Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7392 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קמתי היום בבוקר ואמרתי לעצמי היום אני עושה את זה:smile:

 

פירקתי את 2 הדלתות הקדמיות והתחלתי לאטום את הפלסטיקים :

 

הפלסטיק שמחובר אליו הרמקול

 

הרשת שסוגרת את הרמקול(רשת מקורית של האוטו)

 

אל הדלת עצמה מאחורי הרמקול(אל הברזל)

 

המגש האחורי קפץ יותר מידי

 

שיפר את השמיע חבל אל הזמן!! בעבר שמעתי רק פלסטיקים:neutral: אכשיו איכות נטו:smile:

 

והנה התמונות:

פורסם

כנראה שתוך כדי ההדבקה של הספוג למגש נקלע לו שם גם הכרטיס זכרון של המצלמה...

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

שמע באמת כל הכבוד על העבודה שהשקעת יצא 10 . לא כדאי לך לשים חומר אטימה יותר קונבנציונלי ?

 

או שיש כאן בעיה של השקעה ? כי בסופו של דבר לא נראה לי שתשיג הרבה מספוג , ובוודאי לא אם תשמע חזק . אז אם משקיעים צריך להשקיע עד הסוף תקנה קיט של דיינמט ותסגור את הסיפור .

בהצלחה יהודה

בברכה יהודה

פורסם

הקטע למה עדיין לא הלכתי אד הסוף וקניתי door kit הוא:

 

1.רציתי לבדוק אם זה עוזר במשהו(ואני מרגיש אכשיו שכן)

 

2. יש חומר שנקרה יריות(חומר של בנין אוטמים איתו גגות) ולי נראה שזה אוטו חומר!! רק יותר יפה

 

אז אני מתלבט אם לנסות או לא

 

3. יש אוד כמה חומרים של איטום שהם הרבה יותר זולים ונראה לי שהם יעשו את אותה העבודה

חסרון אחד: שזה לא יפה כמו הdoor kit מצד שני אף אחד לא רואה את זה!!

 

אז אני מתלבט

פורסם

tsachi1"מוזר, הדבר היחיד שרועד לי באוטו זה הבגאז, אבל לא שומעים את זה מבפנים אלא מבחוץ.

 

איזה שנה האוטו שלך?"

האוטו שלי שנת 2000

 

איזה רמקולים יש לך מקדימה?

×
×
  • תוכן חדש...