Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7394 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

יש לי באוטו קומפוננט MOREL DOTECH MK 2

ומגבר JBL GTO 75.4 שמחוברים ביחד. ורציתי לחבר למגבר גם סאב

של -MAC AUDIO - COMPACT SC 8 שהוא סאב 8 אינ'צ.

ויש לי רדיו דיסק של פיוניר 5750 ורציתי לדעת לגבי כמה כיוונים -

1. את הכיוון של הסאב ברדיו דיסק - להפעיל על - SUB W.REV או - SUB W.NOR ?

2. על איזה חיתוך כדאי לי לשים את הסאב - 50 HZ או 80 או 125 HZ ?

3. על איזה חיתוך כדאי לי לשים את הקומפוננט שלי - 50 HZ או 80 או 125 HZ ?

פורסם

אין חוק רשום בקשר לחיתוכים , אתה צריך פשוט לשמוע ולהתאים לעצמך מה שאתה אוהב, כלומר לשחק עם הכוונים.

מש"ק זרזור

פורסם

בגדול- תתחיל מחיתוכים של 80 ומטה לסאב, 80 ומעלה לקומפ' וסאב נורמל.

 

מכאן - אתה מתחיל לשחק עד שאתה מוצא את מה שאתה אוהב.

פורסם

מנסיון עם סאבים 8 אינטש - הם לא יורדים נמוך כמו סאב 10 או 12 ולכן אם תחתוך אותם מאוד נמוך אתה תקבל מהם תוצאה מאוד עדינה כמעט לא מורגשת - סאב 8 אינטש יכול ברוב המקרים לתפקד כמו וופר ולכן דווקא רצוי לתת לו "לנגן" קצת יותר תחום תדר - הסאבים אצלי ברכב (שתי שמיניות) חתוכים משהו בסביבות ה80 עד 100 הרץ - לא יכול לאמר לך בדיוק כמה...

 

כשחתכתי אותם על 60 עד 50 בערך התוצאה היתה ממש לא נעימה - דווקא כשחתכתי אותם יותר גבוה הם ממש התחיל להשתלב עם הסט הקידמי.

 

מציע לך להתחיל לחתוך אותם יותר גבוה ואז לפי השמיעה לרדת בחיתוך עד שתקבל תוצאה אופטימלית.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אתעלק על השרשור. תודה.

 

כשאני חותך סאב (LOW) למשל על 60 HZ הסאב מנגן עד 60 הרץ,או מעל 60 הרץ?

 

אם יש לי במכשיר אפשרויות חיתוך HI MID LOW הם נחתחים עד או מעל נגיד 60 הרץ שאני מציב להם ? בקיצור האם התדר נחתך מלמעלה למטה או מלמטה למעלה?

 

תודה.

זהו.

Geschmacksmusterschutz

Golf MK3 TDI 😊 // Jetta mk5 TDI 🤮 // E91 Touring 318D 🤩

 

פאפואס בלאט...

פורסם
כשאתה חותך את הסאב ב60HZ אז הוא חותך את כל מה שמעל 60HZ ומנגן את מה שמתחת.

זה תקף גם לגבי תדרי ה HI?כל מה שמעל 60 הרץ לא ישמע?

 

תודה.

Geschmacksmusterschutz

Golf MK3 TDI 😊 // Jetta mk5 TDI 🤮 // E91 Touring 318D 🤩

 

פאפואס בלאט...

×
×
  • תוכן חדש...