Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7369 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קודם כל תודה שנכנסתם..

טוב תראו אני רוצה לשים מערכת לאוטו שלי שזה טיוטה סטראלט

STARLET

הציעו לי את המערכת הבאה

קומפוננט של Xtant לא יודע בדיוק איזה דגם אבל איך הם בכללי ?

מגבר של Cadence Z4000

סאב Cadence Flash

ב2500 שקל כולל התקנה חיווט והכל..

אם אפשרות להוסיף סאב של קיקר בתמורה לעוד 400 שקל

שווה ההצעה ? תודה על העזרה.

פורסם

ברוך הבא,

קודם תעשה חיפוש קטן בפורום, יש הרבה מידע על אקסטנט.

אם לא תמצא אני אתן לך קישורים.

אין סוגים באקסטנט , יש דגם אחד בארץ שמוכרים וזהו.

 

לשאלתך,

תבדוק איזה סאב של קיקר אתה מקבל בתוספת של 400 ש"ח, הcomp או compVR ,

יש הבדל גדול גם במחיר.

אם מוסיפים 400 ש"ח על הcomp הרגיל (שגם ככה עולה 450 ש"ח ) אז יש כאן בעייה.

ZZR

פורסם

קודם כל עזרת לי מאוד..

אפשר פרטים על ה XTANT

ואם אפשר גם על הדברים של Cadence

ואיך המחיר בכלל בכללי ?

פורסם

במפגש האחרון שמעתי בטויוטה קורולה ראנאיקס חדשה סט קומפוננט של xtant שבתכלס זה היה משהו מקביל למוראל הייבריד לפי מה שהבנתי (מוראל מייצרים את הרמקולים לחברת אקסטנט) וזה היה סט פשוט מדהים! השאיר אותי עם פה פעור - אבל איזה דגם של אקסטנט זה היה אני ממש לא יודע.

 

 

קדנס זאת גם חברה טובה אם כי סאבים שלהם לא יצא לי לשמוע - הקומפוננטים שלהם, הפשוטים לא משהו בכלל הגבוהים כבר יש על מה לדבר. אני יודע שהביסט של קדנס ממש מפלצת לפי שמועות...

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

דבר ראשון, יש בעייה רצינית מאוד עם הרכב הזה והוא המיקום של הרמקולים. במיקום המקורי שלהם כל רמקול שתשים יהיה בגדר זריקת כסף לפח.

 

אם כבר להתקין מערכת - לעשות חורים בדלתות + איטום חובה. אח"כ תתפנה לשאר החלקים.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

×
×
  • תוכן חדש...