Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8412 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אבל כשאתה מביא נתונים לפחות תדייק...

0-100 ראלי דור ראשון 10.2 לא פחות ולא יותר.

אני כבר הצלחתי להעמיד אותה על 10.5....לא רע אחרי 7 שנים על הכביש.

 

הנתונים לא תמיד מדוייקים... בעיקר אצל פז'ו-סיטרואן...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

  • תגובות 80
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

טוב אז ככה.

ה RALLYE לא עוברת 200 בלי שינוי בגיר או שינוי קוטר צמיג. :!::!:

 

מדוד ובדוק.

ולמי שיש "משופרת" זה לא משנה כי גם RALLYE סטנדרטית סוגרת סקאלה.

פורסם
אבל כשאתה מביא נתונים לפחות תדייק...

0-100 ראלי דור ראשון 10.2 לא פחות ולא יותר.

אני כבר הצלחתי להעמיד אותה על 10.5....לא רע אחרי 7 שנים על הכביש.

 

אני דיברתי לפי הפרוספקט שהעלתי .. אני לא אמרתי ריאלית כמה היא עושה את זה

אני לא יודע כמה היא עושה את זה ריאלית אבל אני מאמין שמעל 10 שניות..

שוב אני נותן לך את הקטע שמתייחס ל 0 ל 100 , יותר נכון 0-62 MPH שהתוצאה שם יצאה 9.3

שזה מדוייק יותר מה 0-60 שנבדקות רוב המכוניות ...

 

וגיא מאיפה לעזעל הגעת לנתון של 10.6

בפרוספקט של הראלי כתוב 9.3 , ואם כולכם הייתם שמים לב הכל היה אחרת

אני לא אומר שאפשר לעשות את זה ב 9.3 , אבל זה מה שכתוב ..

וגלעד אני דיי מדייק בנתונים , אתה זורק נתונים לפי מה שאתה מודד עם האוטו שלך

והסטופר שלך..

aa11.JPG

פורסם
איפה רשום 9.3???????????????????????????

 

שאלה: מה אתה עושה כאשר אתה מגיע לשיא הכח?????

תשובה: מעביר הילוך נכון?!

 

כאשר אתה בהילוך 5 ב-7200 סל"ד מה נותר לך לעשות???????????

תשובה שלך: להשאר שם...זה טוב זה בריא...זה עושה רק טוב למנוע.

 

תחיה באשליות...כנראה עשית את ה כל כך הרבה פעמים שאתה כבר מפחד מהתוצאות ולא רוצה להתמודד עימן.

 

מה שמבאס אותי אצל אנשים כאן שהם לא יבואו ויגידו לך את האמת בפנים...כאילו מפחדים...למרות שהם לא מן הסתם.

 

 

תגיד לי מה אתה סתום?!

לא ? , יופי.. אני אמרתי שזה טוב למנוע?! לא אני לא אמרתי , מה שאני אמרתי שהמנוע

אמור לעבוד בסל"דים הללו שכן שיא ההספק שלו הוא בסל"ד הנ"ל.. למרות שהמנתק נמצא קצת יותר למעלה... איפה אתה שמעת אותי אומר שזה בריא? אני לא מבין מה אתה

רוצה להוציא לי מילים מהפה.. שוב ברור שככול שאתה נוסע חזק יותר , בסל"ד גבוהה

יותר כך הבלאי עולה יותר , משוואה פשוטה אתה יודע...

אבל לא כמו שאתה טענת נמס המנוע הרינגים בלה בלה בלה ... בנסיעה אחת על הסל"ד הזה

אז בוא אני אספר לך משהו , אין לי שום כוונה לנהוג במשך כמה דקות על 7000 סל"ד ומעלה

בהילון ראשון , שני , שלישי, או רביעי , אבל בנוגע לחמישי המהירות הסופית של האוטו

מושגת כאשר מחת הסל"ד מגרדת את ה 7 ואף עוברת אותו לעיתים , וכן היא נשארת שם

אצלי דקות ארוכות .. ללא נזק כמו שאתה טענת..

 

לפחד להגיד לי את האמת בפנים? , באמת אתה רציני ... עזוב את זה שאתה טועה

כל אחד יכול להגיד לי מה שהוא רוצה ...

פורסם
אבל כשאתה מביא נתונים לפחות תדייק...

0-100 ראלי דור ראשון 10.2 לא פחות ולא יותר.

אני כבר הצלחתי להעמיד אותה על 10.5....לא רע אחרי 7 שנים על הכביש.

 

 

 

וגיא מאיפה לעזעל הגעת לנתון של 10.6

בפרוספקט של הראלי כתוב 9.3 , ואם כולכם הייתם שמים לב הכל היה אחרת

אני לא אומר שאפשר לעשות את זה ב 9.3 , אבל זה מה שכתוב ..

וגלעד אני דיי מדייק בנתונים , אתה זורק נתונים לפי מה שאתה מודד עם האוטו שלך

והסטופר שלך..

 

לירן אני הבאתי את הנתונים האתר הזה

 

http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=418

פורסם
אבל כשאתה מביא נתונים לפחות תדייק...

0-100 ראלי דור ראשון 10.2 לא פחות ולא יותר.

אני כבר הצלחתי להעמיד אותה על 10.5....לא רע אחרי 7 שנים על הכביש.

 

 

 

וגיא מאיפה לעזעל הגעת לנתון של 10.6

בפרוספקט של הראלי כתוב 9.3 , ואם כולכם הייתם שמים לב הכל היה אחרת

אני לא אומר שאפשר לעשות את זה ב 9.3 , אבל זה מה שכתוב ..

וגלעד אני דיי מדייק בנתונים , אתה זורק נתונים לפי מה שאתה מודד עם האוטו שלך

והסטופר שלך..

 

לירן אני הבאתי את הנתונים האתר הזה

 

http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=418

 

 

אני התכוונתי כל הזמן לנתוני יצרן מוצהרים , והנתוני יצרן מוצהרים הם 9.3 שניות

זה שהאוטו לא מגיע לזה והנתון לא ריאלי זה דבר אחר..

מה שהאתר עשה זה פשוט למדוד...

בכל מקרה העלתי את הנתון בפרוספקט של הראלי אתה מוזמן לראות הרי הויכוח פה הוא

על הנתוני יצרן

פורסם
אוקיי אז מדוע התעקשת על כך שהאוטו מגיע ל196 קמ"ש?

 

אוקיי אז בזה טעיתי... כי גם אני הסתכלתי באתר מסויים

לפני שרשמתי את ההודעה...

בכל מקרה נתוני יצרן ראלי 0 ל 100 9.3

והמהירות הסופית של ה 106 היא 118 MPH

פורסם
הראלי 1300 מגיעה ל-190 קמ"ש וגם זו לא מהירות בריאה לאוטו הזה...

בוא נראה אותך נוסע 2 דקות על 7200 סל"ד לערך....יהיה לך את אותו האפקט של עשן לבן מהאגזוז....מישהו אמר טיגון מנוע....מישהו אמר רינגים?????

 

אם אני נוסע נניח על 6500 סלד, למשך כמה דקות (ב 6500 סלד זה המנתק שלי), אני "מטגן" את המנוע ? ואם כן, מה עלול לקרות אחרי זה ?

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
הראלי 1300 מגיעה ל-190 קמ"ש וגם זו לא מהירות בריאה לאוטו הזה...

בוא נראה אותך נוסע 2 דקות על 7200 סל"ד לערך....יהיה לך את אותו האפקט של עשן לבן מהאגזוז....מישהו אמר טיגון מנוע....מישהו אמר רינגים?????

 

אם אני נוסע נניח על 6500 סלד, למשך כמה דקות (ב 6500 סלד זה המנתק שלי), אני "מטגן" את המנוע ? ואם כן, מה עלול לקרות אחרי זה ?

 

איציק

 

 

איציק , עזוב , אנחנו לא מבינים.... אתה תטגן את המנוע שלך... כמה מלח לשים?

פורסם

כל אחד עושה מה שבזין שלו..סבבה אתה תיסע על גבול המנתק.

איציק,זה שיש לך כסף, וזמן לתקן את הסובארו שלך, לבריאות, אני אחרי שיפוץ ראש וממש לא בסטייל שלי לנסוע 190 כל שני וחמישי.(אתה טוען שלנסוע ברכב עם מנוע קטן כמו הראלי על גבול המנתק לא עושה נזק בצורה מוגזמת)?

אני חוזר: מהירות יצרן מוצהרת מ-0 ל-100 היא 10.2 אני לא יודע מאיפה אתה מביא נתונים כמו 9.3 וכו', לי יש את הפרוספקט של היצרן + את הפרוספקט של הרכב משנת 96 (צבעוני וכו') וסנילי אני לא, והיצרן כתב שחור על גבי לבן, 10.2

 

לירן: כל הכבוד שאתה מביא נתונים מאתרים בחו"ל לפני שאתה טורח לבדוק את הנתונים האמיתיים שרשומים בפרוספקט.

החיים הם סחיטה של המצערת.

פורסם
כל אחד עושה מה שבזין שלו..סבבה אתה תיסע על גבול המנתק.

איציק,זה שיש לך כסף, וזמן לתקן את הסובארו שלך, לבריאות, אני אחרי שיפוץ ראש וממש לא בסטייל שלי לנסוע 190 כל שני וחמישי.(אתה טוען שלנסוע ברכב עם מנוע קטן כמו הראלי על גבול המנתק לא עושה נזק בצורה מוגזמת)?

אני חוזר: מהירות יצרן מוצהרת מ-0 ל-100 היא 10.2 אני לא יודע מאיפה אתה מביא נתונים כמו 9.3 וכו', לי יש את הפרוספקט של היצרן + את הפרוספקט של הרכב משנת 96 (צבעוני וכו') וסנילי אני לא, והיצרן כתב שחור על גבי לבן, 10.2

 

לירן: כל הכבוד שאתה מביא נתונים מאתרים בחו"ל לפני שאתה טורח לבדוק את הנתונים האמיתיים שרשומים בפרוספקט.

 

אתה רציני כאילו?

לא ראית מה הוא הביא לך?

הוא הביא תמונה של פרוספקט! ששם כתוב 9.3. מה גם, אני זוכר שלבן דוד שלי היה ראלי, 1300 שנת 96. כשהוא דיבר איתי עליה הוא אמר גם שרשום לה 9.3! לא יודע למה ההבדל בגראסות, אבל לירן פרסם תמונה של פרוספקט, ולא סתם אתר.

Back to the original - NC again.

פורסם
כל אחד עושה מה שבזין שלו..סבבה אתה תיסע על גבול המנתק.

איציק,זה שיש לך כסף, וזמן לתקן את הסובארו שלך, לבריאות, אני אחרי שיפוץ ראש וממש לא בסטייל שלי לנסוע 190 כל שני וחמישי.(אתה טוען שלנסוע ברכב עם מנוע קטן כמו הראלי על גבול המנתק לא עושה נזק בצורה מוגזמת)?

אני חוזר: מהירות יצרן מוצהרת מ-0 ל-100 היא 10.2 אני לא יודע מאיפה אתה מביא נתונים כמו 9.3 וכו', לי יש את הפרוספקט של היצרן + את הפרוספקט של הרכב משנת 96 (צבעוני וכו') וסנילי אני לא, והיצרן כתב שחור על גבי לבן, 10.2

 

לירן: כל הכבוד שאתה מביא נתונים מאתרים בחו"ל לפני שאתה טורח לבדוק את הנתונים האמיתיים שרשומים בפרוספקט.

 

 

אתה אחרי שיפוץ מנוע כל הכבוד לך , שוב אין שום קשר בין גודל המנוע לבין

הסל"ד בוא אתה נוסע ( כל עוד הוא בתחום המנתק , וגם אם מגיע למנתק כי תפקידו

של המנתק הוא לשמור על תקינות המנוע)

 

די נו חבר'ה זה מתחיל להיות מאוס...אולי שמישהו יסביר לבחור על מה מדובר???????

 

פליז?!

אוקיי אני לא מבין , גם איציק לא מבין אנחנו שואלים אותך

אתה צריך עכשיו להסביר לשנינו כייצד לנסוע בסל"ד כזה ( אצל איציק על המנתק אצלי קצת לפני ) גורם לטיגון המנוע? אני עדיין לא מבין

בלאי קורה בכל נסיעה הכל עניין של משתנים שונים , אבל לא בלאי מטורף כמו שאתה

תיארת ..."טיגון" המנוע וכו..

 

לאיציק יש כסף לתקן את הסובארו? תרשה לי לגחך , לא על הכסף , אלא על השטויות

שאתה מדבר... אין ספק שאיציק עשה מנוע פעמים רבות , NOT

 

ועוד דבר בקשר לפרוספקט , הפרוספקט שאני הבאתי

הוא פרוספקט משנת 94 , שחולק בכל העולם ויצא מהייצרן

הפרוספקט שאתה העלת הוא של חברת לובינסקי בישראל , וכולנו יודעים מה שווה

מסמך של לובינסקי ישראל... ( מי יודע אולי הם מדדו לבד..)

אני לא אומר שזה הנתון ... אבל זה מה שכתוב בפרוספק המקורי של הראלי ..

 

ושוב אני מחכה להסברי "טיגון " המנוע , ואם אתה כותב הודעה לשם הויכוח

ולא לשם הסבר אז עדיף שלא תכתוב , כי כך היו נראות כל הודעותיך עד הלום...

 

 

לירן , מאחר לצבא...

 

:roll:


×
×
  • תוכן חדש...