Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חדשות Carsforum: אור ירוק לפוקוס RS


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8720 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למישהו יש כמה פרטים על האסקורט טורבו או דעה על הדגם , אותי הוא קצת יותר מעניין מכל הקופסאות החדשות...

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

היו מספר "סימנים" לדגמי הטורבו של אסקורט RS (סימנים כמו מרכבה סימן 3 סימן 4) :)

 

אין לי ידע רב על רכב זה ולכן אספק מספר לינקים

 

http://www.xr3i.co.uk

http://www.turbocharger.co.uk

 

 

בשני תוכל לקבל מידע על כל דגמי הספורט של פורד כולל הסיירה, האסקורטים למיניהם, הפיאסטות, ועוד כמה

 

אשמח אם עזרתי :lol:

 

 

וכדי לא לפתוח הודעה חדשה שיראה כאילו אני רק מנסה לעלות את מספר ההודעות שלי בשביל לקבל "קידום" (בעצם אני כן :wink: )

 

אנחנו אוהבים פיג'ו, את הפיג'ו של פעם, לא של היום

יובל.

פורסם

בראשון כבר ביקרתי. בשני אני אבקר בעוד מספר שניות... ואני אשמח לקבל עוד קצת דעות בקשר לדגם mk4 rs turbo זה מאוד חשוב לי . ושוב פעם תודה. :beerchug:

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם
בראשון כבר ביקרתי. בשני אני אבקר בעוד מספר שניות... ואני אשמח לקבל עוד קצת דעות בקשר לדגם mk4 rs turbo זה מאוד חשוב לי . ושוב פעם תודה. :beerchug:

 

למה זה חשוב ?

זה לא שמסתובבות RS Turbo בארץ ?

Leon Cupra 2009

פורסם
אני דווקא שמעתי שיש 4. הגיוני? + 1 שהפכה מ-xr3i ל-rs turbo

 

יכול להיות , השתלת המנוע לא מסובכת מדי.

אבל אני לא ראיתי אף אחת.

 

בלי קשר , הרכב לא ממש חזק.

Leon Cupra 2009

×
×
  • תוכן חדש...