Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7369 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

 

מי שזוכר - לפני כשבוע הזמנתי סט חישוקי BBS RC במידה של 8x17.

 

היום הגעתי למסקנה סופית שהעיצוב שלהם "ערסי" מדי לטעמי אחרי שאפילו האח הקטן והערס שלי (טוב נו, לא ערס אבל ילד...) אמר לי שהם נראים קצת ערסיים אפילו לטעמו.

 

הRC נראה ככה -

http://www.tirerack.com/images/wheels/bbs/swap/bbs_rc_pol_ci3_l.jpg

 

 

הבעיה היחידה שלי היא איזור האמצע, מצאתי פרוייקט שמראה איך מרכיבים סמל קטן במקום הcap -

http://www.brazeauracing.com/bbscenters.htm

 

אמנם פחות ערסי אבל עדיין לא לטעמי.

 

מצאתי וריאציה ממש מדהימה (לטעמי) של הRC שנועדה ל M3 CSL,

מדובר באותו החישוק (RC) אבל ללא האמצע המזעזע.

http://www.studiotsang.com/cslwheels/cslwheels_02.jpg

http://www.studiotsang.com/cslwheels/cslwheels_03.jpg

http://www.studiotsang.com/cslwheels/cslwheels_04.jpg

http://www.studiotsang.com/cslwheels/cslwheels_06.jpg

http://www.studiotsang.com/cslwheels/cslwheels_09.jpg

 

הבעיה היא שאני לא יודע איך להשיג אותם בכלל ובמידה שלי בפרט...

 

את ההזמנה הסופית והתשלום אני אמור לעשות ביום שישי הקרוב, שימו לב שהחלפה לחישוקים אחרים לא בהכרח באה בחשבון אם הם שוקלים יותר מדי, ה RC נחשב לחישוק הסדרתי הכי קל של BBS.

 

מסגרת התקציב נפרצה (הRC עולים 6,000 ש"ח) אני מוכן לשלם יותר.

פורסם

באמת נראים של איזה רכב של ערסאוואתים אך,עדיין לא הייתי מתנגד לסט כזה.

נראה ערסי אבל גם נראה פיגוז.

 

לפחות יחשבו שזה של ערסים,אולי,יש בזה רק יתרונות- לא יגעו לך בהם.

אני אישית אוהב יותר מתכת בגנט,כלומר לא אוהב שיש יותר מידיי צלעות.

בכל זאת נראה פיצוץ.

פורסם

חישוק מרשים מאוד הBBS הזה אם תקח בשחור אז בכלל

אמנם לא ראיתי אותו על אודי איי3(על גולף פה ושם) אבל לחבר טוב יש כאלה שחורים על אימפרזה והם נראים טוב מאוד

 

אם הקו של האודי שלך מקורי ונקי החישוקים לא יהיו מה שיהפוך את המראה של הרכב לערסי אין סיכוי

אם יש לך חצאיות וכל מיני שטויות על האוטו אז מאוד יכול להיות שתקבל את התוצאה שאתה לא רוצה

 

תכנס לאתר קארדומיין ותחפש אודי איי3 עם גאנטים כאלה ואז יסתדר לך התמונה בראש

E34 1995 BMW 540I M-SPORT WHITE

2001 SUZUKI GSX-R750 BLACK CUSTOM PAINT

פורסם

אם משהו יכול לעשות בפוטושופ משהו להמחשה זה יהיה נחמד.

 

עוד דבר לגבי גאנטים, שחור עם כסף,הטרנד החדש,לפי דעתי נראה מכוער ונמאס עם הזמן לראות את זה כבר,צבע שחור בלבד או כסף בלבד זה הכי יפה.

 

זאת בכל אופן דעתי בעניין.

פורסם

לטעמי ה-BBS מאוד יפה, אבל זה כבר עניין של טעם ואם אתה בעל הרכב ואתה לא אוהב את הג'אנט הזה אז זו השורה התחתונה.

 

בכל אופן, אני לא בטוח אם אתה יכול להרכיב ג'אנט של M3 או של BMW בכלל על האאודי שלך. אומנם לשניהם חמישה חורים, אבל אאל"ט המרווח ב-BMW גדול יותר (אין לי נתונים מדוייקים).

 

אני מניח שמידע בקשר לג'אנט הספציפי שמורכב על ה-M3 תוכל לקבל בקמור. כמו"כ, יתכן שאולי אפילו תמצא כאלה באיביי למכירה (תמיד יש שם הפתעות).

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

אחרי כל כך הרבה זמן מילה של אחיך ערערה אותך כל כך?

אם התשובה היא כן - אני מציע שתמשיך לחפש לך חישוקים אחרים.

אם אתה בכל זאת אוהב את ה סגנון - אני לא רואה פה בעיה, הרי גם הרפליקות של הCSL הן לא כאלה יפות, ולטעמי, לקנות חישוק שיש לו כל כך הרבה חיקויים זה קצת מפספס את המטרה.

 

לסיכום - אם זה הסגנון שאתה רוצה [ספיידר-ווב, ככה ראיתי שקוראים להם באיזה אתר] אז המקוריים שהזמנת נראים הכי טוב, ערס-לא-ערס, החישוק נותן תמורה במשקל ובמראה.

אם אתה יורד מהסטייל הזה לגמרי - אני חושב שווה לבקר בכמה אתרי A3 ותראה פשוט דגמים מומלצים \ קלים \ יפים שמותקנים על רכבים ברחבי העולם - כך תוכל לבחור הכי טוב.

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם

אם הקו של האודי שלך מקורי ונקי החישוקים לא יהיו מה שיהפוך את המראה של הרכב לערסי אין סיכוי

אם יש לך חצאיות וכל מיני שטויות על האוטו אז מאוד יכול להיות שתקבל את התוצאה שאתה לא רוצה

 

תכנס לאתר קארדומיין ותחפש אודי איי3 עם גאנטים כאלה ואז יסתדר לך התמונה בראש

אני אכנס לcardomain, תודה.

 

וכן - הרכב שלי מקורי לחלוטין מבחינה חיצונית.

 

בכל אופן, אני לא בטוח אם אתה יכול להרכיב ג'אנט של M3 או של BMW בכלל על האאודי שלך. אומנם לשניהם חמישה חורים, אבל אאל"ט המרווח ב-BMW גדול יותר (אין לי נתונים מדוייקים).

.

ברור שאני לא מתכוון להרכיב חישוק של M3 על הרכב שלי, אני מניח שמידת החורים שונה ובנוסף - מדובר על 19"...! אני רוצה בדיוק כזה אבל ב17 וחורים 5x112...

 

אני בספק אם הוציאו גירסאת פוטושופ שעובדת על סלאק.
יש גימפ :smile:

 

אחרי כל כך הרבה זמן מילה של אחיך ערערה אותך כל כך?

אם התשובה היא כן - אני מציע שתמשיך לחפש לך חישוקים אחרים.

אם אתה בכל זאת אוהב את ה סגנון - אני לא רואה פה בעיה, הרי גם הרפליקות של הCSL הן לא כאלה יפות, ולטעמי, לקנות חישוק שיש לו כל כך הרבה חיקויים זה קצת מפספס את המטרה.

 

לסיכום - אם זה הסגנון שאתה רוצה [ספיידר-ווב, ככה ראיתי שקוראים להם באיזה אתר] אז המקוריים שהזמנת נראים הכי טוב, ערס-לא-ערס, החישוק נותן תמורה במשקל ובמראה.

אם אתה יורד מהסטייל הזה לגמרי - אני חושב שווה לבקר בכמה אתרי A3 ותראה פשוט דגמים מומלצים \ קלים \ יפים שמותקנים על רכבים ברחבי העולם - כך תוכל לבחור הכי טוב.

 

 

רון.

מהשניה הראשונה חיפשתי דרך "לתקן" את האמצע המזעזע וחשבתי ש"יהיה בסדר" העיקר שזה החישוק הכי קל שלהם :smile:

אחרי שאחי הקטן אמר מה שהוא אמר קצת הזדעזתי...

 

אני מאוד אוהב את הסגנון, תמיד אהבתי חישוקים מרובי צלעות קטנות.

 

לא הבנתי את מה שאמרת לגבי הרפליקה של הCSL ואשמח אם תוכל להסביר.

 

 

תודה לכולם.

פורסם

עשיתי עבודת גימפ קלה (אני לא ממומחי הmontage כמו שאתם רואים...)

החישוק דווקא נראה לא רע בכלל על הA3 (לא יכולתי להתאים את החישוק בזווית שמצאתי לתמונה של האודי שלי...)

 

אשמח אם מישהו ממומחי הפוטושופ יוכל לייצר משהו טוב יותר עם אחת התמונות מhttp://a3.disatnik.com

 

אשמח כמו כן לקבל קישור לאתרים שמאפשרים השוואת חישוקים על רכבים (tirerack לא מאפשר RC על האודי שלי משום מה)...

 

עוד רעיונות יתקבלו בברכה.

rca3.jpg

פורסם

על אודי (ופולקסווגן, ב.מ.וו, מרצדס, הונדה) גם ככה דבוקה תדמית מסויימת של ערס ככה שזה לא ממש משנה...

 

אלה הג'אנטים היחידים של אודי שאני אוהב.

1_1_1_3_20060416110403.jpg

פורסם

וסקודה זה שקודה...

 

GIBSONLP (יש לך שם?), יש מספיק חברות של חישוקים שמספקים אלגנטיות ולא נראים מגעילים כמו על כל הונדה שנייה בארץ, פשוט צריך לדעת איפה לחפש :wink:

פורסם

כשראיתי ג'אנטים לאודי ישר הלכתי לחפש תמונה כמו שXENON העלה .גם לדעתי הג'אנטים האלה יראו מצוין על הרכב

...Our necessities are few but our wants are endless

פורסם

באמת חישוק ממש יפה!!!:shock:

HU-JVC KD LX 110R\FRONT-KENWOOD KFC1068S\REAR-PYLE PL6984BL\SUB-LANZER MAX 12\ FRONT AMP-MAGNAT THE ROCK 400\REAR+SUB AMP-MAGNAT THE ROCK 800

SAAB 9000 2.3L :smile:

×
×
  • תוכן חדש...