Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7527 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

א. רציתי לדעת בבקשה את ההבדל בין שתי הפונקציות הנ"ל:

1. PREOUT:S/W

2. PREOUT:FULL

שתי הפונקציות שולטות על הRCA של הסאב, אני רק לא מבין מבחינה טכנית את ההבדל ומה צריך להיות מוגדר כאשר שני הRCA מחוברים למגבר, והמגבר מוציא יציאה אחת לסאב והשנייה לרמקולים.

(מוסבר בעמוד 36/37/41 של חוברת ההדרכה)

 

ב. רציתי לדעת בבקשה את ההבדל בין ארבעת האופציות הנ"ל:

1. COMP 1

2. COMP 2

3. BMX 1

4. BMX 2

(מוסבר בעמוד 18 של חוברת ההדרכה)

 

תודה.

פורסם

לגבי ה-RCA של הסאב, אם תבחר במצב S/W, ז"א SUBWOOFER אז המכשיר יפעיל קרוסאובר ביציאה הזאת עם אפשרות מעבר רק לתדרים הנמוכים (HPF) ואתה תוכל לבחור באיזה תדר תרצה לחתוך.

 

אם תבחר באפשרות ה-FULL אז לא יהיו שום פילטרים על היציאה ותקבל את כל טווח התדרים.

 

 

איציק.

פורסם
לגבי ה-RCA של הסאב, אם תבחר במצב S/W, ז"א SUBWOOFER אז המכשיר יפעיל קרוסאובר ביציאה הזאת עם אפשרות מעבר רק לתדרים הנמוכים (HPF)? כניראה שהכוונה היא ל - LPF ואתה תוכל לבחור באיזה תדר תרצה לחתוך.

 

אם תבחר באפשרות ה-FULL אז לא יהיו שום פילטרים על היציאה ותקבל את כל טווח התדרים.

 

 

איציק.

High Pass Filter = HPF

Low Pass Filter = LPF

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

פורסם

BMX משמש לצורך העיניין במקרים שהורדת שיר שהאיכות שלו גרועה, המכשיר מפעיל את האופציה שצריך ומדגיש את הצלילים הנמוכים והגבוהים יותר מאשר מה שהגדרת בכיוונים.

BMX 1-2 זה רמות הדגשת הצלילים בשיר לא איכותי.

פורסם
לגבי ה-RCA של הסאב, אם תבחר במצב S/W, ז"א SUBWOOFER אז המכשיר יפעיל קרוסאובר ביציאה הזאת עם אפשרות מעבר רק לתדרים הנמוכים (HPF) ואתה תוכל לבחור באיזה תדר תרצה לחתוך.

 

אם תבחר באפשרות ה-FULL אז לא יהיו שום פילטרים על היציאה ותקבל את כל טווח התדרים.

 

 

איציק.

נכון ואפשר אפילו להוסיף על כך, שלפעמים יש ליציאת הRCA של הסאב במכשירים ספציפיים של פיוניר יש4V ובשאר היציאות יש 2V, ולפעמים שמחברים אקולייזר ואו קרוס אקטיבי, לעיתים משנים את האופציה לFULL ומחברים את היציאה של הסאב כMAIN IN\ INPUT וכך ניתן לקבל יציאה עם כל הספקטרום למכשיר החיצוני עם עוצמה גבוהה יותר מאשר ה2V של יתר היציאות.

under construction..

פורסם

הסבר בבקשה, לא הבנתי.

נכון ואפשר אפילו להוסיף על כך, שלפעמים יש ליציאת הRCA של הסאב במכשירים ספציפיים של פיוניר יש4V ובשאר היציאות יש 2V, ולפעמים שמחברים אקולייזר ואו קרוס אקטיבי, לעיתים משנים את האופציה לFULL ומחברים את היציאה של הסאב כMAIN IN\ INPUT וכך ניתן לקבל יציאה עם כל הספקטרום למכשיר החיצוני עם עוצמה גבוהה יותר מאשר ה2V של יתר היציאות.
פורסם

ועוד שאלה:

 

למכשיר יש 2 יציאות RCA, כיצד אני יכול לחבר (אם ניתן) למכשיר RCA אחד לסאב, RCA לרמקולים אחוריים וRCA אחרון לקומפוננט מקדימה?

×
×
  • תוכן חדש...