIFE IS GOOD IF YOU HAVE VW

למכירה סאב http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=139659

פורסם
בו לא נדבר שטויות כן לפולקסוואגנים יש אמינות גבוה מאוד

לאבא שלי היה גולף 7 שנים לא היו איתו בעיות

עכשיו יש לו בורה 5 שנים אפילו פעם אחת לא היינו במוסך

עכשיו הוא רוצה לקנות את הג'אטה אני אישית הייתי מעדיף פולו GT

מה שכן אני יכול לומר שהפולקסוואגנים עושים בעיות בגיר אוטומט למרות ששמעתי שהם גילו את העניין וסידרו את זה בדגמים החדשים

אז כל אוהבי היפניות לא לחרטט שלגרמנים אין אמינות

אתה לא קצת סותר את עצמך?

עזוב אותך, תביא סקר אמינות/שביעות רצון שתומך בדעתך. תחושה אישית, (מצטער,למרות שאני לא מאמין שבמשך 7 שנים לא עשתה הגולף ו/או הבורה שום בעייה) אינדיבידואלית לא רלוונטית. אני יכול להביא לך שני חברים בעלי בורה שישללו לחלוטין את עמדתך לגבי האמינות של הרכב. בצע סקירה בפורום הטכני ותראה שלמכוניות של פולקסואגן יש חלק גדול בפורום.

שכחת לציין שחוץ מהגיר, בפולקסוואגן הודיעו על תקלה תיכנונית של מנגנוני החלונות חשמל שלהם (מדהים איך זה לא קרה בבורה שלכם, ברצינות),נטייה לדימום המנוע במהלך נסיעה (בעיקר בעצירה), קרטרים שנשברים, מגדשי טורבו שמסימים את תפקידם מוקדם מהצפוי, תאורה קדמית שנוטה (באופן מוגזם ומזורז מהמתחרים) לדהות, פלסטיקה פנימית שמתקלפת, בלאי מואץ של התאורות, בולמים רועשים,בוכנות של המוטות הטלסקופים של הבג'ז שנהרסות בסיטונאות ועוד שלל בעיות שחברי בעלי הבורות חוו במהלך השלוש שנים האחרונות. עפ"י חברי,משיחות עם בעלי רכב אחר (במוסך של צ'מפיון) הם לא היחידים שסובלים בדיוק מאותן דברים.

הדלתא חוזרת! (לא הרומנית, האמיתית)

פורסם

מסכים בהחלט!

 

ברשותי פאסאט 2003 הפנסים הקדמיים דהו ונהיו צהובים עד שהחלפתי אותן!

הפודים בדלתות יצאו, וזה לא שאני לא שומר על הרכב הרכב שמור יותר מידי ובכלל בקושי מדליק אורות.

אתה לא קצת סותר את עצמך?

עזוב אותך, תביא סקר אמינות/שביעות רצון שתומך בדעתך. תחושה אישית, (מצטער,למרות שאני לא מאמין שבמשך 7 שנים לא עשתה הגולף ו/או הבורה שום בעייה) אינדיבידואלית לא רלוונטית. אני יכול להביא לך שני חברים בעלי בורה שישללו לחלוטין את עמדתך לגבי האמינות של הרכב. בצע סקירה בפורום הטכני ותראה שלמכוניות של פולקסואגן יש חלק גדול בפורום.

שכחת לציין שחוץ מהגיר, בפולקסוואגן הודיעו על תקלה תיכנונית של מנגנוני החלונות חשמל שלהם (מדהים איך זה לא קרה בבורה שלכם, ברצינות),נטייה לדימום המנוע במהלך נסיעה (בעיקר בעצירה), קרטרים שנשברים, מגדשי טורבו שמסימים את תפקידם מוקדם מהצפוי, תאורה קדמית שנוטה (באופן מוגזם ומזורז מהמתחרים) לדהות, פלסטיקה פנימית שמתקלפת, בלאי מואץ של התאורות, בולמים רועשים,בוכנות של המוטות הטלסקופים של הבג'ז שנהרסות בסיטונאות ועוד שלל בעיות שחברי בעלי הבורות חוו במהלך השלוש שנים האחרונות. עפ"י חברי,משיחות עם בעלי רכב אחר (במוסך של צ'מפיון) הם לא היחידים שסובלים בדיוק מאותן דברים.

פורסם

לגבי הפנסים עם לא הייתם קמצנים וקונים את הקומפורט ליין לא היו בעיות פלאסטיקה יודע את זה בדוק

לחבר של אבא שלי יש בורה רגיל ויש לו את כל הבעיות שהזכרתה אבל לנו בדגם הקומפורט ליין שעולה ב 7K יותר אין את כל זה עכשיו אנשים מבינים על מה לעזעזל הם רוצי 7K כולם חשבו זה על מחזיק כוסות מסתבר שזה לא

לגבי החלונות גם עם זה קורה מתקנים את זה חינם בסוכנות

LIFE IS GOOD IF YOU HAVE VW

למכירה סאב http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=139659

פורסם

אתה כותב שטויות !

הפנסים מצהיבים בגלל השמש הישראלית והזוית של הפנסים ביחס לשמש.

דווקא בפאסאט אין את הבעייה הזאת שישנה בפיג'ו 307, סיוויק ועוד.

 

מה הקשר בין רמת איבזור לאיכות חומרים ?

Veni Vidi Vici

פורסם

אני אומר לך עובדות בקומפורטליינים שהסתכלתי לא היה אפילו באחת בעיה עם הפאנסים הנושא עניין אותי למה לאחרים יש ולנו לא אז חקרתי

לא יודע עם זה קשר ישיר או לא אני רק אומר מה אני יודע

לגבי כילופים של הפלאסטיק אז פגשתי אצל מישהו שהיה לו את זה בתריסים של המזגן וזהו גם משהו לא ממש יקר לסדר

למרות זאת ביפניות אני רואה סדקים בדש זה כבר משהו שקשה לחיות איתו

LIFE IS GOOD IF YOU HAVE VW

למכירה סאב http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=139659

פורסם
אני לא מבין מה אתם רוצים, יחסית למחיר שלו זה הדבר הכי מושלם שתוכלו לקנות בכסף שלכם....גם פוזה, גם מנוע חזק ביותר, גם אמינות....מה הייתם מעדיפים מאזדה 3 או את זאת?!

 

ניב

יאללה עוד מעט ההשקה...רוצו בהמוניכם, שהפוזה והמנוע החזק ביותר לא ייגמר, אה...וגם אמינות

וכל זה אתם מקבלים בתמורה ל 150 אלף בלבד.

פורסם

*140 אלף בלבד* :)

 

וזה לא שיש לי אינטרס להעדיף את הדודג' על כל רכב אחר, אבל ביחד למחיר הוא נותן תמורה יותר טובה מכל מאזדה 3 או משפחתית אחרת.....ועם מישהו לא חושב כמוני אז שיתן סיבה טובה

 

ניב


×
×
  • תוכן חדש...