Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7435 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זאת כזאת דפיקות לשים באוטו כזה מגדש טורבו, הוא יציב כמו עלה ברוח.

 

ועוד רכב במשקל של 850 קילו +- זה בכלל משאלת מוות.

פורסם

לא בדיוק.....

 

היתה לי כזאת בשנת 1990 ...

אז, זה היה נחשב לאוטו מהיר במיוחד!

סוף הדרך של אוטו.....

את התמונות האלה ראיתי בתשוקה רבה.... (למרות שמאז היו לי מכוניות סוף... אבל באמת סוף....)

ולעולם אבל לעולם, לא אשכח את האונו טורבו שהיתה לי..

 

האוטו היה שונה לחלוטין מאונו רגילה, יציב ומקצועי!

 

איתה, "המרחקים נהיו קצרים" , ואז לא היתה בעיה לנהוג כמו היום.....

 

הלנצ'יה קאפה טורבו שהיתה לי, הגדרתי אותה כ"אונו טורבו גדול"....

 

בניגוד ללנצ'יה , הברקסים באונו היו זמינים ומהר ויעילים הרבה יותר.

 

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם
לא בדיוק.....

 

היתה לי כזאת בשנת 1990 ...

אז, זה היה נחשב לאוטו מהיר במיוחד!

סוף הדרך של אוטו.....

את התמונות האלה ראיתי בתשוקה רבה.... (למרות שמאז היו לי מכוניות סוף... אבל באמת סוף....)

ולעולם אבל לעולם, לא אשכח את האונו טורבו שהיתה לי..

 

האוטו היה שונה לחלוטין מאונו רגילה, יציב ומקצועי!

 

איתה, "המרחקים נהיו קצרים" , ואז לא היתה בעיה לנהוג כמו היום.....

 

הלנצ'יה קאפה טורבו שהיתה לי, הגדרתי אותה כ"אונו טורבו גדול"....

 

בניגוד ללנצ'יה , הברקסים באונו היו זמינים ומהר ויעילים הרבה יותר.

 

בברכה

דני

:mm_yeah:

 

רק מה הקשר לפורום אודיו?
המערכת שיש לו

Suzuki Jimny

פורסם

יפה לאללללה

איזה צמיגים רחביםם

איזה מגזניום נדירר(בחיים לא ראיתי כזה)

איזה מערכת בקיצור אוטו קטלני..

רק חבל שזה פיאט

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7435 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...