Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7464 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

אני מחפש סופרמיני שתחליף את הפולו ( 1.6 ידנית 99) שהייתה בבעלותי ( משאית החליטה להכנס בי, אי שם בשטחים .. לכל הנוסעים שלום ).

אני מתלבט בין כמה אפשרויות, כאשר האופציה הראשונה מבחינתי היא פולו ( נהניתי מהקודמת , מבחינה בטיחותית היא גם הוכיחה עצמה מאוד בתאונה ), חשבתי על דור 3 2000-2002 ( כמובן ידנית ).

אשמח לשמוע על ההבדלים העיקריים בין דור 3 לדור 2 שהיה ברשותי, אני יודע שלשתיהן 75כ"ס, אבל לחדשה יותר מנוע 1400 סמ"ק, איך בא לידי ביטוי השינוי הזה ? כוח,צריכת דלק וכו' .. והאם יש עוד הבדלים בולטים בין הדורות ?

מאחר ואני לחוץ בזמן ( קשה-קשה באוטובוסים.. ) אני מחפש עוד אופציות ועלו במוחי ( ובמסגרת התקציב ) : אופל קורסה, סיאט איביזה, פיג'ו 206 ... כמובן ידניות בלבד.

אשמח מאוד לקבל עיצות ומידע על הרכבים הנ"ל ... המלצות/מחלות כרוניות/וכו'....

שכחתי לציין שהמכונית משמשת לנסיעות בעיר (לימודים/עבודה) ובין עירוניות בערך 1 לשבוע.

תודה מראש

רפי.

×
×
  • תוכן חדש...