Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הבליינדר עובד. השוטרים מזהים ...


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7471 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סבבה, כמו שלי :smile:

 

וגם אצלי זה הבעלים הקודם של האוטו שם ואין לי מושג מה זה עושה ואיך מפעילים את זה :wink:

 

כנראה שהפעם ניב פשוט השתאה יותר מדי והשוטר קלט את העניין. עבור השוטר זאת אמנם שגיאה סבירה פעם, פעמיים אבל לא אם הוא לא הצליח לקבל קריאה במשך כמה שניות.

 

אתה צריך כנראה לעבוד על האינסטינקטים לקראת הפעם הבאה :twisted:

 

X plane - זה הרעיון. הבליינדר לא אמור לאפשר לך להמשיך לסוע מהר אלא להזהיר אותך על הלייזר ולאפשר לך להוריד מהירות ולכבות אותו כדי לאפשר לשוטר לקבל קריאה תקינה של מהירות סבירה. אם אתה לא עושה את זה מיד השוטר יבין שזה לא הגיוני שהוא באופן עקבי לא מצליח לקבל קריאה רק על האוטו שלך וזאת סיבה טובה מאוד להתעלק עלייך ולפחות להפחיד אותך אם אין לו אפשרות ליותר מזה...

 

ניר

פורסם

אני לא ארחיב את הדיבור פה על הבליינדר (המבינים יבינו למה) ולכן כל מה שאתם רוצים לדעת נמצא פה:

 

http://www.ispeed.co.il

 

 

*מה שכן - הבליינדר מקנה לפחות 3 שניות בהם אפשר לעשות הרבה מאוד על מנת לא להיתפס.

Veni Vidi Vici

פורסם

1. אין לכם משבש. יש לכם גלאי רדאר.

 

2. אין לכם מושג על איזה כפתור מדובר .לא כל שכן על דרך הפעלתו.

 

3. בכל מצגת שמועברת לשוטרי תנועה יש צילום של עינית הבליינדר.

 

4. שוטר יכול לעכב אותכם עם רכבכם לתחנה או להביא בוחן תנועה למקום.

 

5. יאלצו אותכם לפרק את המכשיר.

 

6. טרם הוגש , ולדעתי לא יגישו - כתב אישום על שיבוש או הפרעה לשוטר במילוי תפקידו.

 

7. יותר מזה ? - לא כאן.

פורסם
5. יאלצו אותכם לפרק את המכשיר.
ומה לגבי החרמה?

יש להם זכות לעשות זאת?

 

בעצם, איזו זכות יש להם להורות לפרק את המכשיר? שינוי מבנה?

פורסם

לא ברור לגמרי עד כמה הזכות עומדת להם (בעצם , יש שוטרים שלא ברור איך עומד להם באון כללי ,אבל לא קשור) - אבל לך תתווכח עם בוחן משטרה שאומר לך לפרק את המשבש הלא חוקי לכאורה .

 

הרוב מעדיפים לזרוק לפח את ה-2K ש"ח , ולא להביא עו"ד שיעלה יותר.

 

אגב - אני יודע לפחות על מקרה אחד שבליינדר פורק והוחזר לבעליו אח"כ.

פורסם

אז אחי ענה לרוב השאלות כבר ...

 

מה שכן, מניסיוני רב הקילומטרים בכביש (35000 ק"מ בשנה, נוהג 10 שנים ...) בעבר השוטרים היו עושים מארבים רחוקים יותר כיוון שהיו יכולים לפגוע ממרחק. היום המארבים נעשים מקרוב הרבה יותר כדי לא לתת התרעה לנהגים, במיוחד במקומות שבהם אפשר לזהות את הרכב המשטרתי, ההנחה היא שכאשר אפשר לראות את הניידת הרכב אמור להיות "תפוס".

 

בעבר היו לי מקרים שלזרו עלי ב 120 קמ"ש ממרחק קצר ופשוט לא היה להם זמן להגיב או לי לעשות משהו, נתתי למכשיר לצפצף איזה 8 שניות עד שכבר עקפתי ...

 

הפרעה לשוטר - זה סעיף שמדבר על הפרעה פיזית, לא תקף לבליינדר.

 

בכל מצב שאני לא מודה שיש לי משבש והשוטר לא קיבל קריאה שיבשו אותך (נראה לי E07), השוטר אולי יכול לזהות אותו אבל לא להוכיח שנעשה בו שימוש...

 

מה שכן, רצוי לא ללכת עם השוטרים ראש בראש, בסוף הם ילכו דווקא ולא יהיה נעים ...

 

הפעם יצא טוב :-)

פורסם

סנדה צר לי לאכזב אותך, המארבים נעשים יותר קרוב לא בגלל השוטרים, אלא בגלל שיש חוק לא כל כך חדש שאומר שאסור לממל"ז רכב ממרחק של יותר מ300 מטר בניגוד למחיר הקודם שעמד על 600....

 

ובאותה נימה, תמיד בקשו לראות את מרחק המדידה.

פורסם
1

4. שוטר יכול לעכב אותכם עם רכבכם לתחנה או להביא בוחן תנועה למקום.

 

5. יאלצו אותכם לפרק את המכשיר.

4. עד רבע שעה , נכון ? כידוע לי אסור לעכב מעל ל רבע שעה...

 

5. לפרק בו במקום ? ואם אתם לא יודעים איך ? להראות אותו מפורק בתחנה ? איך ? מה ?

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם
סנדה צר לי לאכזב אותך, המארבים נעשים יותר קרוב לא בגלל השוטרים, אלא בגלל שיש חוק לא כל כך חדש שאומר שאסור לממל"ז רכב ממרחק של יותר מ300 מטר בניגוד למחיר הקודם שעמד על 600....

 

ובאותה נימה, תמיד בקשו לראות את מרחק המדידה.

שכתבתי שהשוטרים היו יכולים לפגוע מרחוק התכוונתי לעובדה שלזירה ממרחקים היתה קבילה (עד 800 מטר נראה לי ...)

 

אני בקיא בעובדת איסור תפיסה של רכב במרחק של מעל 300 מטר ללא חצובה ...

פורסם

EREZEREZ:

 

הכוונה הייתה שהשוטרים לוזרים גם 800 מ' לפני היא כדי לזהות מטרה פוטנציאלית. ברגע שזיהו שרכב נוסע מעל המותר (לפי חוקי ארץ ישראל אלא מה) הם יחכו שיגיע לטווח של 300 מ' ומטה, ילזרו שוב ויעצרו את המסכן התורן...

Veni Vidi Vici

פורסם
4. עד רבע שעה , נכון ? כידוע לי אסור לעכב מעל ל רבע שעה...

 

5. לפרק בו במקום ? ואם אתם לא יודעים איך ? להראות אותו מפורק בתחנה ? איך ? מה ?

4. לחלוטין לא.

לשוטר מותר לעכב אותך עד 20 דקות ללא מילוי דו"ח עיכוב , אלא כדי לבדוק את הניירת , אותך , את האוטו , לתת לך דו"ח וכיו"ב.

מעבר לכך - מותר לעכב אותך בתחנה עד 3 שעות , אבל יש למלא דו"ח עיכוב.

במקרים בהם יש יותר ממעוכב אחד ונדרש זמן נוסף - ניתן לעכב עוד 3 שעות , באישור קצין תורן/ראש משרד הסיור. סה"כ 6 שעות.

5. את הרכב ניתן לעכב כמעט ללא הגבלת זמן - פשוט מביאים בוחן והוא מוציא צו תפיסה על האוטו (או כל רכוש) לצורך חקירה.

 

בקיצור - שוטר שקצת מבין עניין - מסוגל בסה"כ למרר לך את החיים.החוק לצידו . לכן חובה להיות יותר חכמים ממנו.

פורסם
4. לחלוטין לא.

בקיצור - שוטר שקצת מבין עניין - מסוגל בסה"כ למרר לך את החיים.החוק לצידו . לכן חובה להיות יותר חכמים ממנו.

פרט, נמק והסבר את עצמך... :neutral:

ממה שאני "למדתי" לא שווה להיתחכם יותר מידי ולא להראות "תושיה או יוזמה" מיוחדות וכדאי להישתמש במילים בכגון "כן אדוני השוטר"... זה עושה לחבר'ה האלה "טוב בלב"... :wink:

 

אבל אם ניתפסתי עם בלינדר (כבוי) מה אז?

איך לימנוע את המצב שבו הציל ממון הזה שוכב לו בתיבת ה"מוחרמים" ואחרי שבוע הולך ל"השמדה" (אצל הבן של הקצין תורן)?

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם
4. לחלוטין לא.

לשוטר מותר לעכב אותך עד 20 דקות ללא מילוי דו"ח עיכוב , אלא כדי לבדוק את הניירת , אותך , את האוטו , לתת לך דו"ח וכיו"ב.

מעבר לכך - מותר לעכב אותך בתחנה עד 3 שעות , אבל יש למלא דו"ח עיכוב.

במקרים בהם יש יותר ממעוכב אחד ונדרש זמן נוסף - ניתן לעכב עוד 3 שעות , באישור קצין תורן/ראש משרד הסיור. סה"כ 6 שעות.

5. את הרכב ניתן לעכב כמעט ללא הגבלת זמן - פשוט מביאים בוחן והוא מוציא צו תפיסה על האוטו (או כל רכוש) לצורך חקירה.

 

בקיצור - שוטר שקצת מבין עניין - מסוגל בסה"כ למרר לך את החיים.החוק לצידו . לכן חובה להיות יותר חכמים ממנו.

לא בדיוק נכון, יש זמן של עד שבועיים אלא אם מגישים משהו, אני לא זוכר בדיוק .. אבל ביום שהיה את ה"פשיטה" בפ"ת, ולקחו לי את הרכב, דיברתי עם העו"ד שלי, והוא אמר שעד שבועיים יש להם להגיש משהו ורק אז מותר להם עד חצי שנה. אם הם לא מוצאים שום עילה או משהו כזה ברכב\על הרכב , הרכב חייב להיות מוחזר תוך שבועיים (מה שבדיוק קרה..)

×
×
  • תוכן חדש...