Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נוחות ברכב, האם באמת לא נוח לנו ?


Alon_A
שימו לב! השרשור הזה בן 6647 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

חשבתי אתמול על המושג הזה כשנהגתי בטנדר של סקודה, כמובן שאני יכול להגיד שהוא לא נוח בעליל, במיוחד כשנהגתי לפני זה בפוקוס ובמגאן, אבל... היה לי נוח, כן, היה לי נוח בטנדר סקודה רועש ומקרטע.

 

אני קורא הרבה מבחני רכב, בחלקם רושמים על רכבים חדשים שהם אינם נוחים, שהם לא משכחים מהמורות וממש מתרסקים לתוכן. הרכב שנהגתי בו שמתרסק בצורה הכי "חזקה" לתוך מהמורות זה האופל רקורד שלנו, הוא בן 35 וגם בו מאוד מאוד נוח לי. בעצם, היה לי נוח בכל רכב שנהגתי בו עד היום, בחלק כמובן יותר ובחלק פחות, אבל אין שום רכב שלא נוח בו, שאני מרגיש שאני רוצה לצאת אחרי נסיעה ארוכה, שכואב לי הגב מהמושבים, בין אם זה ניסאן סאני 93, פוקוס 2004, לנטיס 2001 או אופל אסקונה 84.

 

כשאני יקנה רכב, נוחות לא תהווה כלל שיכול. במיוחד ברכבים חדשים, אין לדעתי רכב שהוא לא נוח, יש רכב שהוא יותר או פחות מהשני, אבל ההבדל הוא כל כך דק.

 

האם באמת בוחני רכב הם כל כך מנוסים שהם מבדילים בצורה כל כך מדויקת איך רכב מסוים נכנס לבור ואיך רכב אחר נכנס אליו, והאם באמת היה להם כל כך לא נוח בהונדה אקורד החדשה (רכב שאני זוכר שכתבו אליו ב"אוטו" שהוא ממש לא נוח), כמה לא נוח יכול להיות שם ?

SAY MY NAME | www.alonadler.com

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

האמת גם לי נוח בכל רכב :/. ישבתי אפילו בסובארו DL של חבר והיה לי ממש נוח במושב האחורי...

מה שכן, אני מרגיש את ההבדל בפניות, יש רכבים שכשאני פונה איתם אני מחליק מהמושב, אני מחזיק את עצמי עם יד/רגל שניה בשביל לא להחליק מהמושב

עד מתי ספטמבר 08.:(

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכל עניין של כמה אתה רגיש לסביבתך ולמכונית בה אתה נוהג.

 

רוב החברים שלי חושבים ששברולט אוויאו זה אחלה ויש לה נוחות אמריקאית, אל תדבר איתם על דייהו.

 

אני עכשיו נוסע כמה שבועות בקורולה חליפית כי הפוקוס שלי בתיקון תאונה, ואני בפירוש יכול להגיד שהמושבים שלה נוחים יותר, אבל במיתלים היא נחותה בהרבה מהפוקוס : כל שיבוש בכביש, כל באמפ, כל חריץ הוא התרסקות שמרעידה את הרכב ומגיעה לך ישר לחוליות. לעומתה הפוקוס ממש בולעת שיבושים במהירויות איטיות.

עז יפנית בסלעים

yahav.biz | mineralz.co.il

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמת היא ,גם שאני נוהג בכמה סוגים של כלי רכב שונים ומשונים,

 

אני מכוון את המושב כך שאני יקבל את הנוחות המקסימלית -אין לי כל טענה אם המושב נח או לא .

 

אבל ישנם מושבים אשר נוחים יותר או נוחים פחות.

נאמר לי ע"י נהגים מבוגרים שלהם הנוחות היא חשובה מאוד .

המושב "מחבק " את הנהג , נח כמו כורסת טלויזיה .

 

ירון מאיר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש רכבים שכשאני פונה איתם אני מחליק מהמושב, אני מחזיק את עצמי עם יד/רגל שניה בשביל לא להחליק מהמושב
מסכים בהחלט, בנושא הזה יש הבדל מהותי בין מושב אחד למושב אחר, אבל לדעתי זה לא בדיוק הכוונה של המושג נוחות במבחני רכב.

 

כל שיבוש בכביש, כל באמפ, כל חריץ הוא התרסקות שמרעידה את הרכב ומגיעה לך ישר לחוליות.
את זה אף פעם לא הרגשתי בשום רכב.

 

 

בכל מקרה, אני שמח שיש עוד אנשים שנוח להם בכל רכב :-)

SAY MY NAME | www.alonadler.com

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש רכבים שבהם הנוחות יוצאת מן הכלל ויש כאלה שנחשבים לפחות נוחים או ממש לא נוחים , אבל הכל יחסי.

 

לא חסרים אנשים שיש להם נטיה להגזים ולהקצין , והם יספרו לך סיפורי זוועה על גב תפוס ודיסק פרוץ לאחר נסיעה ברכב יפני או קוריאני , ושהגב התרפא רק לאחר נסיעה של חצי שעה בצרפתייה שלהם.

 

עם זאת , אני יכול לומר לך שבנסיעות ארוכות ההבדלים הקטנים שציינת הופכים להיות משמעותיים , ונסיעה של כמה שעות טובות על סוזוקי ליאנה היא לא הדבר הכי סימפטי בעולם , מנסיון.

לא סבלתי מכאבי גב , זה היה פשוט חרא של דבר לנסוע עליה.

 

יש גם בפורום אנשים שיספרו לך על נוחות מטורפת וכמעט אלוהית של הרכב שלהם , וכולנו יודעים מי הם , אבל אני משוכנע שאם תקשור להם את העיניים ותסתום להם את האזניים הם יתקשו להבדיל בין שרייד 88 לסיטרואן C5

GOT סחוג?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • אחראי פורום

אני חושב שהכל טמון בבן אדם.

בוחני רכב עברו אינספור רכבים וסוגים של רכבים.

הם נהגו על מרצדס עם קפיצי אוויר , אז אקורד פתאום תהיה עילוי מבחינתם?

לשאר האדם האקורד תהיה נוחה ותספק אותם, כי הם לא טעמו מכלים נוחים יותר.

אבא שלי נוהג על מאזדה 3 ,2 ליטר, עם חתך צמיגים שדומה יותר לשל אימפרזה טורבו

מאשר לאימפרזה 1.6...אבל היא נוחה לו מאוד והוא נוהג הרבה.

 

הרכב הקודם שלו (שהושאר לאמא שלי) היה איסוזו איפון...

 

לי לדוגמא, המאזדה לא הכי נוחה. הסוד שלי יותר נוחה ממנה.

 

אבל חברים...עד שלא נהגתם/נסעתם על סמוראי - המושג נוחות מקבל משמעות אחרת אצלכם...:-)

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשאני עובר מהקסנטיה שלי לחיפושית שלי או יותר מוקצן, לאופנוע שלי ,

 

אני בהחלט מרגיש הבדל בנוחות הנסיעה...:shock:

ג.

  • נוכחים מושלמים: אלפא 156 +סוזוקי 1990 rgv250 + ימאהה yzf-R1 2001 + הונדה SP-2 2002
    נוכחים לא מושלמים: אלפאסוד TI, קטאנה 1100, 1987 GSXR750, טייפון.
    נוכחים בניכר: בימר F-850-GS, בימר 330i ידנית.
    בקרוב: 997 S, אלפאSZ, בימר E36 M3, דוקאטי 851,916,1098, בימוטה YB6.
     
     
  •  

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני גם אפעם לא הבנתי את ההבדל, עד ש...

 

נסעתי חצי שנה על השברולט-דייהו אוויאו של העבודה ואז נכנסתי לדייהטסו שרייד 93 שהייתה לי.... ההבדל .. עצום !

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין ספק, שיש מכוניות שהן יותר נוחות או פחות נוחות לנהיגה. הייתה לי אסקורט שהייתה נוחה ביותר לנהיגות קצרות, אבל אחרי חצי שעה נהיגה בקיץ אתה כבר לא יודע לאן לזוז כדי להוריד את המושב שנדבק לך לגב. לאומת זאת, הקליאו שלי לא נוחה מי יודע מה בהתחלה, אבל אחרי כמה דקות, שהמושב קיבל את הצורה של הגב והתחת, הוא מתחיל להיות נוח... אבל אתם לא יודעים מה זה נוחות עד שנוהגים על אמריקאית...

 

בברכת נסיעה נוחה ובטוחה,

דימה.

:evil: לא תצליחו לעצור אותי, לא תצליחו להשתיק אותי! :evil:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז אתה פחות מפונק ממני, כנראה.

 

יש שלושה דברים שאנשים ממוצעים מתקשים להבחין ביניהם - נוחות מושבים, עיצוב סביבת נהג ואיכות מתלים.

הרבה פעמים אני נתקל במכוניות לא נוחות עם מתלים גרועים, אבל הבנאדם כל כך מרוצה

ממערכת הסטיראו שלו, שהוא לא ישים לב אם ימותו לו הבולמים, או יישבר לו קפיץ.

יש מכוניות עם מתלים מדהימים ונוחים, אבל מושבים שוברי גב (סיטרואן ג'מפי, המושבים הישראליים, אוי כמה שזה נורא).

ויש מכוניות עם מתלים איומים (יפניות מסויימות) ומושבים טובים.

 

בהחלט ייתכן שמכונית ב' תהיה נוחה יותר ממכונית א', במקרים מסוימים, ובהתאם לאופי הנסיעה.

 

והקסנטיה היא מקרה מוצלח של מתלים מדהימים ומושבים מפנקים.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמת גם לי נוח בכל רכב :/. ישבתי אפילו בסובארו DL של חבר והיה לי ממש נוח במושב האחורי...
צחוק בצד,לסובארו ליאונה,ובייחוד לדגם ה GL,יש מושב אחורי נוח מאד.

ישנם יצרנים שממש פיתחו אובססייה לנוחות המושבים במכוניות מתוצרתם.

דוגמאות?-רנו,למשל.במהלך השנים הם ניסו תצורות מושבים רבות,החל ממושבי טייס שהיו ברנו 5,המשך במושבים בעלי מסילה בודדת כמו ברנו 9 וכלה במושבי כורסא מושלמים שהיו ברנו 25.

גם במכוניות השוודיות,וולבו וסאאב,היו מושבים אורתופדיים נוחים מאד.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוחני רכב מחפשים את ההבדל. בגלל זה הם בוחני רכב - זה המקצוע שלהם, להיות קטנוניים, והישראלים עוד יותר מאחרים (אם תשווה את הכתבות בCAR לאלו ב"אוטו", תראה שאלו ב"אוטו" מקצועיות ומעמיקות הרבה יותר).

 

ההבדל מורגש, אבל צריך לחפש אותו, ולפעמים דברים אחרים כלכך מושכים את תשומת ליבך עד שאתה לא ממש שם לב לדברים אחרים, במיוחד לא הבדלים מכאניים כמו מתלים. ובכלל, מתלה טוב הוא כזה שאתה לא מרגיש את הפעולה שלו, מה שעוד מקל עליך להחשיב את זה כNON ISSUE.

אם המתלים ממש מתרסקים, אתה כבר תרגיש ותתלונן.

 

אגב, מושבים הם עניין מאוד אינדיבידואלי, ולזה אנשים לרוב שמים לב.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6647 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...