Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7354 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בסיבובי סרק, המנוע מזייף בכל דקה 5 שניות,ובאותם 5 השניות נשמע זימזום מהממיר.

האוטו מניע וסוחב מצויין.בבדיקת CO שנערכה היום היה 0.5-0.7 לא יציב.

את הבדיקה עשיתי במכון קרבורטור ברחובות לא לצרכי טסט.לאחר הבדיקה

הכנסתי למיכל, 10 ליטר דלק 98 + 750 מ"ל כוהל אתילי 95%.

את הכוהל קניתי בחנות משקאות,תמורת 18 ש"ח.

ביום ראשון אכנס שוב לבדיקה,לאחר שאצרוך לפחות חצי מכמות הדלק שיש בטנק.

השאלה שלי היא,מה גורם למנוע לזייף, ולממיר לזמזם במחזוריות קבועה.? גם בעל המכון לא יודע.

בברכה

דוד

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

דוד שלום

 

השאלה הנשאלת היא האם הזימזומים מהממיר נגרמים כתוצאה מסלד לא יציב או כתוצאה מתזוזה פנימית שמשבשת את פליטת האויר ?

 

כמובן שעבורך מיותר לציין שצריך לבדוק היטב את מערכת ההצתה, מזרקים, חיישן למדה וכד'.

 

ביתר פירוט הייתי אומר שרצוי לבדוק מתחים בחמם של חיישן הלמדה ולוודא שהוא מקבל פלוס ומינוס כמו שצריך ושהוא עובד כמובן (בד"כ מספיק לבדוק התנגדות בין 2 החוטים של החמם). ממליץ גם לבדוק את שסתום הקניסטר (תקינות מלאה) ושיש מינוס כראוי לכל החיישנים.

 

במערכות הזרקה ישנות, במכוניות מאוד ספציפיות, יש לעיתים חשיבות גם לחיישנים לא תקינים הקשורים בתזוזת הרכב (למשל: חיישן מהירות) אפילו שהרכב בעמידה, בהם המחשב עלול להכנס למצב חירום ולעשיר את התערובת תמידית (להעשיר מעט, לא משהו שרואים או מרגישים בעין או באף).

 

האם בדקת את הרכב בסקאנר/מחשב ?

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

לא התחברתי לסקנר,האתגר שלי היה לפתור את הבעיה ללא סקנר/מחשב.

היום בדקתי את השסתום (EVAP) נמצא תקין.חלק מהצינורות המובילים אליו וממנו היו סתומים.

פתחתי עם לחץ אוויר.

בנוסף בדקתי את חיישן (HO2S) מתח, התנגדות ,סיגנל.הנתונים היו מתאימים.

פירקתי את החיישן,היה מלא אבנית,החורים בצינורית היו סתומים.

התזתי עליו ספריי קרבורטור,ונעצתי אותו לתוך לימון (כן, לימון טרי מהעץ) למשך חצי שעה,

ולאחר מכן לחץ אוויר,יצא מבריק.

לסיכום,המנוע עובד עגול ויפה,מחר אבדוק שוב את ה CO .

דוד

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם
פירקתי את החיישן,היה מלא אבנית,החורים בצינורית היו סתומים.

התזתי עליו ספריי קרבורטור,ונעצתי אותו לתוך לימון (כן, לימון טרי מהעץ) למשך חצי שעה,

ולאחר מכן לחץ אוויר,יצא מבריק.

לסיכום,המנוע עובד עגול ויפה,מחר אבדוק שוב את ה CO .

דוד

דוד, לא ברור איזה חיישן היה מלא אבנית ?

 

בדקת CO ?

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

ניקיתי את החיישן(HO2S), גמרתי בנסיעה את כל הדלק. ונכנסתי שוב לבדוק CO .

עמד על 0.7 יציב (קודם היה 0.5-0.7 לא יציב).מוזר גם הבן אדם שבדק, לא יכול היה לתת לי תשובה.

ושלח אותי לבדוק את האגזוז,האגזוזיסט קבע שהאגזוז בסדר,ולא יכל להגיד לי אם הבעיה מהממיר.

ביקש 1000 ש"ח להחלפת הממיר, ללא התחייבות שהבעיה תיגמר.

יש לי עוד 3 מכוניות וזה ממש לא בוער לי לתקן את זה.אני יותר משתעשע עם זה,יש לאוטו 6 חודשים טסט.

אמשיך בבדיקת שאר החלקים שקשורים להזרקה,יש לי את כל הנתונים לכל חלק.

מחר כנראה אבדוק את לחץ הדלק, ואת שסתום הלחץ.

בברכה

דוד

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

לאחר שכל הבדיקות והטיפול שעשיתי לא הניבו תוצאות,התחברתי למחשב/סקנר.

התוצאה,ממיר קטליטי סתום.

והשאלה שלי,האם יש דרך לפתוח את הסתימה בממיר ללא החלפתו ?

בברכה

דוד

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

×
×
  • תוכן חדש...