Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7372 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוא נרד מההשוואה...

 

אנחנו רוצים מידע על הסיניק, יש לנו אופציה לקנות סיניק מודל 2001

שנסעה 70000 ק"מ, טיפול אחרון הוחלפה רצועת טיימינג

איך רכב זה -יתרונות, חסרונות...

פורסם

סניק - מרווח, נוח, פרקטי מאוד בזכות המבנה, עם מעט הסיבוך האופייני לרנו.

 

ליאנה - מכונית סתמית שאינה מתרוממת גבוה בשום תחום למעט בגובה החיצוני.

 

הסניק עדיפה בכל תחום וזה ברור כשמש בצהריים. בידקו היטב, כולל את הסטוריית הטיפולים, ןאם היא מתאימה, תהנו ממנה מאוד.

חג שמח,

אורן

​מועדון סאאב ישראל - ברצף משנת 1983

משתי פעימות ועד לטורבו

[email protected]

פורסם

לע"ד אין מה להשוות בין הרכבים הללו.

אומנם הסניק איכותית הרבה יותר מהליאנה (אני מניח שהתכוונתה לגירסת 5 דלתות) וגם נאה ומרווחת יותר לטעמי.

אבל.......

בעניין האמינות, הרשה לי לומר: אכזבה אחת גדולה מהסניק.

כבעליה הלא מרוצה של סניק 1.6 אוטומטית משנת 2000 שנסעה רק 70,000 ק"מ , אני יכול לומר לך שהרכב הוא מתכון לצרות והוצאות כספיות.

הכל תמיד קורה לאחר שנגמרת תקופת האחריות:

מחשב הדרך התקלקל כבר בחצי שנה הראשונה לאחר 5,000 ק"מ והוחלף ללא חיוב אבל לאחר המתנה של 14 יום

הרכב סבל מבעיות חשמל והבהובים בלוח התצוגה החל מהשנה השלישית, אבל לא מצאו את הסיבה לתקלה (טופל במוסך המרכזי)

כנו כן, החליפו ברכב 2 סטרטרים, פולי מנוע (שלא היה במלאי ונאלצתי להשבית את הרכב מעל 10 ימים במוסך) משאבת מים ומנוע אחורי למגב שפשוט נשרף יום אחד בהיר.

 

תיבת ההילוכים עליה דובר רבות - זה כבר סיפור מתסכל אחר.

התיבה כשלה לאחר 4 שנים , אלא שאז לא ידעתי שמדובר בתיבת ההילוכים מכיוון שהתקלה היתה נקישה בעת העצירה ותחילת הנסיעה. (תופעה שהחמירה מאוד במהלך השנים)

כמובן שבמוסך התנערו מאפשרות של כשל בתיבת ההילוכים והחליפו תושבות מנוע !!.

בסופו של עניין, התיבה שופצה (לא ע"י היבואן) עוד חור נוסף בכיס של 7,000 ש"ח

 

אפשר לומר שהיתי חסר מזל, שזה יכול לקרות לכל רכב, אבל......

היחס המחפיר של היבואן, וההתחמקות מאחריות גורם לי למחוק את קרסו וכמובן את רנו מהפרוטוקול.

 

בהצלחה

פורסם

אם אתה מתלבט רק בין השתיים:

 

אם חשקה נפשך לא לראות מוסכים מלבד פעם בשנה לשם טיפול וחתימה בספר הטיפולים , גם לאחר תום האחריות, לך על הסוזוקי.

אם אתה מחפש נוחות+יותר פינוקים+יותר הנאה מנהיגה, לך על הרנו סניק, רק שתדע שאתה תבקר לעיתים תכופות במוסך ולא רק לטיפולים אלה לתקלות אלו ואחרות + חשבון הבנק שלך יספוג כמה פגיעות קשות .

 

סוזוקי=אמינות בראש ובראשונה.

 

אני ממליץ על הסוזוקי חד משמעית ולו רק בגלל האמינות והשקט הנפשי.

 

לשיקולך.

פורסם

הרשה א לי לחלוק על קודמיי בשרשור זה.

 

כבעלים מרוצה של סניק שני ליטר, יש לי לומר רק מילים טובות על הרכב.

 

אצלי נמצא כמעט שלוש שנים ו-42000 ק"מ חפים מתקלות למעט תקלה לא רצינית בגיר שתוקנה במסגרת האחריות תוך שעתיים.

 

נכון הוא שהדעה המקובלת היא שהסוזוקי היא רכב יותר אמין מהרנו, אך רנו שמורה ומטופלת אולי תכנס פעמיים שלוש יותר למוסך מהסוזוקי, אך תהיה זולה יותר לאחזקה, וחסכונית יותר - ומהנה הרבה יותר.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

לאישתי יש סוזוקי 2003 (גימיני) תקלת בריחת גז מאטם לקוי במזגן תוקן במסגרת אחריות. עברה 40000 ק"מ.

 

לאבא שלי יש סנייק 2002 נפח 2000 עם בערך 70000 ק"מ

אפס! תקלות. בטיפול 60000 הוחלפה תושבת גיר (בתשלום) מלבד זה שום תקלה

לא גיר לא נקישות לא מחשב ולא בטיח!

 

אז מה זה אומר....? כנראה שכלום

היו באמת הרבה תלונות על הגיר של סניק, לדעתי מרביתם במנועי 1.6, יתכן שהגיר של ה1.6 שונה משל ה2.0?

 

אין בכלל מה להשוות בין ליאנה לסניק.

הסניק טובה מהליאנה בכל תחום ובענק.

אבל עם יש לך חשש ממוסכים הליאנה היא הבחירה.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

כפי שציינתי, יתכן ומדבר בחוסר מזל שלי, אבל השרות של היבואן היה מתחת לכל ביקורת.

לצערי, נתקלתי / שמעתי על בעיות זהות אצל נהגים אחרים ביחוד בהתייחס לגיר.

הרכב טופל בדיוק לפי הספר, כך שאין להטיל את האשמה על הנהג.

במוסך המרכזי הודו "בחצי אוזן", שיתכן שיש בעית לחצים בגיר, אבל הרכב יכול לנסוע כך זמן רב.

 

כמו כן ציינתי, שהתקלות "צצות" לאחר תום תקופת האחריות... ז"א לאחר 3 שנים.

כמו כן, לדברי במוסך בו שופץ הגיר, זו תופעה ידועה לאחר 50,000-70,000 ק"מ

אני מסכים שהרכב "חכם" בטוח ומאוד ומהנה לנסיעה, אבל אני חולק עליך באשר לאמינות.

איני בטוח שהרנו תהא זולה יותר לאחזקה עם השנים (מדבר מנסיון).... אבל מהנה הרבה יותר, על כך אין ויכוח.

 

לדעתי: כאשר מדובר ברכישת רכב חדש: (ל3 שנים) עדיפות ברורה לרנו.

כאשר מדובר על רכב מיד שניה, לאחר 4 שנים, הקונה ישא בתוצאות ועל כן יש עדיפות לסוזוקי.

הבלנו הוא דוגמא לרכב מאוד מוצלח שלהם.

פורסם

לאח שלי יש סניק שנת 99 מנוע 2000 8 שסתומים הדגם החלש.

 

האוטו נוח ,מרווח ואטרקטיבי בצורה שקשה לתאר.

2 גגות שמש,ים תאי איחסון,מושבים אחוריים מתכווננים וכ"ו.

 

חובה לבדוק טוב את מצב הגיר האוטומטי שלפעמים מתקיל, בעיקר כשעומדים בפקקים וחום המנוע מסרב להתייצב.

קצת לחץ על האוטו והגיר משתגע, זו הבעיה העיקרית של רנו!!

 

רובן נמכרות במחיר מחירון ויש להן ביקוש .

האוטו צורך בעיר בסביבות 8 לליטר ומחוץ לעיר בסביבות 12 .

אורן

VOLVO 740 2.0 1988 since 2002

CITROEN C-3 PICASO-2011 since 2011

CHEVROLET CAVALIER 2.2 1996 SINCE 2013

SKODA FABIA SPORT 2011 SINCE 2013

×
×
  • תוכן חדש...