Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6931 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ותודה מראש

יש לי תקלה דיי מעצבנת בשבועות האחרונים

מתי שאני מניע את הרכב בבוקר הוא נימצא על 1200 סל"ד

לאחר שהוא מתחיל להתחמם מעט הטורים פתאום קופצים ל2100 סל"ד במצב ניוטרל

ואין לי אפשרות להוריד את הטורים, הטורים יורדים לאחר נסיעה של 15 דקות לערך

טיפלו לי כבר בבעייה במוסך מורשה וטענו שזה בעייה במייצב טורים

כמובן שניקו את המייצב אבל זה לא פתר את הבעייה כליל ונראה באמת שמשם נובעת הבעייה

האם ישנם דרכי פיתרון נוספים לבעייה מסוג זה

 

תודה שוב

פורסם

דני בוקר טוב!

אתה יוצא מתוך הנחה,שהמוסך אכן איתר את התקלה.

לדעתי, לא להחליף עדיין את מייצב הטורים.

הגורמים לתקלה יכולים להיות גם חיישן מצערת,חיישן טמפר"(מים),סוויצ"(CTP)

בהזדמנות הזאת תודה לך,על הפתרון בדייהו,צדקת החלפתי קוייל.

בברכה

דוד

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

יש להתחבר למחשב דיאגנוסטיקה ולראות האם הנתונים ש"משגעים" את הטורים נובעים מתקלה בחיישן מצב מצערת או מייצב סרק או חיישן טמפ' מים....

 

מבלי לעשות את הנ"ל - אל תחליף את המייצב סרק.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

בוקר טוב....

 

בעניין הסובארו, אני מניח שמוסך מורשה בשנת 2006 עם חברות מסודרות כמו סובארו (שפעם הייתי נמנה על המוסכים המורשים שלהם, והם היו ונראה שעודם, מאוד מסודרים) , יודע מה הוא עושה.

 

בכל מקרה אכן כפי שדוד רשם רצוי ובזמן שהטורים פועלים גבוה , באותו זמן ממש, לחבר סקנר ולבדוק את נתוני שאר החיישנים, האם יש נתון חריג, שמשפיע ו/או גורם למחשב ניהול המנוע להזיז את הטורים כלפי מעלה.

 

דרך אגב, כמה בקשו על המייצב? קיבלת הצעת מחיר?

האם לקחו כסף על הבדיקה? ואם כן כמה, ומה הפירוט בחשבונית של החיוב?

 

אינני פוסל את האפשרות שהמייצב תקול,

 

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

היה לי את הבעיה הזו בדיוק במגאן שלי וכשהתחברתי למחשב

נאמר שהבעיה נובעת מהפלגים והפלגים שלי הוחלפו לפניי חצי שנה אבל הבעיה לא היתה שפלאג נדפק פשוט מאוד הוא לא היה מקורי ואמרו לי במוסך שמגאן חייב מקורי אז באמת החלפתי למקורי והבעיה נפתרה

בהצלחה....

מגאן קופה 16v 2000

פורסם

infinty,(מה זה השם הזה? :roll: ) שלום.

נראה לי שאצלך הבעיה היתה שונה,לדעתי לא תהייה עלייה בסיבובי סרק, עם פלגים לא מתאימים.

ההפך הוא הנכון, תהיה ירידה.

דוד

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

תפרגן לך ניסוי קטן, בסובארו יש בורג כיוון מצערת, (שמכוון במפעל ואין לגעת בו) לעיתים יש בעיות עם הטורים וחאפרים נוגעים בבורג הזה וכביכול מעלים את הטורים קצת אבל החדירת אויר מפרפר המצערת בהנעה קרה/בוקר ולא חדירה דרך חריץ מנוע הצעדים משגעת את המחשב ורק לאחר נסיעה ארוכה (של כ 15 דקות כמו שאמרת) מורידה את הטורים לנורמה. מה עושים? בודקים האם אכן זהו המצב.

 

2 בדיקות:

1. שהרכב מונע, נתק את קונקטור מנוע הצעדים, אם הרכב נכבה מיד הכיוון תקין והבעיה ממקום אחר. אם הרכב נשאר בסרק או מגמגם שניונת ונכבה המצב לא תקין ויש חדירת אויר מפרפר המצערת עקב כיוון חאפרי

2. שהמנוע חם נסה להניע את הרכב שהקונקטור מנותק, אם הרכב מניע אז הכיוון לא תקין.

 

אם הכיוון לא תקין אתה יכול לנסות לפתוח את הבורג ולבדוק את הבאות, למי שאין ידע/רגש ויודע את העבודה מומלץ לא לגעת אלא לחבר את הרכב למחשב ולכוון

 

מניסיון של 2 תופעות כאלה בדיוק ב2 סובארו כאלה, זוהי הבעיה ב90 אחוז. אלי צריך לנקות טוב טוב את המצערת

התמונות של הסובארו שלי

http://yonatans-subaru.pic.co.il

 

פורסם

סליחה על הבורות

אבל לפי מיטב ידיעתי אין מחשב לאימפרזה שנת 95

אולי ישנו בקר כלשהוא

בכל אופן אני לא יודע היכן נימצא מנוע הצעדים פיזית

אבל אין לי בעייה לאתר אותו אם תוכל לעזור עם תמונה

של הרכב שלך

תודה

פורסם

מכיון שאתה מקרית ביאליק אז גש עם מכוניתך אל דני זומרשטיין שענה לך למעלה והא מנהל חשמלית הרכב"מצת אור" שברח' יפו 100 חיפה, טל' 04-8525366 או 04-8535106 או 04-8511494

ואני כמעט משוכנע שהוא יפתור את בעייתך (הוא גם היה חשמלית רכב מוסמכת סובארו).

דני הנו בעל מקצוע טוב, אמין, מחיריו הגונים ונראה שהוא גם אספן טלפונים (לפי כמות המספרים).

בברכה - רפי לין :-)

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

הייתי חייב לסגור את השירשור

 

היום בוודאות אוכל לומר שבעיית הטורים נעלמה

ובעיית טורים בהילוך סרק אינה בעייה פשוטה ודורשת לפעמים מחקר לא קטן

לסוף בעזרתו של דני (מוסך ברחוב יפו בחיפה ) ועקשנותי

התבר שכלל לא הייתה בעייה עם מייצב הטורים

אלא שליד המייצב טורים ישנו מעבר מים סתום,לאחר פתיחתו

בוצע מעקב לטורים וככל הניראה הבעייה נעלמה לחלוטין

מסקנה

לא למהר להחליף מכללים ברכב (כל עוד אתה לא מחזיק מחסן חלפים ליד הבית ) אפילו אם ניראה שזה הפיתרון המהיר

תמיד צריך לשאוף למצוא את שורש הבעייה (ROOT CAUSE

 

 

תודה לך דני :-D

 

ליאור אמור

פורסם

תודה, תמיד אהבתי לפתור תקלות ולעזור.

 

אוסיף ואציין , שהתיקון בוצע לפני כמה חודשים , - לבעל הרכב--אני שמח שחסכנו לך הרבה כסף.

 

החלטת לסגור מעגל ולהודיע כאן, זה יפה, "טוב מאוחר מאשר אף פעם" , אמרו פעם, בכל זאת, יכולת לעשות זאת קצת קודם.

 

זהו מקרה שמזכיר ודומה לפרסומת "נוני" בטלוויזיה של מעדן השוקולד הפירות והקצפת..

 

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

×
×
  • תוכן חדש...