Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7454 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למי מכם שיש מאזדה 323 לאנטיס (אולי זה לא שונה בדגמים) והתקין מגבר לבד ולא באמצעות מתקין זה או אחר, אשמח לדעת היכן להעביר את כבל המתח, אני ממש לא מוצא חור בגוף מרכב הרכב...

תודה לכולם ושבת שלום!

פורסם

מתחת להגה איפה שהדוושות אתה תתקל במן צורת דלטון שעשיוה מומר רך מן גומי כזה אתה עושה שם חור ואתה יוצא לאזור המנוע המצבר וכו' ומשם אתה אמור להעביר את הקבל מתח וישר משם לליסטים של הדלת ככה אני עשיתי פשוט וקל

"ומותר האדם מן הבהמה - אין, כי הכל הבל"

פורסם
מתחת להגה איפה שהדוושות אתה תתקל במן צורת דלטון שעשיוה מומר רך מן גומי כזה אתה עושה שם חור ואתה יוצא לאזור המנוע המצבר וכו' ומשם אתה אמור להעביר את הקבל מתח וישר משם לליסטים של הדלת ככה אני עשיתי פשוט וקל
שמע לדעתי לא צריך לעשות שם חור כי אני העברתי בלי לעשות חור בגומי בגומי עצמו יש כבר חור הוא כבר קיים לא צריך לחורר אותו שוב תבדוק טוב טוב ותראה שיש שם חור ..... בהצלחה...
פורסם
שמע לדעתי לא צריך לעשות שם חור כי אני העברתי בלי לעשות חור בגומי בגומי עצמו יש כבר חור הוא כבר קיים לא צריך לחורר אותו שוב תבדוק טוב טוב ותראה שיש שם חור ..... בהצלחה...

את האמת שלאור תגובתך המתנתי עם ניסיון לחורר את הגומי שיש מתחת להגה ולא מצאתי את החור שקיים שם כדברך כדי להעביר שם את הכבל...

פורסם

תנסה לחפש תחור מהכיוון השני

 

פתח תמכסה מנוע ותחפש תחור בקיר גם תראה את הצמת חוטים שיוצאת מהמצבר תעקוב אחריה אתה כבר תמצא אותו

פורסם

החור שקיים שם ומכוסה בגומי זהו פתח שירות שאמור להיות אטום למים אם לא מועבר שם שום כבל

ומין הסתם אם אין שם שום כבל וזה צריך להיות אטום למים אז אין סיבה שיהיה שם חור .

בקיצור מה שאתה צריך לעשות זה להוציא את הגומי לעשות בו חור שיהיה קצת קטן יותר מעובי הכבל שאתה מעביר ואז להשחיל אותו בכבל ולסגור את החור עם הגומי

פורסם

תעשה חור בגומי עם דוקרן או סכין יפני ותעביר את הכבל דרכו - תיקח אחרי זה RTV שחור (סיליקון) ותמרח מסביב לכבל (בחור שעשית) כדי לסתום את החור - תעשה את זה אחרי שקיבעת את הכבל היטב.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

כ"כ מתסכל שמה שנותר לי לעשות זה להעביר את הכבל המזורגג...

וזה הזמן לומר תודה לכולם!

אין לי בעיה ללכת למתקין וזה לא העניין של כסף, רק שאני מעדיף לעשות דברים ברכב לבד לא רק בהיבט של התנסות כי אני יודע שאני עושה את זה ממש מושקע השקעתי בכבלים שאני משתמש בהם להגברה כDJ ואפילו עשיתי לחיצות מקצועיות עם מכונה לכבלים שמיועדים לרמקולים (כל מי שהרכיב לעצמו את כל המערכת צעד אחרי צעד יודע זאת), רק חבל שזה מה שתוקע אותי שבוע!!!

לוותר וללכת למתקין או שיש מישהו שיתעקש להסביר לי בצורה אחרת?!

אולי אין לי חוש הבחנה טוב כמו לכל מי שטרח לעזור לי, אני ממש לא מוצא "גומי", הוצאתי את השטיחון, הוצאתי עוד כיסוי לבד שהיה ליד "הבלם" "הקלאץ'"... לא ראיתי "דלתון" מצד שני במכסה מנוע ראיתי שיש איזה פלסטיק ואני קצת חושש לגרום נזק ולכן חשבתי אולי ללכת כבר למתקין..

פורסם

גבר אין שום גומי ... אני יודע איך זה במאזדות 323

 

תחפש חור ותחפש אותו מהכיון של המכסה מנוע זה חור עגול שבקצוות שלו מכוסה בגומי אין צורך לחורר בשביל לעשות חור החור קיים הגומי רק מסביב לחור !

×
×
  • תוכן חדש...