Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7371 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הנה נסיון עם החישוקים של ה-CSL

ניסיתי לעשות גם עם החישוק מהמדריך, אבל זה יוצא טוב רק על הגלגל האחורי בגלל הזווית של הצילום

 

עידו.

6bbs_m3csl.jpg

מחפש פיאט פנדה 4X4 דור ראשון (שנות השמונים)

כל היודע דבר או אף חצי דבר על אחת, אנא צור קשר בה"פ, תודה!

פורסם

לפעמים חונה אצלכם איזו הונדה אקורד עם ג'אנטים יפים (מאוד לטעמי, בצבע הרכב, שחור מטאלי)...

אני חושה שמשהו בסיגנון הזה יתאים לך מאוד לאוטו (ולא, הראש הקרימיניאלי שלי לא אומר לפרק לו את הג'אנטים, אלא פשוט להשוות...:wink:)

 

אני אוהב שיש הרבה "אוויר" בין החישורים...

לדעתי משהו כזה יתאים... או כזה...

ואם כלום לא ילך, אתה תמיד יכול ליקנות משהו שאין אלף אחד!!! קנה כזה!!! :wink:

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם

אני חושב שהג'אנט הזה לא ממש מתאים למראה של הרכב, הA3 שלך הולכת יותר לכיוון הספורט-אלגנט אם אפשר לכנות את זה כך, והג'אנט הזה יושב כמו נעלי התעמלות על בחור עם טוקסידו.

 

והג'אנט של הA8 זה הדבר הכי ערסי שיש, יש סקודה סופרב בראשון שחונה ליד A4 ושתיהן עם אותו הג'אנט ומה שמצחיק שהA4 היא רפליקה לRS4 ועל הסופרב אין סמל אחד של סקודה אלא רק סמלים של פולקסוואגן.

 

בכל מקרה אני חושב שיש עיצובים שיתאימו יותר לרכב שלך.

haters will hate

פורסם

ראשית כמו שאמרו BBS זה BBS ! לדעתי חישוקים בליגה אחרת ...

 

למרות זאת חלופה קצת שונה שמאוד אהבתי...

 

t_55785068-l.jpg

 

t_55785079-l.jpg

 

 

 

בהצלחה..

פורסם

תודה על התשובות חברים,

חישוקי ה"זרועות" לא ממש מוצאים חן בעיני, כמו שאמרתי - אני מאוד אוהב את הRC, הבעיה היחידה שלי היא עם המכסה שיותר מדי "bling" בשבילי.

 

במידה ואוריד אותו אני מקווה שהוא יראה טוב יותר (כמו בתמונה שעשיתי בגימפ). אני בכל מקרה אסתכל על החישוק במו עיני ביום שישי בpitstop.

 

וסקודה זה שקודה...

 

GIBSONLP (יש לך שם?), יש מספיק חברות של חישוקים שמספקים אלגנטיות ולא נראים מגעילים כמו על כל הונדה שנייה בארץ, פשוט צריך לדעת איפה לחפש :wink:

יש, גיל. נעים מאוד :smile:

אכפת לי יותר המשקל מאשר המראה, מה שמצמצם את האפשרויות בצורה דרסטית.

 

אולי זה רק אני האפור והמשעמם אבל... הג'אנט המקורי יותר יפה... תישאר איתו!
אתה לא אפור ומשעמם בכלל, במציאות החישוקים המקוריים יפים מאוד, הבעיה שלי היא שהם קטנים מדי ואני רוצה להרחיב את הצמיגים מ205 ל225.

 

הנה נסיון עם החישוקים של ה-CSL

ניסיתי לעשות גם עם החישוק מהמדריך, אבל זה יוצא טוב רק על הגלגל האחורי בגלל הזווית של הצילום

 

עידו.

תודה - בכוונה לא השתמשתי בחישוקים של הCSL כי אותם אין להשיג במידה שאני מחפש.

בכל מקרה - הגלגל האחורי נראה עם חתך נמוך מדי. תודה על המאמץ בכל זאת :smile:

 

לפעמים חונה אצלכם איזו הונדה אקורד עם ג'אנטים יפים (מאוד לטעמי, בצבע הרכב, שחור מטאלי)...

אני חושה שמשהו בסיגנון הזה יתאים לך מאוד לאוטו (ולא, הראש הקרימיניאלי שלי לא אומר לפרק לו את הג'אנטים, אלא פשוט להשוות...:wink:)

 

אני אוהב שיש הרבה "אוויר" בין החישורים...

לדעתי משהו כזה יתאים... או כזה...

ואם כלום לא ילך, אתה תמיד יכול ליקנות משהו שאין אלף אחד!!! קנה כזה!!! :wink:

 

גילי

אני אסתכל בפעם הבאה שאהיה במושב,

אני גם אוהב שיש אוויר, מה רע בspider web? :smile:

 

אני לא אוהב את הזרועות הסטנדרטיים...

 

אני חושב שהג'אנט הזה לא ממש מתאים למראה של הרכב, הA3 שלך הולכת יותר לכיוון הספורט-אלגנט אם אפשר לכנות את זה כך, והג'אנט הזה יושב כמו נעלי התעמלות על בחור עם טוקסידו.

 

והג'אנט של הA8 זה הדבר הכי ערסי שיש, יש סקודה סופרב בראשון שחונה ליד A4 ושתיהן עם אותו הג'אנט ומה שמצחיק שהA4 היא רפליקה לRS4 ועל הסופרב אין סמל אחד של סקודה אלא רק סמלים של פולקסוואגן.

 

בכל מקרה אני חושב שיש עיצובים שיתאימו יותר לרכב שלך.

אני גם חושב שהחישוק A8 קצת עזתי.

אתה חושב שהחישוק של הCSL הוא נעלי ספורט לטוקסידו או החישוק שאני "הדבקתי" (הRC הסטנדרטי)?

פורסם

גיל, אני לא אוהב את הזרועות האלכסונית, אם כבר אז קווים ישרים... וכמה שפחות...

אם היה ג'אנט עם חישור אחד, הייתי קונה אותו... ;)

 

ג'אנט יפה זה כמו חצאית, אם יש רגליים יפות אז עדיף חצאית מיני, שחושפת כמה שיותר...

אם הרגליים "לא משהו" עדיף חצאית ארוכה, עד הריצפה...

 

אצלך האוטו יהיה יפה ג'אנט שיראה את כל הקליפר, ושיהיה אוורירי... הצורה של החישורים שיש בspider web זה מראה מאוס לטעמי, פעם, אולי זה היה מודרני, כיום, לא... זה מזכיר צמיג של אופניים עם כל החישורים האילו...

חוץ מזה, אני חושב שג'אנטים צריכים להיות בצבע הרכב. אם לא, אז מניקל (כן, יש לי תיסבוכת, אני מודע לזה, ואני לוקח תרופות...)

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

×
×
  • תוכן חדש...