Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7413 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לדעתי היא מאוד מקוריות.

 

בימינו זה נדיר.

 

חוץ מזה זה רק קונספט, בטוח שיהיו כמה וכמה שינויים בדגם שיגיע לפס הייצור.

 

ברגע שניראה את המוצר הסופי, אז אפשר יהיה לדון במראה/אווירודינמיות וכד'.

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
מחזק את דבריו של GOLF.

 

הסיוויק מכוערת לטעמי, בכל הגרסאות.

הטייפ R הקודמת הייתה חמודה מאוד.

רק שהיא תגיע לארץ ותהיה של איזה מישו ישר כולם יקפצו ויגידו... וואי באימא שלי איזה אוטו...

Polo 2012

פורסם

פלצנית מדי ורעשנית מדי. העיצוב שלה רוצה יותר מדי "צומי" וזו לא בדיוק המטרה המושגת במציאות. הרכב נראה פשוט שונה - יותר מדי שונה לטעמי.

ליאור

Twincharger Stratified Injection

פורסם
מה בדיוק יפה בגולף? אין בה שום דבר מיוחד!

הורידו 2 דלתות, הוסיפו ג'אנטים ושתי אגזוזים מאחור.

 

ה-TYPE R הלכה הרבה יותר רחוק מזה, היא נראית פשוט מדהים.

 

חוץ מזה את הכוח שהגולף מפיקה מ-2 ליטר טורבו ה-TYPE R הקודמת מפיקה מ-2 ליטר אטמוספרי.

לא מדברים פה כל הביצועים.

מדברים על העיצוב והסיוויק החדשה מכוערת , על כל גרסאותיה לדעתי.

ומה רע בעיצוב הפשוט והנאה שיש לגולף? וחוצמזה הבעיה של הסיוויק הזאת היא שכל כך ניסו לייחד אותם שהתחרבש להם משו שמה איפשהו, התחרבש בגדול.

GTA זה הכי אחי .

פורסם
רק שהיא תגיע לארץ ותהיה של איזה מישו ישר כולם יקפצו ויגידו... וואי באימא שלי איזה אוטו...

לא דווקא ניראה לי את זה הם לא יגידו

כי היא ניראת סוף סוף הונדה שהערסים לא יכולו לאמץ

 

למרות שהיא יפה ומרעננת אני דווקא ילך למחנה הגולף

כי הגולף סולידית וצנועה אבל היא יודעת שאם מישהו יתחיל איתה היא ת***ן לו את הצורה

וההונדה לעומת זאת ההפך הגמור פלצנית ופוזאיסטית, ואתה לא יודע אם היא אולי כמו בלון נפוח שכשבאמת תיצטרך אותה היא תשחרר אויר מה לחץ

רנה דקארט אמר:אני חושב משמע אני קיים

גארי קספרוב אמר:אני טוב כי אני חושב 5 מהלכים קדימה

זיגמונד פרויד אמר:כשאתה חושב על משהו תחשוב עליו דרך כל 4 הכיונים ולא דרך כיון אחד הכיון הישיר

פורסם
לא מדברים פה כל הביצועים.

מדברים על העיצוב והסיוויק החדשה מכוערת , על כל גרסאותיה לדעתי.

ומה רע בעיצוב הפשוט והנאה שיש לגולף? וחוצמזה הבעיה של הסיוויק הזאת היא שכל כך ניסו לייחד אותם שהתחרבש להם משו שמה איפשהו, התחרבש בגדול.

איך אפשר לקרוא לסיוויק הזאת שנראית כמו חמקן מסרט מדע בידיוני מכוערת?!

הגולף לא מתקרבת לידית דלת של הסיוויק בכל מה שנוגע לעיצוב.

פורסם
אם כבר אתה משווה אותה לגולף אז לדעתי לפחות הגולף נראית יותר סולידית ומשדרת ספורטיביות לעניין. הסיוויק הזו לעומת זאת נראית מוגזמת מאוד. היא לא נראית כמו רכב ספורט אלא יותר כמו סיוויק האצ'בק רגילה שעברה אצל החבר'ה מ-pimp my ride.
מחזק את דבריו של GOLF (כאילו דא...)

אי אפשר לקרוא לסיוויק הזאת מכוערת,אבל היא רחוקה מלהיות יפה,להבדיל מכמה הוט-הצ'ים שהוזכרו למעלה (רנוספורט 225,אופל OPC,גולף GTI),אשר משדרות את הכח שלהן באלגנטיות.

ואולי זו הדרך של "הונדה" להראות שהיא שונה מאחותה המשפחתית...בצעקות..

עם ההיכרות שלי עם הסיוויק (בניד פור ספיד) הייתי אומר שזה אוטו לא רע גם לסיבובים :wink:.
פורסם

הייתי שמח לראות אותה בארץ אך אני חושש שהיא פשוט לא תהיה אקטואלית מבחינת התמחור (בהתחשב במחירים של הגרסאות הרגילות) :?. עם זאת, השוק לאו דווקא תלוי במחירה אלא גם בתמחור של המתחרות כך שעדין יש מקום לאופטימיות מסויימת.

פורסם

אני לא ממש מבין מה הרעש בגדול בהשוואה מול הגולף של VAG, אני אישית חושב שהגולף משעממת ומשנה לשנה אני גם חושב שהיא נראית פחות טוב (דווקא הגולפים הישנים יותר כמו הCL,VR6 בשנים 95-6-7יותר יפות בעיניי).

פרט לכך ההונדה טייפ-אר החדשה נראית הרבה יותר מושכת מהגרסה הקודמת,עם עיצוב מאוד מעניין וחדשני, וזה כנראה מה שהונדה מנסה ליצור, משהו חדש, ולא לשכפל רכב מוצלח משנה לשנה עם שינויים מינורים כמו גולף,A3,איביזה וכו', שנראות מאוד דומה משנתון לשנתון ומעט מתיחות פנים וזהו, ללא ממש שינוי מהותי.

וזה יאמר לזכותה של הונדה,ואני מאוד מקווה שנזכה לראות כמה שיותר כאלו רכבים נוסעים בכבישי ארצנו, ואני עוד יותר מקווה שהתמחור שלה יהיה הגיוני.

under construction..

פורסם
רק שהיא תגיע לארץ ותהיה של איזה מישו ישר כולם יקפצו ויגידו... וואי באימא שלי איזה אוטו...

ידידי, אני ראיתי את הסיוויק החדשה בתערוכת פרנקפורט והיא לא עשתה לי שום דבר.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 


×
×
  • תוכן חדש...