Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7481 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי

 

מישהו יכול לעזור לי לתרגם את הפסקה הקצרצרה הזאת, כלי התרגום פשוט שווים לתחת כשזה מגיע למידע טכני...

 

 

 

 

 

 

 

Domstreben vorn und hinten (Cabrio nur vorn, hinten entspricht das dem Verdeckkasten)

 

 

 

תודה מראש

די... מספיק. נגמרה התקופה הזאת.

פורסם

למזלי עדיין לא הגעתי למצב שהמוטות קתדרלה מגיבים לקופסה-קופסה-קופסה מקדימה.:shock:

 

כמו שרשמתי, הדברים האלה חסרי תועלת נגד טקסט טכני...

די... מספיק. נגמרה התקופה הזאת.

פורסם

אוקיי שאלתי את אבא שלי וזה פחות או יותר מה שיצא:



ה-Domstreben הזה (מוט ברזל כלשהו, שתמונה שלו תמצא כאן) נמצא גם מקדימה וגם מאחורה. חוץ מבמכוניות עם גג נפתח שבהן הוא נמצא רק מקדימה, שכן מאחורה נמצא אותו מקום שאליו נכנס הגג שעושה את אותו תפקיד כמו הDomstreben (מה שאומר שאין צורך בDomstreben).

 

מקווה שעזרתי. :???:

 

 

עמוס

It's time to kick ass and chew bubble gum, and I'm all outta gum..

פורסם

אוקיי שאלתי את אבא שלי וזה פחות או יותר מה שיצא:



 

ה-Domstreben הזה (מוט ברזל כלשהו, שתמונה שלו תמצא כאן) נמצא גם מקדימה וגם מאחורה. חוץ מבמכוניות עם גג נפתח שבהן הוא נמצא רק מקדימה, שכן מאחורה נמצא אותו מקום שאליו נכנס הגג שעושה את אותו תפקיד כמו הDomstreben (מה שאומר שאין צורך בDomstreben).

 

מקווה שעזרתי. :???:

 

 

עמוס



 

לא צריך לשים סימן :לא לילדים מתחת לגיל 18???:!:

ירון מאיר

:yum:

×
×
  • תוכן חדש...