Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התחממות ורעשים באוטוביאנקי 87 מאחד שהשרשור שלו נראה כמו תוכי


trademark
שימו לב! השרשור הזה בן 6796 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

**הודעתך נערכה, נא להמנע מהדגשות של ההודעה כולה ומשימוש בפונטים צבעוניים לאורך כל ההודעה, זה מעצבן את העיניים וגורם לשרשור להראות כמו איזה תוכי או סיוויק של ערסים**

שלום ברשותי אוטוביאנקי שנת 87'.

ולפני כשבוע נקרעה לי רצועת הטיימינג והחלפתי לחדשה במוסך,

ואחרי שיצאתי מהמוסך המנוע התחיל להתחמם יותר מדי ולהשמיע תיקטוקים מעצבנים,

מה יכולה להיות הבעיה? מה לעשותת וכמה זה יעלה לי???

תודה מראש!:conf:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כוונתך לאוטביאנקי Y10 עם מנוע FIRE בנפח 1000 סמ"ק.

סביר למדי שרצועת התזמון לא הורכבה נכון, חזור אל המוסך לבדיקה ו/או תיקון חוזר.

לגבי התחממות המנוע יש לבדוק אם לא חסר מיים/נוזל קרור ברדיאטור, פעולת מאורר רדיאטור ואת המחבר אל מאורר הרדיאטור אם מגעיו אינם שרופים וגם את נתיך מאורר הרדיאטור (אם הוא אינו פועל).

בברה - רפי לין :-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

**הודעתך נערכה, נא להמנע מהדגשות של ההודעה כולה ומשימוש בפונטים צבעוניים לאורך כל ההודעה, זה מעצבן את העיניים וגורם לשרשור להראות כמו איזה תוכי או סיוויק של ערסים**

 

לא חסר לי מים, והמאורר עובד טוב ואין לי נזילות אבל בכל זאת המים אצלי מתחממים יותר מדי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המיים צריכים להתחמם מהר ע"י פעולת הטרמוסטט וזאת כדי שהמנוע יגיע מהר לחום עבודה טוב שהנו כ95 מעלות.

(המיים החמים בביית שבהם אני מתרחצים מגיעים לסביבות 80 מעלות ואנו מוהלים אותם במיים קרים). נראה לי שאין כל תקלה. היכן עומד מחוג שעון חום המנוע?.

בברכה - רפי לין :-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המים מגיעים ליותר ממאה מעלות.

 

אתמול גם גיליתי שמן צף בתוך המיכל של המים ונורא נלחצתי, יוצא לי מלא עשן מהאגזוז

וגם מצינור אחד שמתחבר לפילטר האוויר (הצינור נמצא ליד פתח מילוי השמן)

מה יכולה להיות הבעיה?? האם הלך לי ראש המנוע או המנוע כולו, או שיכול להיות בכלל שלא הרכיבו לי טוב את הטיימינג?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם התופעות האלו החלו מיד אחרי הטיימינג ? אם לא, כמה זמן לפני\אחרי ?

 

מה צבע העשן ?

 

האם בדקת לנוכחות מים בשמן (בפתח מילוי השמן ובמדיד) ולא רק ההפך ?

Chevrolet Sonic RS 2014, 1.4T

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המים מגיעים ליותר ממאה מעלות.

 

אתמול גם גיליתי שמן צף בתוך המיכל של המים ונורא נלחצתי, יוצא לי מלא עשן מהאגזוז(סבירות גבוהה שהעשן מקורו, בחדירת השמן למים , ובריחת לחץ לשמן)

וגם מצינור אחד שמתחבר לפילטר האוויר (הצינור נמצא ליד פתח מילוי השמן0 זהו צינור הנשם, ובמצב כזה של המנוע, זהו אחד מסימני הלוואי, של לחץ בעוקת השמן!)

מה יכולה להיות הבעיה?? האם הלך לי ראש המנוע או המנוע כולו, או שיכול להיות בכלל שלא הרכיבו לי טוב את הטיימינג?

בסבירות גבוהה שקריעת רצועת הטיימינג, גרמה נזק בלתי הפיך, שבמבט לאחור לא הצדיק את ההשקעה, יחד עם זאת, יתכן ושחגורת הטיימינג לא הורכבה נכון, וזאת הסיבה לחוסר הסחיבה!

לא ניתן לאבחן דרך מסך המחשב, הצטברות של מספר בעיות שבוודאי קשורות אחד לשני, ולכן עליך לחזור מיידית למוסך שטיפל בטיימינג, ולבדוק ולאבחן מקרוב בבעייה, המשך נסיעה במצב שכזה , מקצר את חייו של המנוע, שבלאוו הכי, לצערי ימיו ספורים, וההשקעה בו לא כדאית!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במנוע ה FIRE של פיאט (המותקן באוטביאנקי Y10) אם נקרעת רצועת תזמון (טיימינג) לא קורה נזק לשסתומים וכו' כך שכנראה אין קשר לבין החלפת הרצועה והסימנים לאטם ראש מנוע.

בברכה - רפי לין :-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במנועי הפייר לא ניגרם נזק לראש המנוע/שסתומים, במיקרה של קריעה/ נפילת רצועת התיזמון.

בכל זאת בעית היתחממות צריכה להיבדק במוסך.בכדי לשלול בעיה בראש בראש המנוע.

ניחושים לא יועילו בנידון.

נתי קובלנץ

נתי קובלנץ

מיתחם נמל ת"א מ1950

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רפי ידידי אתה אכן צודק בקשר לסבירות שנגרם נזק עקב קריעת הרצועה, אך הצמידות של המקרים, אינה מבשרת טובות, ולא מריחה טוב, ומעוררת חשד( בלשון המעטה), ללקוי בעבודת המוסך, אם כי יתכן ואני לא שולל", הצטרפות מקרים"!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6796 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...