Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

I River לאוטו


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7489 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סאונד FX סגרו...

 

לגבי היציאות, ללא מתאם האייפוד מוציא רק דרך היציאת אוזניות, לא מומלץ.

האייריבר כולל ליין אווט לסיגנל שמותאם להתנגדות גבוהה (מגבר) ולא נמוכה (אוזניות).

 

מבחינת פליליסט. יש אפשרות לכאלו באייריבר. בייחוד אם אתה משתמש ברוקובוקס.

ובשביל לחסוך שאלות מיותרות (ולענות לך על כמה נוספות), אני אמליץ שתושטט מעט ב http://www.hwzone.co.il

יש שם פורום אודיו עם המון מידע על נגנין ניידים.

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תודה לכולם, הרבה עזרה הבאתם פה!

shibby, אני אחפש את המתאם שאתה ממליץ, כמובן אשמח ללינק...:wink:

savingangel, אתה מדבר גם על מתאם לליין אאוט?

griber6, כן, על הנוחות הזו אני מדבר, תודה!

אהבתי את המחזיק לאייפוד.

 

יש המלצה לגבי מתקין?, יש כאלה שאני אביא להם ת'אייפוד ויסדרו לי כבר הכל?

מישהו שאפשר לסמוך עליהם?

 

שוב, הרבה תודה!

what we do in life, echoes in eternity

פורסם

חשוב רק שתיקח בחשבון שזה סיפור יקר מאוד.

 

HU שתומך בקונקטור, קונקטור כזה יש לאלפיין, פיוניר וקנווד.(לא כל הדגמים תומכים אז חשוב שתבדוק).

 

קונקטור: אם אתה יכול לקנות בארה"ב זה בין 100-130 $.

 

החלפה של הרדיו דיסק המקורי: מתאם 550 כמו שאמרו+התקנה.

 

מידע על קונקטורים ומכשירים תומכים:

 

http://www.bestbuy.com/site/olspage.jsp?navLevel=5&type=category&navHistory=cat00000%2Bcat03000%2Bcat03064%2Bpcmcat59100050005&id=pcmcat59100050009

 

אם תכנס לקונקטור של אלפיין יש שם גם הדגמה איך זה עובד.

פורסם

griber6

אני לא הולך להחליף את ה HU במזדה, רק לסדר כניסה, סטייל, aux-jack in, לאייפוד.

אם האייפוד לא מוציא ליין אאוט וזה בלתי אפשרי בלי מתאמים של 130 $, אני פשוט אעבור לאייריבר...

הבנתי נכון?

תודה

what we do in life, echoes in eternity

פורסם

יש לי בשבילך רעיון מעניין

 

אם אתה מעוניין באיפוד, אי ריבר אך ורק בשביל האוטו אז תשים לב לזה:

 

http://www.pompa.co.il/Product.asp?Pid=KHDC710&Cat2Cat1ID=61&Cat2ID=171

 

 

לא יודע איך זה עובד, אבל זה רעיון נחמד .....

 

 

 

בברכה

רועי

 

Nothing But Music

 

למכירה מגבר 4 ערוצים:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=99702

פורסם

חיסרון נוסף של האיי פוד (לפחות בשבילי) הוא שלא ניתן לחבר אותו למחשב שלא מותקן עליו דרייבר, האיי פוד הוא לא כמו רוב נגני ה-MP3 שפשוט מחברים למחשב ללא צורך בהתקנה.

ובכללי הייתי מעדיף איי ריבר על פני איי פוד.

וד"א אני יודע שלאיי ריבר שמנגן וידאו (אני לא זוכר את הדגם אבל זה עם 40 ג'יגה) יש גירסה מיוחדת של חלונות שהוציאו בשבילו וזה ניתן לשדרוג כמובן (כשתצא גירסה חדשה יותר...)

פורסם

יש גירסא חדשה של איפוד או שהיא עוד לא יצאה והיא אמורה לצאת בזמן הקרוב עם וידאו

ואיפוד כן מתחבר למחשב בלי דריבר כל עוד הוא יש ווינאוס אקס פי

 

אם יש 98 לא משנה איזה מכשיר תחבר אתה תצטרך להתקין דריבר

 

 

רועי

Nothing But Music

 

למכירה מגבר 4 ערוצים:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=99702

פורסם

בשביל רשימות השמעה לאייפוד צריך תכנה מיוחדת.

בשביל האייריבר צריך רק רשימה של ווינאמפ...

אין וויכוח, מלבד מראה חיצוני (ואולי העדפות אישיות מהיבט הממשק) האייריבר טוב יותר.

 

יש עוד מכשירים טובים בשוק כמו של ארקוס או אייאודיו.

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

פורסם

מסכים עם גריבר...

אם יש חיבור כמו אצלו או כמו אצלי (אצלי בלי רדיו דיסק) זה לא אמור להיות שונה מרדיו דיסק.

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

פורסם

בדיוק כמו שאני לא אכנס לפורום רכבי אספנות ואספר על הטריומפ שאין לי, ככה גם הדיוטים כמו כמה כאן לא צריכים לכתוב על מכשירי MP3.

 

יש לי אייריבר. אמא שלי הציעה לי הרבה פעמים לקנות IPOD(כי זה המותג של נגנים היחידה שהיא הכירה) ואני בינתיים עשיתי סקר שוק. בסופו של דבר בחרתי באיי-ריבר. הנה כמה סיבות:

כל כפתור באייפוד עולה 100 דולר- כל השידרוגים לאייפוד עולים כסף, איפ אפשר להחליף בטריה(אם אתה רוצה, אתה יכול לקנות ערכה לפתיחה של האייפוד, בטריה לאייפוד, והפתיחה מפרה את האחריות, ומה שמחבר את הכונן הקשיח למכשיר זה כבל קטן, שמתנתק בקלות, אם אתה רוצה לעשות את זה בערוצים המקובלים[אפל] אתה תצטרך לשלם 150 דולר על שדרוג של המכשיר למכשיר מאותו סוג רק מהדור ההכי חדש, ואתה בטח שואל את עצמך מה זה קשור- אפל תיכננה את הבטרייה ככה שתחזיק 18 חודשים בקירוב- רק מראה על קצת מהחמדנות של אפל), נרתיק גומי לאייפוד- עוד 50 דולר, מתאם ממטען USB למטען רגיל- עוד 50 דולר, רדיו FM- עוד 50 דולר, טייפ(מיקרופון יענו)- עוד 50 דולר. ואתה משלם עוד 100 דולר בקנייה הראשונה של המכשיר על זה שאתה קונה מותג.

 

באייריבר אתה מקבל איכות סאונד מעולה, טייפ מנהלים, רדיו FM, מציג תמונות, מציג טקסטים, תוכנה דומה ל ITUNES(למרות שרשימות שירים והסייר הרבה יותר נוחים), 30+ אקולייזרים, נרתיק כמו הזה של האייפוד, שליטה יותר נוחה(הגלגל של האייפוד תמיד הפריע לי), מתאם לחשמל ואוזניות של סנהייזר(חברה איכותית ביותר, הלקוחות היותר רגילים שלה- שחקני קאונטר סטרייק[שצריכים אוזניות 5.1 כדי לדעת כיווני צלילים וכו'] ודיג'יים, ולא סתם, יש לה דמגים ב500$ שמקבלים אחוזי קנייה גבוהים). אה, וכן, במחיר יותר זול מאייפוד, מוצר יותר איכותי מהאייפוד, שלא קיים לו כמעט שום שדרוג-בניגוד לאייפוד- כיוון שהוא מגיע עם כל הפיצ'רים שנחשבים לשדרוגים באייפוד מובנים.

 

ובוא לא נדבר בכלל על האפשרויות אם אתה בוחר לקנות H340, שהוא מה שנקרא "תותח מדיה".

בברכת יום טוב, רועי. תמיד מוכן ושמח לעזור, בכל נושא.

פורסם

FIRE STORM - אני רואה שבאמת עשית את "שיעורי הבית" בצורה מעמיקה! וכל הכבוד על כך! (באמת!)

אני, כמו שכבר אמרתי בעבר, נאלץ להצטרף אליך, ולהגיד שהאייפוד הוא יותר מותג אופנתי מאשר נגן איכותי.

יש לי במקרה גם חבר שעשה סקר שווקים - אבל בשביל מטרה אחרת: יש לו אוזניות תקליטנים של סוני (MDR700), שזקוקים להגברה חזקה במיוחד!

אז הוא הלך ובדק את כל הנגנים האפשריים שהיו קיימים בשוק באותה עת (לפני כשנה), חיבר לכולם את האוזניות שלו בשביל לשמוע את העוצמה - וגילה שהאייריבר (שמנגן סרטים) נותן את העוצמה ההכי גבוהה (הגרסה שהוזכרה כאן עם ה40 ג'יגה). שאלתי אותו למה לא אייפוד - והוא ענה לי שהוא לא נתן עוצמה מספיק חזקה לאוזניות...

 

חברה נוספת של נגנים שאני הכרתי שנה שעברה היא הIAUDIO - והיא מתבלטת במיוחד בגלל המחירים שלהם!

שווה לבדוק גם אותם! (הם קצת יותר זולים מהריבר)

בברכה!

יונתן.

פורסם

אז בוא אני אסביר לכם על האי פוד

כל חלק באי פוד הוא רכיב איכותי של חברת אפל שלא סתם עושים מכשירים אלקטרונים

בנתים רב המכשירים שלהם מצויינים והם נבדקים לפני שהם מוצאים לשוק

אולי באמת כל המוצרים בשבילו יקרים וזה באמת מציק קצת אבל כמה אתה צריך לקנות

בטרייה לאי פוד עולה 180 שקל בדיוק שאתה יכול להרכיב אותה בבית לבד

ולמה צריך להחליף בטריה אחרי שנה וחצי בערך?

שזה גם לא נכון יש לי תאי פוד כבר שנתים ולא החלפתי בטריה

אז ככה

זה בטרייה נטענת כמו כל בטרייה נטענת אחרי מספר של מחזור של טעינות

צריך להחליף זה תלוי כמה אתה משתמש בה איך אתה שומר על האי פוד

מרוקן אותו כל הזמן ואז מטעין או מטעין אותו כל הזמן (שד"א זה גם לא טוב)

 

ולחבוב שאמר שאין מספיק ווליום

בדגמים באירופאים כמו בישראל יש הגבלת ויליום על פי תקן

אפשר להוריד אותה ע"י תוכנה שמורידים בחינם מהאינטרנט

פורסם
אז בוא אני אסביר לכם על האי פוד

כל חלק באי פוד הוא רכיב איכותי של חברת אפל שלא סתם עושים מכשירים אלקטרונים

בנתים רב המכשירים שלהם מצויינים והם נבדקים לפני שהם מוצאים לשוק

אולי באמת כל המוצרים בשבילו יקרים וזה באמת מציק קצת אבל כמה אתה צריך לקנות

בטרייה לאי פוד עולה 180 שקל בדיוק שאתה יכול להרכיב אותה בבית לבד

ולמה צריך להחליף בטריה אחרי שנה וחצי בערך?

שזה גם לא נכון יש לי תאי פוד כבר שנתים ולא החלפתי בטריה

אז ככה

זה בטרייה נטענת כמו כל בטרייה נטענת אחרי מספר של מחזור של טעינות

צריך להחליף זה תלוי כמה אתה משתמש בה איך אתה שומר על האי פוד

מרוקן אותו כל הזמן ואז מטעין או מטעין אותו כל הזמן (שד"א זה גם לא טוב)

 

ולחבוב שאמר שאין מספיק ווליום

בדגמים באירופאים כמו בישראל יש הגבלת ויליום על פי תקן

אפשר להוריד אותה ע"י תוכנה שמורידים בחינם מהאינטרנט

מה זה משנה שהם נבדקים לפני שהם יוצאים לשוק? המוצר עדיין יקר מאוד, מגיע בלי הרבה אפשרויות שקיימות מובנות באייריבר, עולה יותר יקר מהאייריבר, לא מציד תמונות, טקסטים, אין בו רדיו וטייפ מנהלים, לא יכול לשמש ככונן נייד, האייריבר הרבה יותר שווה מהאייפוד, ויעיד לך על זה כל מי שמבין בתחום.

בברכת יום טוב, רועי. תמיד מוכן ושמח לעזור, בכל נושא.


×
×
  • תוכן חדש...