Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7431 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חבר'ה תגידו לי תתחדש סוף סוף זה קורה ...........אני קונה סאבבבבבבבבבבבבבבבבבב

 

(המערכת היא : קומפוננט jbl +מגבר jbl 75.4 האגדי ,

אחוריים קנווד 80 rms + רדיו דיסק קנווד 4028 )

 

אומנם לא דה בסט ....אבל בשבילי זה מספיק הסאב המדובר הוא קיקר comp c12

הוא כמו ילד שלי ולכן אני רוצה לבנות לו תיבה ולא לקנות , אפילו אם זה יעלה לי יותר

רק הבעייה היא שאין לי שמץ ממה להתחיל אפילו מהעץ ..קראתי שחלקכם ממליץ על mdf וחלק על הסנדוויץ . בקיצור הנה השאלות :

1) איזה עץ ?

2) איזה נפח תיבה ממולץ ?

3) מה המידות ?

4)האם צריך צמר בפנים ?

5) איזה דבק וברגים ?

 

בקיצור כל מי שחושב שיכול לעזור מוזמן בברכה ,ותודה לכל העונים והמגיבים .

" אכלת פלפל שתה מיץ " .

פורסם

אני ממליץ על עץ MDF וממש ממש לא ממליץ על סיבית.

 

שאלת על ברגים, אז ברגים לעץ כמובן.. (גם דבק)

ומידות התיבה.. לדעתי לפי ההוראות יצרן.

opel astra GSI

עד מתי?? שלילת רשיון מ 2004

פורסם

הוא כמו ילד שלי :roflmao: ולכן אני רוצה לבנות לו תיבה ולא לקנות .

חזק הרגת אותי במשפט הזה.

בכל מקרה כמו שנאמר פה השתמש בMDF [הוא בצפיפות גבוהה יותר מסיבית "אקוסטי" יותר]

עובי של 17-19mm זה די והותר...

נפח -תלוי איזה טיב של באס אתה מחפש להפיק ממנו ולכן מצטרפים למשוואה הזו עם פרמטרים לבחירה כמו "אטומה" /"פורט"...

אין צורך בצמר בפנים .

דבק נגרים . ברגים לעץ

 

בהצלחה..

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

הייתי בונה לו תיבה כמו של " משה רבנו" עם זפת והכל עד כדי כך אני אוהב אותו .

הוא הלב של המערכת , הדלק של המנוע , הווציץ' של מכבי , הפן של מיקי בוגנים ,

נראה לי שהבנתם את העניין

אז יאאלההה חבר'ה לעזור .

" אכלת פלפל שתה מיץ " .

×
×
  • תוכן חדש...