Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7397 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני משתמש בשמן 20W50

משהו רע בו?

 

כי לפי האשכול של DAVIDI עם הקורולה זה כל אחד מה שהוא בוחר..

 

 

כדאי לי להחליףף?

פורסם

אני משתמש בשמן 20W50

משהו רע בו?

כי לפי האשכול של DAVIDI עם הקורולה זה כל אחד מה שהוא בוחר..

כדאי לי להחליףף?ראשית המסקנה שכל אחד עושה מה שבא לו, שגוייה לחלוטין.

בכל אופן אם מעט השקעה בחיפוש בפורום, תוכל למצוא התייחסויות רציניות לנושא.

השמן שאתה משתמש מבחינת תקן אכן מהווה המלצת היצרן באקלים של ישראל.

יש שמנים מאותו תקן טובים יותר וטובים פחות...

שידרוג באיכות השמן תלויה במספר גורמים, בין היתר אופן הנסיעה ומצב המנוע.

היצרן ממליץ על שמן איכותי יותר לדגם שלך, בתקן SAE 10W40 חצי סינטטי.

בכל מקרה עדיפות להמלצה המופיע בספר הרכב.

אם אתה רוצה להרחיב את הידע שלך בתחום תוכל לקרוא את חלק א' של מאמר בנושא שכתבתי באתר שלי:

www.carinfocus.com/Fmamar12.htm

 

מריוס

עורך האתר למכוניות ספורט בישראל

פורסם

שלום,

 

עדיפות לא מה שכתוב בספר הרכב, אלה מה שהיצרן ממליץ היום לרכב המסויים.

תשאלו למה ?

מהיום שהרכב עלה לכביש עברו מספר שנים והיצרן משדרג את ההמלצות שלו לשימוש במנועים השונים לשמנים איכותים יותר וגם בצמיגות נמוכה יותר.

הערה/הארה זו כתובה גם בספר הרכב ומומלץ לתייעץ עם יועץ שירות שמקבל הנחיות לגבי מעבר ושימוש שמנים מתקדמים יותר.

איזה כייף לי :)

פורסם
שלום,

 

עדיפות לא מה שכתוב בספר הרכב, אלה מה שהיצרן ממליץ היום לרכב המסויים.

תשאלו למה ?

מהיום שהרכב עלה לכביש עברו מספר שנים והיצרן משדרג את ההמלצות שלו לשימוש במנועים השונים לשמנים איכותים יותר וגם בצמיגות נמוכה יותר.

הערה/הארה זו כתובה גם בספר הרכב ומומלץ לתייעץ עם יועץ שירות שמקבל הנחיות לגבי מעבר ושימוש שמנים מתקדמים יותר.

הארה נכונה וראוייה לציון :mm_yeah:

 

מריוס

×
×
  • תוכן חדש...