Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7538 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

הרכב המדובר הוא אימפרזה WRX. המידות המקוריות 215/45/17

 

כשבאתי להחליף צמיגים אמר לי המוכר שאני יכול לשים 225/45/17 ואז יש לו

Bridgestone re070 להרכיב לי שהם המקוריים שבאים על ה STI.

 

1.האם אכן אפשר על אותו חישוק לשים סוליה רחבה יותר?

2.האם כדאי?

3.האם הצמיג הנ"ל טוב שווה את זה?

4.לפי בדיקתי באינטרנט זה דגם אמריקאי של ברידג'סטון שאין באתר האירופי. מדוע? האם הוא מגיע גם בארץ כמקורי על ה STI

 

 

להלן קישורים לכל האתרים של ברידג'סטון שמדגימים בצורה חיה מה זה הפרד ומשול!

 

1.אירופה

http://www.bridgestone-eu.com/bfe/v/index.jsp?vgnextoid=000000000000000000000000000000000712RCRD

 

2. ארה"ב

http://www.bridgestonetire.com/tireselector/index_bs.asp?pagesource=searchbybrand

 

3.יפן

http://www.bridgestone.co.jp/tire/catalog.html

 

4.אוסטרליה

http://www.bridgestone.com.au/tyres/products/car/dimensionsearch.asp

×
×
  • תוכן חדש...