Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8413 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לגבי המהירות ... אני לא יגיב , לגבי הנזק ..

 

 

כנראה ששרפת רינגים ו / או אטמים אחרים והשמן נכנס לבוכנה , זה מסביר את העשן הלבן ואת צריכת השמן המוגזמת ...

 

אולי גם צריך לעשות ראש מנוע שלם , תלוי בכמות הזק .

 

אולי באסה לשמוע אבל כנראה נכון . :(

  • תגובות 80
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני זוכר שאמרו לי פעם שאחרי בערך 140 קמ"ש השמן לא מספיק לחזור לאגן או לא מספיק להגיע לכל מיני מקומות ולכן יש בלאי ואתה שורף שמן .. יכול להיות שזה קשור לזה

פורסם
הראלי 1300 מגיעה ל-190 קמ"ש וגם זו לא מהירות בריאה לאוטו הזה...

בוא נראה אותך נוסע 2 דקות על 7200 סל"ד לערך....יהיה לך את אותו האפקט של עשן לבן מהאגזוז....מישהו אמר טיגון מנוע....מישהו אמר רינגים?????

 

איזה בולשיט!!!!!!

לא בנוי ?

כן אני נוסע על 7200 , ואני נוסע יותר מדקה על המהירות הסופית של הראלי

שאגב מוצהרת 196 ולאוטו שלי לא נגרם נזק.. הכל תלוי בתחזוקה

כי המנוע תוכנן לעבוד בסל"דים הללו.. מה הקשר טיגון מנוע יש מנתק הצתה ולו יש תפקיד

 

196 מוצהר?!

תגיד לי מאיזו פלנטה תלשו אותך???????????????

יש לי את ספר הרכב המקורי של הרכב + את העלון המקורי של שנת 96 המהירות המוצהרת היא 190....ולא קמ"ש אחד יותר. עלק 196.... :shock:

 

 

מאיזו פלטנה תלשו אותי?

 

א. אתה אומר שאם הוא נוסע על 7200 במשך דקה אז לא פלא שקרה לו מה שקרה

אתה מוכן להסביר לי למה? , אני רוצה הסבר מפורט הכולל את הסיבות שלב אחרי שלב

 

ב. באוטו שלי נמדד על ידי GPS מהירות של 194 קמ"ש , שוב אני חוזר GPS

אני חושב שאפשר עוד טיפה , מה גם שלא תמיד ספר הרכב מדייק..

במיוחד בפיז"ו בנושא האצות סגירות ופטריות...

 

ג. מה הבעיה עם המהירות שהוא נסע עדיין לא ענית לי...

 

 

 

לירן , מחכה לתשובות....

פורסם
GPS זה תנ"ך?

 

מהירות ריאלית לאוטו שלך במישור זה 180-185 קמ"ש א-מ-י-ת-י-י-ם.

 

שזה יפה מאד לפי דעתי לרכב בן 8 עם 100++ אלף ק"מ.

 

 

GPS אינו תנ"ך אבל מספק נתונים ריאליסטיים למדי

בניגוד לספידומטר

פורסם
GPS זה תנ"ך?

 

מהירות ריאלית לאוטו שלך במישור זה 180-185 קמ"ש א-מ-י-ת-י-י-ם.

 

שזה יפה מאד לפי דעתי לרכב בן 8 עם 100++ אלף ק"מ.

 

 

GPS אינו תנ"ך אבל מספק נתונים ריאליסטיים למדי

בניגוד לספידומטר

 

GPS עלול לזייף הרבה יותר מספידומטר, אם אין לו מספיק לווינים להתעדכן איתם (מה שקורה בד"כ).

אני לא מבין מהיכן הוא הפך לאמצעי מדידה אמין - כבר עדיף לחשב את הסטייה של הספידומטר ולקרוא לפיה.

פורסם
GPS זה תנ"ך?

 

מהירות ריאלית לאוטו שלך במישור זה 180-185 קמ"ש א-מ-י-ת-י-י-ם.

 

שזה יפה מאד לפי דעתי לרכב בן 8 עם 100++ אלף ק"מ.

 

 

GPS אינו תנ"ך אבל מספק נתונים ריאליסטיים למדי

בניגוד לספידומטר

 

GPS עלול לזייף הרבה יותר מספידומטר, אם אין לו מספיק לווינים להתעדכן איתם (מה שקורה בד"כ).

אני לא מבין מהיכן הוא הפך לאמצעי מדידה אמין - כבר עדיף לחשב את הסטייה של הספידומטר ולקרוא לפיה.

 

 

רועי , אני מדדתי בGPS חדש של חברת מגלן , הוא מדויק עד כדי כך שהתחלתי להתקדם

ברגל הוא חישב מהירות ... ובכל שלב בנסיעה שלי הוא הראה את אותה רמת סטיה של הספידומטר מן המהירות שהוא הציג

כך לדוגמא שנסעתי על 50 הוא הראה 44 , שנסעתי על 100 הוא הראה 94

וכן הלאה , אז זו הסטיה...

והגי פי אס חישב בדיוק את המהירות...

פורסם
GPS זה תנ"ך?

 

מהירות ריאלית לאוטו שלך במישור זה 180-185 קמ"ש א-מ-י-ת-י-י-ם.

 

שזה יפה מאד לפי דעתי לרכב בן 8 עם 100++ אלף ק"מ.

 

 

GPS אינו תנ"ך אבל מספק נתונים ריאליסטיים למדי

בניגוד לספידומטר

 

GPS עלול לזייף הרבה יותר מספידומטר, אם אין לו מספיק לווינים להתעדכן איתם (מה שקורה בד"כ).

אני לא מבין מהיכן הוא הפך לאמצעי מדידה אמין - כבר עדיף לחשב את הסטייה של הספידומטר ולקרוא לפיה.

 

 

רועי , אני מדדתי בGPS חדש של חברת מגלן , הוא מדויק עד כדי כך שהתחלתי להתקדם

ברגל הוא חישב מהירות ... ובכל שלב בנסיעה שלי הוא הראה את אותה רמת סטיה של הספידומטר מן המהירות שהוא הציג

כך לדוגמא שנסעתי על 50 הוא הראה 44 , שנסעתי על 100 הוא הראה 94

וכן הלאה , אז זו הסטיה...

והגי פי אס חישב בדיוק את המהירות...

 

לא הבנתי, המגלן הראה 44 כשנסעת 50? ואח"כ 94 כשנסעת 100? אז הסטייה שלו משתנה, מיותר מ-10% ל-6%.

זה נקרא לחשב בדיוק את המהירות?

 

אגב, כל ג'יפיאס שאני ראיתי לפחות מחשב מהירות של הולך רגל, זה עדיין לא עושה אותו למדוייק.

פורסם

הסטיה שלו אכן השתנתה , אבל כנראה הסטיה של הספדומטר השתנתה בהתאם

זו הכוונה שלי .. הGPS , היה מדוייק עד כמה שאפשר..

אני אביא אותו למפגש וננסה אותו על כל רכב שתרצה...

( צריך לשכנע את ידידה שלי לפני אחרי שמדדתי את מהירות הריצה שלי והפלתי אותו.. :wink: , )

פורסם

זה קרה לי רק פעמיים ויותר זה לא קורא ליץ....והאוטו נוסע בידוק אותו דבר...!!!

 

אז יכול להיות שלא ניגרם נזק..?

ו שבטוח קרה משהו ..!!??

 

תץודה רבה גיא

פורסם
הסטיה שלו אכן השתנתה , אבל כנראה הסטיה של הספדומטר השתנתה בהתאם

זו הכוונה שלי .. הGPS , היה מדוייק עד כמה שאפשר..

אני אביא אותו למפגש וננסה אותו על כל רכב שתרצה...

( צריך לשכנע את ידידה שלי לפני אחרי שמדדתי את מהירות הריצה שלי והפלתי אותו.. :wink: , )

 

אני עדיין לא מבין. עכשיו הספידומטר משנה את הסטייה? ההבדל בסטייה לא יכול להיות גדול כל כך, אם כבר רק במהירות גבוהה (שם ההבדל באחוזים פחות או יותר זהה אבל כל אחוז מתבטא ביותר קמ"שים, מן הסתם).

פורסם

אתה מצפה לנסוע ברכב מסוג זה...שזה כולה 1300 לא 2000 נאמר לשם השוואה, ובכנות אתה מצפה שלא יקבל בלאי מטורף?

הסל"ד הזה לא נועד על מנת שיהיו בו לתקופה ממושכת.

כמות השמן שאתה שורף במהירות כזו היא אדירה, שלא לדבר על כך שאת השמן עצמו אתה שורף בפועל, אל תתפלא אם אחרי נסיעה כזו הוא יהיה שחור.

למיטב הבנתי לאחר שהשמן מאבד את תכונותיו, זה כאילו הוא לא שם, כתוצאה מכך המכלולים פשוט מתחממים יתר על המידה ומתבלים ברמה של אל-חזור.

החיים הם סחיטה של המצערת.

פורסם
אני הייתי עם הראלי שלי ב190 קמ"ש שלשום וראיתי את הסל"ד בערך ב 5800 סל"ד ויש לו עד 7200 סל"ד.

שימו לב לזה

 

מעניין....אם יש לך דור 1 לא נשמע לי הגיוני הסל"ד שהיית בו.

אני כבר הייתי פעם אחת על סגירת ה-190 והאוטו היה בסביבות ה-6800 טור..אם לא יותר.

אני מתכוון כ-180 קמ"ש....הייתי על סף האדום....אז אין מצב שיש לך דור ראשון עם הילוך 5 מקורי וסגרת 190 על 5800 סל"ד,היות וזה אומר שהרכב שלך אמור לסגור מעל 200.

החיים הם סחיטה של המצערת.


×
×
  • תוכן חדש...