Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8411 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי ראלי 1600 98

 

לא יודע לא קרה לי בחיים דבר כזה אני נוסע ...200 210 גג למשך

חצי דקה ...בערך..והכל היה בסדר

 

אחרי 2 דקות של נסיעה רגוע..נסעתי שוב 200 וקצת..למשך חצי דקה עד דקה..

ופיתאוםם יצאא לי מלאא אבלל ממש מלא ...עשן לבן מהאגזוז...!!!

 

למה זה ..יכול ליקרות?

 

ואחרי זה בדקתי שמן היה חסר לי כמות די גדולה...!! כניראה העשן הזה היה שמן שרוף...!!

מי יכול לעזור לי....תודה..!!!?!!!

גיא בן שבת ראלי 106

  • תגובות 80
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הדבר הכי מוזר זה שנסעת על 210 למשך דקה.

בקשר לעשן הלבן, אם באמת נסעת על 210 למשך דקה ( איפה לעזאזל ).

נשרף לך הרבה שמן, אבל הרבה.כנראה שנגרם שגם נגרם נזק למנוע שלא תרגיש באופן מיידי.

 

אייל

 

שבחר להגיב למרות הטמטום של rallye 106

המהירות היא רוע השטן, הסיבובים הם אהבת האלוהים.

 

____________________

פורסם

אחי ..הראלי לא ממש סטנדרטית...זה דבר ראשון

 

ותיתפלאא שראלי מגיע למהירות כזאת...!!!

200 במישור...ושיש ירידותת...גם ל210

 

ואני לא רושם את זה כדי להיתלהב שנסעתי 210....לאיזה חצי דקה...!! אולי פחות..

 

אני פשוט רוצה לדעת מה העניין שהאוטו שרףף ככה שמןן...!!!!

זה לא משנה כמה נסעתי....!!

העניין פה למה האוטו שרף שמןן

 

עם תוכלו לעזור לי מה הבעיה...אני ישמחח תודהה...!!!

גיא ראלי 106

פורסם
כי אתה מתאר מהירות שראלי סטנדרטית לא יכולה להגיע אליה... :shock:

וזה אכן טימטום לנסוע בכאלה מהירויות...וגש לסדר את הספידומטר.

 

גלעד ,

 

א. אל תיהיה בטוח

 

ב. למה טמטום , כל עוד יש כביש פנוי , תשתית מתאימה , אז למה לא..?

פורסם
בידיוק...5 וחצי בבוקר בכביש 6..אין רכב אחד על הכביש...!!!

 

אז באמת למה לא להנות קצת..!!!

 

בכייף...תהנה....אתה הבוס של עצמך.

ללירן:פיז'ו 106 ראלי...עם גיר 5 סטנדרטי תגיע ל-210 עם רוח גבית בחוזק של הוריקן :D ונאמר שהיא תגיע....יקח לה הרבה ...הרבה מאוד זמן.שאחרים יטרחו להסביר לך את עניין ה-106 והמהירות הסופית שלה ביחס לגיר.

החיים הם סחיטה של המצערת.

פורסם
בידיוק...5 וחצי בבוקר בכביש 6..אין רכב אחד על הכביש...!!!

 

אז באמת למה לא להנות קצת..!!!

 

בכייף...תהנה....אתה הבוס של עצמך.

ללירן:פיז'ו 106 ראלי...עם גיר 5 סטנדרטי תגיע ל-210 עם רוח גבית בחוזק של הוריקן :D ונאמר שהיא תגיע....יקח לה הרבה ...הרבה מאוד זמן.שאחרים יטרחו להסביר לך את עניין ה-106 והמהירות הסופית שלה ביחס לגיר.

 

 

אני יודע את יחסיות הגיר של ה 106 ראלי... סמוך עלי

דבר שני תנסה את האוטו שלך תודיע לי לכמה הגעת ( רמז קטן דיי קרוב לצמד מאות)

אולי הוא ראה במחוג 210 , וישנה סטיה של 10 -15 קמ"ש

בכל מקרה , מה הבעיה במהירויות כאלו בכביש פנוי...

פורסם

הראלי 1300 מגיעה ל-190 קמ"ש וגם זו לא מהירות בריאה לאוטו הזה...

בוא נראה אותך נוסע 2 דקות על 7200 סל"ד לערך....יהיה לך את אותו האפקט של עשן לבן מהאגזוז....מישהו אמר טיגון מנוע....מישהו אמר רינגים?????

החיים הם סחיטה של המצערת.

פורסם
הראלי 1300 מגיעה ל-190 קמ"ש וגם זו לא מהירות בריאה לאוטו הזה...

בוא נראה אותך נוסע 2 דקות על 7200 סל"ד לערך....יהיה לך את אותו האפקט של עשן לבן מהאגזוז....מישהו אמר טיגון מנוע....מישהו אמר רינגים?????

 

איזה בולשיט!!!!!!

לא בנוי ?

כן אני נוסע על 7200 , ואני נוסע יותר מדקה על המהירות הסופית של הראלי

שאגב מוצהרת 196 ולאוטו שלי לא נגרם נזק.. הכל תלוי בתחזוקה

כי המנוע תוכנן לעבוד בסל"דים הללו.. מה הקשר טיגון מנוע יש מנתק הצתה ולו יש תפקיד

פורסם
הראלי 1300 מגיעה ל-190 קמ"ש וגם זו לא מהירות בריאה לאוטו הזה...

בוא נראה אותך נוסע 2 דקות על 7200 סל"ד לערך....יהיה לך את אותו האפקט של עשן לבן מהאגזוז....מישהו אמר טיגון מנוע....מישהו אמר רינגים?????

 

איזה בולשיט!!!!!!

לא בנוי ?

כן אני נוסע על 7200 , ואני נוסע יותר מדקה על המהירות הסופית של הראלי

שאגב מוצהרת 196 ולאוטו שלי לא נגרם נזק.. הכל תלוי בתחזוקה

כי המנוע תוכנן לעבוד בסל"דים הללו.. מה הקשר טיגון מנוע יש מנתק הצתה ולו יש תפקיד

 

196 מוצהר?!

תגיד לי מאיזו פלנטה תלשו אותך???????????????

יש לי את ספר הרכב המקורי של הרכב + את העלון המקורי של שנת 96 המהירות המוצהרת היא 190....ולא קמ"ש אחד יותר. עלק 196.... :shock:

החיים הם סחיטה של המצערת.


×
×
  • תוכן חדש...