Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7506 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ושבת שלום :-)

 

מס' בעיות שנובעות מהדלת של הנהג.

 

כאשר משאירים אורות פתוחים ולאחר שמכבים את האוטו ופותחים את דלת הנהג.. אמור להיות צפצוף שאומר שהאורות דולקים.. זה לא פועל,

בנוסף האור שיש בדלת למטה.. מנורה אדומה לבנה.. אינו פועל גם..

 

מה יכולה להיות הבעיה?

שאר הרכיבים עובדים.. החלונות והמראות והכל !

יכול להיות פיוז?

אשמח לעזרה.. תודה מראש.

Greddy Type S - טעם החיים 8)

פורסם

1.תבדוק שהמנורה בדלת לא שרופה.

 

2.ציפצוף (כאשר האורות דולקים) בעת פתיחת הדלת, לא הגיעה כסטנדרט ברכב הנ"ל.

יכול להיות שאין לך אותה כלל ולכן היא לא עובדת....

השאלה היא : האם זה עעד והפסיק פתאום או שזה מעולם לא עבד?

פורסם
1.תבדוק שהמנורה בדלת לא שרופה.

 

2.ציפצוף (כאשר האורות דולקים) בעת פתיחת הדלת, לא הגיעה כסטנדרט ברכב הנ"ל.

יכול להיות שאין לך אותה בכלל? כלל ולכן היא לא עובדת....

השאלה היא : האם זה עעד והפסיק פתאום או שזה מעולם לא עבד?

עם כול הכבוד , זה מגיע סטנדרט בכול רכבי וואג.

פולו קלאסיק 2001

פורסם

בוקר טוב,

 

 

תקלה נפוצה ברכבי גולף/ פאסאט.

גם ברשותי יש גולף ואותה בעיה מתרחשת.

הבעיה נובעת עקב מיקרוסווי'ץ הנמצא במנגנון הנעילה של הדלת או הלחמות שנפתחו במעגל המודפס של מנגנון הנעילה.

על-מנת לזהות את התקלה בוודאות עלייך לפרק את המנגנון.

אני ביצעתי זאת לפני שבוע ברכבי עלות החלקים 0 שקלים.

פשוט ההלחמות נפתחו.

ראה הסבר בלינק.

http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=1542461

איזה כייף לי :)

פורסם

מרק שלום,

האם המגנון הנ"ל קיים גם באודי a4 שנת 96?

בזמן האחרון יש לי בעיה בנעילה המרכזית ואני לא מצליח למצוא את הסיבה

בוקר טוב,

 

 

תקלה נפוצה ברכבי גולף/ פאסאט.

גם ברשותי יש גולף ואותה בעיה מתרחשת.

הבעיה נובעת עקב מיקרוסווי'ץ הנמצא במנגנון הנעילה של הדלת או הלחמות שנפתחו במעגל המודפס של מנגנון הנעילה.

על-מנת לזהות את התקלה בוודאות עלייך לפרק את המנגנון.

אני ביצעתי זאת לפני שבוע ברכבי עלות החלקים 0 שקלים.

פשוט ההלחמות נפתחו.

ראה הסבר בלינק.

http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=1542461

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

פורסם

גם לי פעם הייתה את הבעיה הזאת בפולו שגנבו לי.....

 

 

בעצם זאת לא הייתה בעיה.... על המקום שהדלת נסגרת עליו אמור להיות מן כפתור כזה עם קפיץ שכאשר הדלת סגורה אז הוא לחוץ וכשהיא פתוחה הוא לא לחוץ

מה שהייתה ה"בעיה" היא שאותו כפתור פשוט נפל....אז מה שעשיתי זה העברתי את הכפתור של הדלת האחורית אל הדלת הקדמית וככה נפתרה הבעיה

אני מאד מקווה שזאת הבעיה גם אצלך

פורסם

האם המגנון הנ"ל קיים גם באודי a4 שנת 96?

בזמן האחרון יש לי בעיה בנעילה המרכזית ואני לא מצליח למצוא את הסיבה

אני לא מוצא את הקשר בין מיקרוסויץ לנעילה מרכזית, אם לא הבנת אז המיקרוסויץ מודיע שהדלת פתוחה (פתוחה לא נעולה/לא נעולה) וכך אור תקרה עובד, אור בדלת עובד/זמזם אורות שהאורות דלוקים עובד.

 

אם הדלת לא ננעלת לך (ורק היא) תתחיל מהסולנואיד בדלת או משהו שמפריע לחופש התנועה של הכפתור והסולנואיד ומוט הברזל שלו

התמונות של הסובארו שלי

http://yonatans-subaru.pic.co.il

 

פורסם

יונתן

 

לפני שאתה מגיב אנא ממך קרא את הקישור במלאו ותבין את הקשר בין המיקרו-מפסקים והלחמות שנפתחו לנעילת הדלתות ותאורה פנימית.

 

בצ'מפיון מחליפים את כול המנגנון שכולל גם את המיקרו-מפסקים, מכיוון שהם לא יתחילו לתקן הלחמות ב-PCB או החלפת מיקרו-מפסקים שמאוד קשה להשיגם.

http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=1542461

איזה כייף לי :)

פורסם

אז ככה:

 

הבעיה אצלי היא שאני לא מצליח להפעיל את הנעילה לא עם המפתח ולא עם השלט, בנוסף לזה התאורה בגג לא נדלקת כמו פעם.

מה שכן, לפעמים אני רואה שהדלתות באות להינעל ושוב נפתחות ולאחר בדיקה מקיפה אין שום דבר שמפריע להן, בנוסף אני שומע את המשאבה פועלת, לכן מה שנשאר לי זה לבדוק את המנעול של דלת הנהג וכך גם עשיתי אבל לא מצאתי בתוכו מעגל חשמלי אלא 3 מגעים שהמנעול סוגר אותם.

פשוט חבל לי לתת למוסך המרכזי 1500 ש"ח לא כולל עבודה על משהו שאני בטוח שאפשר לפתור בפחות

אז אם מישהו יכול לכוון אותי/ לעזור לי בבעיה

תודה.

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

×
×
  • תוכן חדש...