Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7406 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

מהי המכונית המועדפת עליכם מבין הבאות?  

192 הצבעות

  1. 1. מהי המכונית המועדפת עליכם מבין הבאות?

    • אופל אסטרה
    • הונדה סיוויק (האצ'בק או סדאן)
    • טויוטה קורולה
    • מאזדה 3
    • מיצובישי לנסר
    • ניסאן אלמרה
    • סובארו אימפרזה
    • סיאט לאון
    • סיטרואן C4
    • סקודה אוקטביה
    • פולקסווגן גולף
    • פורד פוקוס
    • פיז'ו 307
    • רנו מגאן 2


פוסטים מומלצים

פורסם

קישור לסקר הקודם – קטנות/סופרמיני

 

לפני כשנה וחצי נערכו כאן סקרי הקבוצות שהתבססו על החלוקה הקלאסית למכוניות קטנות, משפחתיות, מנהלים, סאלון, פאר וכדומה. כעת, לאחר התחדשות של מתמודדות רבות, הרשו לי להציג את סקרי הקבוצות 2.

 

המשימה מאוד פשוטה – הצביעו עבור המכונית שאתם מעדיפים מבין המתמודדות.

 

ברור כי אינכם מכירים חלק מהמתמודדות כאן כיוון שלא נהגתם עליהן או התעמקתם בנתוניהן, אבל הסקר הזה נועד לכולם, לא רק לאלו שנהגו במכוניות. אתם יכולים לבחור לפי מראה עיניים, לפי יכולת טכנולוגית, לפי כוח מנוע – מה שבא לכם. אם תרצו, אתם מוזמנים לפרט את הסיבות לבחירה שלכם. הבחירה מוגבלת למכונית אחת לכל גולש.

 

הסקר הזה הוא של מכוניות קומפקטיות ומשפחתיות, רובן מהסוג שהולך כל כך חזק בליסינג-1.6-אוטומט, אבל לא רק. הבחירה כאן היא לכל גרסה שהיא של המכוניות הללו, מלבד הגרסאות הספורטיביות, להן יוקדש חלק נפרד. שימו לב שמספר מכוניות לא נמצאות כאן מחוסר מקום או ממחיר גבוה מדי המציב אותן מול מתחרות מקטגוריות אחרות.

 

יאללה, הצביעו והשפיעו.

 

אופל אסטרה

astra.jpg

 

הונדה סיוויק (האצ'בק וסדאן)

civichatch.jpgcivicsedan.jpg

 

טויוטה קורולה

corolla.jpg

 

מאזדה 3

mazda3.jpg

 

מיצובישי לנסר

lancer.jpg

 

ניסן אלמרה

almera.jpg

 

סובארו אימפרזה

impreza.jpg

 

סיאט לאון

leon.jpg

 

סיטרואן C4

c4.jpg

 

סקודה אוקטביה

octavia.jpg

 

פולקסווגן גולף

golf.jpg

 

פורד פוקוס

focus.jpg

 

פיז'ו 307

307.jpg

 

רנו מגאן 2

megane.jpg

 

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני מבקש להחזיר את ירון כוכבי לפורום כדי שלאלמרה יהיה קול בודד.

 

אני אישית בחרתי באסטרה, למה? ככה!

haters will hate

פורסם

כן גם אני בחרתי סיאט לאון

ז''א רציתי כהרגלי ליבחור משהו גרמני

אבל כל דבר גרמני ניראה מאוד שמרני, ומצד שני יש את הלאון שהראו לה את השרירים אבל אל קרמו לה ליצעוק תסתכלו עליי.

רנה דקארט אמר:אני חושב משמע אני קיים

גארי קספרוב אמר:אני טוב כי אני חושב 5 מהלכים קדימה

זיגמונד פרויד אמר:כשאתה חושב על משהו תחשוב עליו דרך כל 4 הכיונים ולא דרך כיון אחד הכיון הישיר

פורסם

טוב ... גם אני בוחר לאון

 

(אבל איך זה שכל עם ישראל לא ... אה ... אין אלף-שש-מאות-אוטומט)

 

ליאור

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

פורסם

פיג'ו 307 בהחלט!!!:-D

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

תשימו לב שהכל פה מכוניות רגילות

ובנתיים האימפרזה והלאנסר לא ממש מובילות

הלאון ההונדה והC4 בראש בנתיים

 

מעניין מה יהיה בסדר שיכלול את ה VTS STI FR EVO וTYPE-R

רנה דקארט אמר:אני חושב משמע אני קיים

גארי קספרוב אמר:אני טוב כי אני חושב 5 מהלכים קדימה

זיגמונד פרויד אמר:כשאתה חושב על משהו תחשוב עליו דרך כל 4 הכיונים ולא דרך כיון אחד הכיון הישיר

פורסם

רגע!!

 

מותר לי להתייחס לכל הדגמים של המכוניות בארץ, או לכל הדגמים הקיימים?

האם האימפרזה כוללת את ה-2.0 הידני (מתאים מבחינת מחיר)? הסיוויק את הדיזל הידני וכו' (מה שיש בחו"ל)? הגולף (2.0)?

מחפש סאבפריים קדמי למיני (שנת 76 ומעלה, בורג אחד בכל צד).

פורסם

למרות שהתמונות של הסיוויק ממש לא מחמיאות לה, אני חייב לציין שהדגם החדש ממש יפיפה!

 

ובחרתי בה, אך ורק בגלל המראה!

:loco:How can I be lost, If I've got nowhere to go?

:loco:


×
×
  • תוכן חדש...