Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7538 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הייתי היום אצל דוד קרבורטורים ובדקתי צריכת דלק (עם הצינור הזה באגזוז) ואמרו לי שהכל בסדר.

לכן הדחיפות של השימוש ב K44 ירדה קצת. על הדרך החלפתי מסנן אויר ופלאגים מקווה שזה יעזור קצת לצריכת הדלק.

אבל יש לי שאלה האם K44 עוזר גם לדברים אחרים פרט לצריכת הדלק ?

כגון הצתת בוקר, רעידות, גמגום מנוע וכו ?

פורסם

מדובר בשברולט קוואליר.2200, שנת יצור 95 ,אשר בעליו משועמם, ולכן מחפש מתנדבים לבצע ברכב אינפוזייה, בעזרת תוסף 44K!

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
מדובר בשברולט קוואליר.2200, שנת יצור 95 ,אשר בעליו משועמם, ולכן מחפש מתנדבים לבצע ברכב אינפוזייה, בעזרת תוסף 44K!
צביקה אתה לא פחות משועמם שאתה זוכר את זה :-P
פורסם

לא צריך לזכור יותר מדי...

http://www.carsforum.co.il/vb/search.php?searchid=478021

 

בכל מקרה, מה שבודקים עם "הצינור הזה באגזוז" זה את הגזים שנפלטים מהרכב, ולא את תצרוכת הדלק. נכון שהם נותנים אינדיקציה לא רעה למצב מערכת ההזרקה, אבל הם לא המדד היחיד.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

עושים נסיעה בין עירונית רגועה, עם חלונות סגורים ומזגן סגור.

לפני הנסיעה ממלאים מיכל מלא, אחרי הנסיעה חוזרים לאותה המשאבה וממלאים שוב, עד הסוף.

 

את החשבון תעשה לבד :wink:

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
עושים נסיעה בין עירונית רגועה, עם חלונות סגורים ומזגן סגור.

לפני הנסיעה ממלאים מיכל מלא, אחרי הנסיעה חוזרים לאותה המשאבה וממלאים שוב, עד הסוף.

 

את החשבון תעשה לבד :wink:

זאת שיטה טובה ע"מ לדעת את רמת הצריכה. אך אינה נותנת מידע על מצב הניצולת או תקינות הרכב, מצב מצתים, דיוק כוון המנוע וכו. ניתן לבדוק ברכבים חדישים, ע"י מחב ובמכוניות ישנות ע"י הסתכלות ומדידה.

נוסע רגוע, חסכוני וגם בטוח:wave2:

פורסם
זאת שיטה טובה ע"מ לדעת את רמת הצריכה. אך אינה נותנת מידע על מצב הניצולת או תקינות הרכב, מצב מצתים, דיוק כוון המנוע וכו. ניתן לבדוק ברכבים חדישים, ע"י מחשב ,ובמכוניות ישנות ע"י הסתכלות ומדידה.
נראה לי שכוונתך היתה..בדיקת תצרוכת דלק על ידי מחשב, הלא כן?!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
נראה לי שכוונתך היתה..בדיקת תצרוכת דלק על ידי מחשב, הלא כן?!

בברכה

צביקה

למשל,5תוים

נוסע רגוע, חסכוני וגם בטוח:wave2:

×
×
  • תוכן חדש...