Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7413 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קבלו את הסיוויק טייפ אר החדשה, אומנם קונספט אבל אני מאמין שהיא תעלה כמו גדולה על הכביש ותחרוך אספלט ישראלי כמו שכולנו מקווים.

 

לפי דעתי בעיצוב היא פשוט לא רואה את הגולף ג'יטיאיי...

 

חן חן להונדה!

 

מצטער על הגודל של התמונות

04_remotecivic.jpg

4455.jpg

4458.jpg

4460.jpg

Polo 2012

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אכן יפה מאוד לדעתי הספויילר האחורי באמצע השמשה הורס את הזרימה של קויי הרכב!!

לדעתי עדיף היה למקמו במקום הראוי לhatchback בחלק העליון של השמשה האחורית

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

פורסם

החלק האחורי שלה קצת מפריע לאווירודינאמיות שיש בשאר הרכב

אבל לא נראה שזה יפריע לה בביצועים

CRAZY - JUDE

I'm not your angel

פורסם

crazy-girl, ראשית כל את יכולה להשתמש בכפתור העריכה של ההודעה שלך ולא לשלוח 2 הודעות אחת אחרי השנייה.

 

שנית, איך בידיוק את יודעת יותר מהמהנדסים של הונדה על אווירודינמיקה...?

I Ride Because I Really Like Dessert

פורסם

העיצוב שלה באמת הדהים אותי שראיתי אותה לראשונה.

תמונות WALLPAPER בלינק.

http://www.netcarshow.com/honda/2006-civic_type_r_concept/

 

לדעתי היא לקחה בקלות את תואר ההוטהאצ' היפה ביותר וכמו שאני מכיר את הונדה אני חושב שהם גם יקחו את תואר המהנה ביותר.

 

אגב, הגולף GTI רחוקה מלהיות הוטהאצ' שנראית טוב.

C4 VTS, מגאן 225, אסטרה OPC וה-TYPE R הזאת נראים הרבה הרבה יותר טוב מהגולף GTI!

פורסם

 

לפי דעתי בעיצוב היא פשוט לא רואה את הגולף ג'יטיאיי...

 

 

 

נו ברור!מה ציפית?

 

 

זה רכב,לא בנאדם.

אין עיניים, אי אפשר לראות :lol:

פורסם

אם כבר אתה משווה אותה לגולף אז לדעתי לפחות הגולף נראית יותר סולידית ומשדרת ספורטיביות לעניין. הסיוויק הזו לעומת זאת נראית מוגזמת מאוד. היא לא נראית כמו רכב ספורט אלא יותר כמו סיוויק האצ'בק רגילה שעברה אצל החבר'ה מ-pimp my ride.

פורסם

לדעתי נראת כמו חללית "אנטי-פלאשספריט" מסרט מדע בדיוני!

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם
אם כבר אתה משווה אותה לגולף אז לדעתי לפחות הגולף נראית יותר סולידית ומשדרת ספורטיביות לעניין. הסיוויק הזו לעומת זאת נראית מוגזמת מאוד. היא לא נראית כמו רכב ספורט אלא יותר כמו סיוויק האצ'בק רגילה שעברה אצל החבר'ה מ-pimp my ride.

הבחור צודק , הגולף הרבה יותר יפה.

GTA זה הכי אחי .

פורסם

מה בדיוק יפה בגולף? אין בה שום דבר מיוחד!

הורידו 2 דלתות, הוסיפו ג'אנטים ושתי אגזוזים מאחור.

 

ה-TYPE R הלכה הרבה יותר רחוק מזה, היא נראית פשוט מדהים.

 

חוץ מזה את הכוח שהגולף מפיקה מ-2 ליטר טורבו ה-TYPE R הקודמת מפיקה מ-2 ליטר אטמוספרי.

פורסם

מחזק את דבריו של GOLF.

 

הסיוויק מכוערת לטעמי, בכל הגרסאות.

הטייפ R הקודמת הייתה חמודה מאוד.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

הטייפר החדשה מדהימה, מעוצבת, בעלת מראה ספורטיבי שאינו מוגזם, ובכלליות נראית כמו מכונית הספורט של שנת 2007... זה העתיד, לדעתי.



 

אני אהבתי.

Now: Fiat Bravo Dynamic 1.4T T-Jet Auto 10 Before: Subaru Impreza GX 2.0 AWD Auto 03 | Fiat Punto 1.8 16v HGT Manual 02 | Subaru Impreza LX 1.6 Auto 04 | Ford Escort MK V 1.6 Manual 92


×
×
  • תוכן חדש...