Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

I River לאוטו


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7489 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני לא בא להתווכ חאיתך או משו

שכל אחד יחליט מה בשראש שלו אני ממליץ על אי פוד מתוך נסיון שיש לי אחד כזה שנתיים .. ואני מרוצה עד הגג

 

ודרך אגב האי פוד כן כונן הארד דיסק נייד לכל מטרה

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אוי כמה בולשיט (אני אמנם תומך, אבל אם באים להראות שכולם "הדיוטים" בבקשה לדייק...).

 

סנהייזר לא מייצרת אוזניות 5.1 (5.1 אומר 5 אלמנטים וסאב) אלא רק אוזניות סטריאו (ומונו עם מיקרופון). החברה גרמנית וכמובן מציגה מוצרים טובים מאד (ברובם).

 

H340 תותח מדיה? לנגן סרטים על מסך 2.5 אינץ (אם אני לא טועה, זה רק זריקה מהמותן) בקצב של 10 פריימים לשניה אחרי קידוד מחדש של כל סרט שרוצים לראות זה לא תותח מדיה.

 

לפני כמה חודשים טובים אני ועוד כמה חברים התאספנו לבדוק מספר אוזניות, שכללו בין השאר אודיו טכניקה A900, סנהייזר 280 PRO, סנהייסר 580, סוני 700. הסוני היו הכי נצילות מבין החבר'ס האלו, ככה שלקרוא להן אוזניות שצריכות הגברה חזקה במיוחד זה לא הכי "נכון".

 

האייריבר מדורג ב 20 מיליוואט לערוץ, האייפוד ב30. האייפוד אמור להיות חזק יותר.

 

יש מכשירים של אייפוד שמציגים תמונות, ובקרוב (או שאולי כבר יש...) מכשירים שינגנו סרטים. ככה שהכל תלוי בדגם ובמחיר.

 

האייפוד, השתפר רבות עם הזמן. המכשירים הקודמים היו ממש בדיחה לעומת התחרות הפחות נפוצה. כיום האייפוד הוא מכשיר הרבה יותר חזק ככה שלקנות אותו (בהנחה ומבינים את כל הייתרונות והחסרונות) זה לא טעות ענקית. אבל אייריבר עדיין מכשיר טוב יותר מבחינת פיצרים.

 

 

 

וכמו שאמרתי קודם, יש מכשירים מבית ארקוס ואייאודיו שגם הם טובים מאד. ואני עוד בטוח ששכחתי איזה חברה או פרט בדרך. בכל מקרה, נא להימנע מלקרוא לאנשים "הדיוטים".

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

פורסם
אוי כמה בולשיט (אני אמנם תומך, אבל אם באים להראות שכולם "הדיוטים" בבקשה לדייק...).

 

סנהייזר לא מייצרת אוזניות 5.1 (5.1 אומר 5 אלמנטים וסאב) אלא רק אוזניות סטריאו (ומונו עם מיקרופון). החברה גרמנית וכמובן מציגה מוצרים טובים מאד (ברובם).

 

H340 תותח מדיה? לנגן סרטים על מסך 2.5 אינץ (אם אני לא טועה, זה רק זריקה מהמותן) בקצב של 10 פריימים לשניה אחרי קידוד מחדש של כל סרט שרוצים לראות זה לא תותח מדיה.

 

לפני כמה חודשים טובים אני ועוד כמה חברים התאספנו לבדוק מספר אוזניות, שכללו בין השאר אודיו טכניקה A900, סנהייזר 280 PRO, סנהייסר 580, סוני 700. הסוני היו הכי נצילות מבין החבר'ס האלו, ככה שלקרוא להן אוזניות שצריכות הגברה חזקה במיוחד זה לא הכי "נכון".

 

האייריבר מדורג ב 20 מיליוואט לערוץ, האייפוד ב30. האייפוד אמור להיות חזק יותר.

 

יש מכשירים של אייפוד שמציגים תמונות, ובקרוב (או שאולי כבר יש...) מכשירים שינגנו סרטים. ככה שהכל תלוי בדגם ובמחיר.

 

האייפוד, השתפר רבות עם הזמן. המכשירים הקודמים היו ממש בדיחה לעומת התחרות הפחות נפוצה. כיום האייפוד הוא מכשיר הרבה יותר חזק ככה שלקנות אותו (בהנחה ומבינים את כל הייתרונות והחסרונות) זה לא טעות ענקית. אבל אייריבר עדיין מכשיר טוב יותר מבחינת פיצרים.

 

 

 

וכמו שאמרתי קודם, יש מכשירים מבית ארקוס ואייאודיו שגם הם טובים מאד. ואני עוד בטוח ששכחתי איזה חברה או פרט בדרך. בכל מקרה, נא להימנע מלקרוא לאנשים "הדיוטים".

אני לא אמרתי שהאייריבר יותר חזק. אמרתי שיש לו איכות סאונד מעולה. ואני מדבר על תותח מדיה לא בגלל הסרטים, בגלל הקיבולת, הנוחות, האפשורויות המדהימות הנוספות(חיבור לבטריות AA רגילות, האפשרות להפוך את המכשיר למיני מחשב ולהעביר אליו קבצים דרך USB ממכשירים אחרים, ליריקס, ועוד'...)

והאייפוד ווידאו מציג יכולות בהצגת סרטים לא יותר טובות משל ה H340.

בברכת יום טוב, רועי. תמיד מוכן ושמח לעזור, בכל נושא.

פורסם

תותח מדיה בהחלט שונה מ-מכיל 40 גיגה מידע.

והוא גדול משמעותית מהאייפוד המקביל.

 

האפשרויות של USB OTG בהחלט מרשימות :) לזה אין לי קאמבק :) למרות שיש עוד מכשירים שמציגים יכולת כזו.

 

כשאני ושי (MIKMIK...) בדקנו את היציאה של האייריבר היא הראתה שבפול ווליום אין עיוותים כמעט בכלל. אכן יציאה איכותית לגבי האייפוד לא בדקנו.

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

פורסם

טוב - אני חייב להוריד כאן כמה עניינים שקשורים לנגני שאני רואה שיש כאן



ראשית אין שום בעיה לארגן לאיפוד ליין אווט - אמנם שלא כמו ה איריבר 340/320 זה לא מגיע בתוך המכשיר ויש צורך לקנות מתאם אבל איכות השמע בליין אווט של ה איפוד עולה על זו של ה איריבר - ואני מדבר מנתונים של בדיקות של אתרים בלתי תלויים באינטרנט. - אגב הליינאווט של האיפוד בכלל לא מושפע מווליום מכיוון שהוא לא עובר דרך המעגלים של הווליום וההגברה לאוזניות של המכשיר ונטען ל

snr
 

עניין הפיצרים הנוספים באיריבר ממש לא רלוונטים כאן כי אני מניח שלבחור אין שום צורך ב רדיו באותו או באפשרות הקלטה -

 

עניין הסוללה - היא נגמרת גם ב איריבר ובדגם החדש של ה איריבר אין אפשרות להחליף אותה בקלות ( ואני מדבר על ה דגם של ה 20 גיגה כי בדגם הקטן 4 אפשר להחליץ בקלות) שוב אני מדגיש שאורך החיים של הסוללה של ה איפוד דומה שאורך החיים של כל הסוללות מסוג זה בשוק - גם הסוללה של האיריבר דומה מאוד.

 

מבחינת ממשק אין בכלל מה להשוות בין האיפוד לאיריבר הממשק של אפל מנצח בגדול גם במכשיר עצמו - שלוש לחיצות כפתור לשמוע כל שיר במערכת שממוינת בצורה אוטומטית לפי זמרים / אלבומים / סוג מוסיקה / רשימות השמעה חכמות שיכולות לארגן לך את כל השירים שלא שמעת מעל שבוע מסוג רוק ועוד ועוד ועוד.

 

הנוחות שבשימוש עם איטיונס היא מצויינת אבל מי שאוהב ווינאמפ יכול לסנכרן גם אותו עם ה איפוד.

 

האיפוד מתחבר לכל מחשב בלי צורך בדריבר כולל חלונות אקס פי 2000 לינוקס ומאק ויכול לשמש כדיסק-און-קי בלי צורך בשום התקנה - על מנת להכניס שירים יש צורך בתוכנה - זה אמנם נראה בהצחלה כמו סירבול אבל אחרי שמנסים להשתמש ב איטיונס המצויינת רואים שבעצם זה הרבה יותר קל לסדר את השירים במחשב ובאיפוד אוטומטית יהיה העתק מדוייק של הספרית מוסיקה שב איטיונס

 

הוידאו באיפוד הרבה יותר טוב מהאיריבר 340 ראשית הוא מנגן בקצב פריימים של 30 לשנייה והמסך שלו גם יותר גדול וגם יותר איכותי - אבל זו ממש לא סיבה לקנות לא את זה ולא את זה כי מסך 2.5 אינטש זה לא מסך לראות וידאו ואני מניח שגם לא בזה העניין

 

אני יכול להמשיך ולספר לך עוד הרבה על היכולות של איפוד בשילוב ה איטיוס - כמו למשל פודקסטים ונוחות השימוש בהם - כמו רשימות השמעה חכמות דינמיות - ועוד ועוד

 

אבל אני חושב שה איריבר 340 לא עומד באותו לבל עם האיפוד החדש - ולא רק בגלל שזה דגם בן יותר משנתיים והאיפוד וידאו חדש חדש חדש

פורסם

הממשק של האייריבר H10 הוא יותר טוב משל האייפוד, ויש לו בדיוק אותן אפשרויות סידור של השירים(אמן, ז'אנר, אלבום, וכו'... וגם הוא יוצר לך רשימה של השירים הנשמעים ביותר, האלו ששמעת לאחרונה, ועוד כל מיני מדדים).

האייריבר 340 לא עומד באותו לבל, כי ה340 יותר טוב פשוט ואני לא בא כאן בתור מפרסם של האייריבר, ידיעות אחרונות עשו סקר נגנים לפני כחצי שנה והאייריברים היו הכי מומלצים.

 

אתה מוזמן להמשיך לחיות בבועה שלך שבאמת קנית אייפוד בגלל שהוא טוב ולא בגלל שקוראים לו אייפוד, וגם שאפל בכלל לא סוחטים כסף על האייפוד, ושיהיה לך בסבבה, כשתקנה את האייפוד ווידאו, והוא ייתפורר כשתנסה להכניס אותו לכיס- תודיע לנו.

בברכת יום טוב, רועי. תמיד מוכן ושמח לעזור, בכל נושא.

פורסם

שלום לכולם

תודה על כל התגובות, ונסיון החיים שתרמתם פה!

אחרי ששיחקתי ארוכות עם שני המכשירים, (משני חברים, כל אחד מכשיר אחר...), הגעתי למסקנות שלי.

האיי פוד ניצח ובגדול.

איכות ונוחות ההפעלה, הן בכפתורים והן בממשק, גבוהים לאין ערוך מהאיי ריבר, שנראה כאילו מישהו הדביק מכשיר ברגע האחרון.

מכשיר אחד נעים וסגור על עצמו, השני מבולבל ומוזר.

רדיו וטייפ מנהלים לא מעניינים אותי, ליין אאוט יש דרך ה dock, ככה שהכל בסדר.

בבקשה אל תטרחו לנסות לשכנע אותי, או להטיח האשמות במוצר, חבל על האנרגיה שלכם, כל אחד במשנתו הוא.

הכל ברוח טובה!

שוב תודה

איתי

what we do in life, echoes in eternity

פורסם

נראים כאילו מישהו הדביק מכשיר ברגע האחרון? אולי זה בגלל שהאייריבר מתמקד באיכות ולא ביופי? יודע מה, עוד שנתיים, כשאתה תעבוד עם פינצטה, סיכת ביטחון, ומברג של שענים כדי להחליף את הבטרייה של האייפוד שמוגנת על ידי פלסטיק, כונן קשיח, ולוח אם קטן ועדין במיוחד, אני לא אצחק עלייך, אני אבכה, על כך שעוד אחד נפל במלכודת הערמומית של סטיב ג'ובס.

בברכת יום טוב, רועי. תמיד מוכן ושמח לעזור, בכל נושא.

פורסם
נראים כאילו מישהו הדביק מכשיר ברגע האחרון? אולי זה בגלל שהאייריבר מתמקד באיכות ולא ביופי? יודע מה, עוד שנתיים, כשאתה תעבוד עם פינצטה, סיכת ביטחון, ומברג של שענים כדי להחליף את הבטרייה של האייפוד שמוגנת על ידי פלסטיק, כונן קשיח, ולוח אם קטן ועדין במיוחד, אני לא אצחק עלייך, אני אבכה, על כך שעוד אחד נפל במלכודת

הערמומית של סטיב ג'ובס.

מה שמגניב זה בכל מקרה אתה לא מצליח לקבל שמישהו אחר בחר החלטה אחרת משלך.

ולמרות שאני מכבד ואפילו ממליץ לאנשים עם צריכים שונים שלא לקנות איפוד למשל במקרים של צורך ברדיו - אתה די יוצא מעפן כאן

לא נורא - אולי בפעם הבאה תצליח לקנות משהו ולהיות שלם איתו בלי שעוד אנשים יחזיקו לך את היד.

אני יודע שאני שלם וכנראה שגם הבחור שלם

פורסם

אני שלם במאת האחוזים עם הריבר שלי.

 

ואני לא איזה יחיד שבטוח שהאייריבר יותר טוב, אלפים ימליצו לך על האייריבר. האייפוד זה כמו יגואר E TYPE, זה הצהרת סטטוס.

בברכת יום טוב, רועי. תמיד מוכן ושמח לעזור, בכל נושא.


×
×
  • תוכן חדש...