Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

החלפת רצועת טיימינג למגאן קופה....


infinty
שימו לב! השרשור הזה בן 6815 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ערב טוב לכולם!!!

אז ככה,בבעלותי מגאן קופה שנת 2000 מנוע 1600\16V

הרכב אצלי כבר 9 חודשים ללא בעיות בלי עין הרע חוץ מבעיה קטנה של סיבובי הסרק בעת שהרכב

עומד בהילוך סרק.(ונראה לי שצריך לנקות את המצערת ובכך תיפטר הבעיה) אמן...

אוקיי, היום שמתי לב שהרכב נסע כ 74,000 ק"מ ואז נזכרתי שצריך להחליף רצועת טיימניג, הלכתי

ובדקתי בספר הרכב ולהפתעתי היה רשום שם שהחלפת רצועת התזמון תעשה כל 120.000 או כל

5 שנים.

*השאלה היא האם באמת רצועה ברכב שיוצא מהחברה מחזיק באמת 120,000?

* האם ברכב מסוג זה שנקרעת הרצועה יכול להגרם נזק למנוע?

*כמה עולה החלפה של רצועה בחברה?(כי אני יודע שבמקרים כאלו עדיף לא לחפש קומבינטורים)

*מתיי אתם מציעים ללכת להחליף?

תודה מראש לכל העונים!!!

אופיר.

מגאן קופה 16v 2000

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מאמין שאם יבואני/יצרני רנו החליטו לרשום שהרצועה מחזיקה 120,000 ק"מ אז כן הם לא היו מסבכים את עצמם בתביעות למינהם....

אך הם גם הוסיפו את העיניין של הזמן שאצלך כבר עבר! אל תיקח סיכון!

 

בהצלחה עם הרכב!

ישראל

Opel Astra 1.4L 1992

VW Passat TDI 2000

Ford Conncet TDCI 2004

Ford Mondeo 2.0L 2005

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צודק אבל משנת 2000 עבר 6 שנים כבר!

ממתין לתשובות קצת יותר מפורטות אם אפשר בבקשה

כעבל רנו ממשפחת המגאן (סניק) אני יכול לומר לך שהם כותבים שלמרות שההמלצה של היצרן היא להחליף טיימינג פעם ב-6 שנים או 120000 ק"מ הם ממליצים להחליף כבר לאחר 3 שנים ו-60000 ק"מ

 

לפי כמות חגורת הטיימינג ששמעתי שנקרעו בדגם הזה - כדאי לך לבצע את ההחלפה - יופה שעה אחת קודם...

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני יודע שאני חייב להחליף במהרה אבל כרגע יש לי בעיה תקציב רצינית

ואין לי ברירה כל כך אלה לחכות ,ומכאן נובע הפחד שעלול לקרות משהו,

אז שאלתי הנוספת זה ששמעתי שיש רכבים שכאשר נקרעת הרצועה

לא נגרם נזק במנוע ,האם זה חל על סוג הרכב שלי? (ואם לא אני אצתרך כנראה להזיז את הרכב רק במקרים דחופים)

מגאן קופה 16v 2000

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תבחר אם אתה מעדיף בעיית תקציב די רצינית עכשיו , או בעיית תקציב מאוד רצינית אם חלילה תיקרע הרצועה. אגב , ראש 16 שסתומים יקר מאוד לתיקון , מנסיון (לא של רצועה קרועה , אבל עדיין). אה, הרצועה לא ממש יודעת מתי את ה מזיז את האוטו במקרים דחופים או שמא סתם למכולת :idea: .

 

 

עוד אגב , לא חובה מוסך מורשה , תלוי עד כמה המכונאי שלך מכיר את העבודה.

בכל מקרה - חובה , אבל חובה- לעבוד עפ"י הוראות היצרן. קיצורי דרך יקצרו את חשבון הבנק שלך בגדול.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במגאן אם נקרעת חגורת הטיימינג, איתה נקרע גם הכיס...

 

אגב מוסכים מורשי קרסו ישמחו לחלק לך את הסכום למס' תשלומים.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תפנה למוסך מאיש יהוד

 

 

יש שם מכונאי בשם זאב, יש לו ידים זהב... ראיתי אותו עושה טיימינג ל פיאט בראבה 16 שסתומים וזה היה מאלף.

 

הם מתעסקים עם כל סוגי המכוניות ויש להם ניסיון רב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אל תחכה וסע למוסך!

 

לי נקרעה רצועת הטיימינג (רנו קליאו) קצת אחרי תום ה-5 שנים (כמובן שלא הגעתי ל-120000).

וזה גרר שיפוץ לא קטן.

במוסכי רנו, רכב שמתקרב לגיל 5 ונכנס לטיפול, מופיעה לגביו הודעה אוטומטית על מסך המחשב במוסך שיש להציע ללקוח להחליף רצועת טיימינג. כיוון שלי שכחו להציע לבצע את ההחלפה הזמן הטיפול, פוצתי ע"י המוסך המטפל בכל התשלום על השיפוץ הנ"ל. בדוק מדוע הבעלים הקודמים החליפו רצועה בזמן.

 

ברנו הבאה שלי (סיניק) כבר לא חיכיתי ולקראת 5 שנים יזמתי החלפת רצועה + משאבת מים על כל מקרה.

 

עצתי לך - תחליף רצועה ועדיף רק במוסך מורשה יבואן. כשביצעתי את ההחלפה במוסך הרשת, הוחלף לי פולי מנוע בהוראת היצרן ובמימונו. ההחלפה מבוצעת רק בזמן החלפת טיימינג. מי יגלה לך את זה שתלך למוסך שאינו מורשה ושאינו מקבל עדכוני תיקון מהיצרן?. אולי גם לך צריך להחליף פולי או משהו דומה. לך למוסך יצרן. טיפול רגיל עשה איפה שבה לך.

 

בהצלחה

ב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לך תחליף מיד.

לי נקרעה הרצועה ב-80 אלף אבל החברה לקחה את זה על חשבונה כי עוד לא עברו 5 שנים.

ולידעתך ברגע שנקרעת הרצועה לא נגרם נזק למנוע אבל כן נגרם נזק לראש המנוע {שסתומים}

או שאולי רק לי היה מזל ונדפקו לי רק השסתומים, אבל לדברי המוסכניק בדרך כלל רק השסתומים נדפקים והתיקון לא מצריך טיפול פנימי במנוע אלא רק חיצוני שזה אומר שיפוץ ראש.

ולי יש מגאן קופה שנת 2000 גם.

תחליף את הרצועה זה לא סיפור יקר באזור של 1500 ש" כולל הכל.

 

ודרך אגב בחברה ממליצים להחליף את הרצועה ב-80 אלף.

 

בהצלחה.

 

ובקשר לטורים אצלך במצב סרק, תנקה את המצערת זאת כנראה הבעיה.

מניסיון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6815 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...