Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7417 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

אתמול , לא תאמינו, נתקע לחברה שלי הרכב

דייהטסו שרייד 1.3 , הילוכים

המנוע נכבה וסירב להניע.

כשהגעתי למקום התברר שזה בעייה חשמלים

כל מערכת החשמל עובדת , פרט לסוויטץ.

הסטרטר הסתובב, הניע והאוטו נכבה כל פעם

עקפתי את המעגל והצלחתי להניע

 

השאלה , האם מישהו מכיר חשמלאי טוב בצפון (חיפה)

וכמה צריך לעלות לעשות סדר בחוטים , ישנו אימובוליזר ישן לא מחובר

שיכול להיות שהוא מקור הבעייה .

 

תודה למשיבים .

פורסם

חשמלאי רכב בצפון:

1. "מצת אור" שבדרך יפו 100 חיפה, טל' 04-8525366 או 04-8535106 ובקש את דני

שהוא גם חבר פורום זה.

2. "מוסך הכרמל - חשמל זיאד" שברח' התעשיה 22 תל חנן נשר, טל' 04-8207191

או 052-3920091.

3. "מוסך זאהר יוסף" שבעוספיה, טל' 04-8391871 או 04-8390311 וגם הוא חבר פורום זה.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם

1. "מצת אור" שבדרך יפו 100 חיפה, טל' 04-8525366 או 04-8535106 ובקש את דני

שהוא גם חבר פורום זה.

 

תבקש את דני ותאמר לו שאתה חבר פורום...

פורסם

בגלל שהרכב נתקע ליד עין המפרץ

השארתי את הרכב למוסך שלהם לטפל בבעייה

 

התוצאות: חוט חשמל של הסוויטץ שרוף שהחליפו

והיה אימובולייזר לא תקין , זרקו אותו החוצה ועשו סדר בחוטים

 

הנזק: 151 שח , כולל מע"מ

 

אני מרוצה , לא חושב שהגזימו.

×
×
  • תוכן חדש...