Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המלצה לבולמים


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7548 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

וחוץ מקוייל אוברים ?

 

כרגע יש לי קפיצים של אייבך שאני ממש מרוצה מהם !

הנמכה של 35 מ"מ מינוס ספירלה = 45 מ"מ .

 

עכשיו אני רוצה לחתוך עוד ספירלה להגיע להנמכה של 55-60 מ"מ ואני מפחד שהבולמים לא יחזיקו מעמד .

JDM :twisted:

פורסם

שמע אליאב, אם זה בשביל שיפור המראה, תתחדש, תהנה, תהיה לי בריא... אם זה בשביל שיפור האחיזה תסביר למה בדיוק אתה רוצה להנמיך את הרכב כ"כ הרבה.

אגב, מאוחר מדי לקפיצים שכבר יש לך אבל זה רעיון רע לחתוך אותם, הקשיחות שלהם שונתה ואין שום ערובה שהיא בכלל זהה בין שני הצדדים ואפילו להפך, אני מוכן לשים כסף על זה שה-Spring rate שלך השתנה וכבר לא זהה בין זוג הקפיצים על כל סרן.

 

למה קויל אוברים?

כי במקום שאתה נמצא בו אתה כבר יכול להתחיל לפזול לעבר בולמים בעלי גוף מקוצר כדי שלא תרד על הבאמפ-סטופ כל שניה.

 

מוטי

פורסם
וחוץ מקוייל אוברים ?

 

כרגע יש לי קפיצים של אייבך שאני ממש מרוצה מהם !

הנמכה של 35 מ"מ מינוס ספירלה = 45 מ"מ .

 

עכשיו אני רוצה לחתוך עוד ספירלה להגיע להנמכה של 55-60 מ"מ ואני מפחד שהבולמים לא יחזיקו מעמד .

לחתוך זה לא ממולץ אתה לא מקבל שום דבר רק מראה יותר טוב

חבר שלי נהרג בגלל החוכמה הזו אז חבל ושמור על החיים שלך

106 ראלי -VR-6 - V-5 -- קינג קצר-- MGVVC-נמכרו

wv-v6 גולף + WRX- GTI306 *GTI -נמכרו

נמכרה ---Sti

clio sport כיום

פורסם

מוטי , אני לא מחפש שיהיה יפה אלא כמובן לשפר את האחיזה ע"י ביטול הנידנודים הבלתי נסבלים שיש בסיוויק בסיבובים .

 

וכמו שלמדתי להכיר את האוטו הבנתי שעם הנמכה של 50 מ"מ הרכב פשוט הופך לקרטינג - ממש כיף לנהוג ככה - הרכב מסתובב יפה ! (תגידו מה שתגידו)

הבעיה היחידה שלי היא שהבולמים פשוט לא מחזיקים הרבה זמן עם הנמכה כזו ..

 

בקשר לבטיחות - אם חותכים נכון אין סיכון בטיחותי כלל וכלל .

JDM :twisted:

פורסם

אליאב -

 

אין לי מושג ממי אתה מקבל את הייעוץ החלמאי הזה.

אין כזה דבר לחתוך קפיצים בצורה נכונה, לחתוך קפיצים בתור התחלה זה כבר לא נכון, לדאבוני הרב הסט שיש לך על האוטו כבר מת, שיבשת לו את ה-Spring rates ואלוהים כבר לא יכול לעזור לו.

הנדנודים הבלתי פוסקים שאתה מדבר עליהם הם תוצאה של החיתוך בחלקם, אני גם לא ממש מבין איך אפשר להיות מרוצה מאוד (כדבריך) מביצועי הקפיצים אם האוטו מתנדנד באופן בלתי פוסק.

 

אני יכול להדריך אותך איך לשפר את האחיזה של האוטו ואיך לכוון אותו להתנהגות כביש באמת טובה, הבעיה היא שאתה פשוט הולך הפוך מהכיוון הנכון, בין אם זה בבחירת הגלגלים הלא נכונים ובין אם באופן שאתה בוחר את חלקי המיתלה שלך ועד לאופן ההרכבה שלהם.

 

בשיטה שאתה מנסה ללכת בה אין לי מה לעזור לך, ואני לא אומר את זה בזלזול או בשום טון שלילי אחר, אתה פשוט הולך לגמרי הפוך מהכיוון שלי אז אני לא ממש יכול לעזור.

 

מוטי.

פורסם

אוקיי, בוא תלמד למה אתה טועה.

ההנמכה של הרכב שינתה מעט מאוד, העליה בקשיחות הקפיצים היא זו ששינתה את האחיזה, לא ההנמכה.

 

כתבתי במאמר הגדול שפרסמתי אז -

בואו נבהיר טעות נפוצה בנוגע לכיוון מתלים – "קפיצי הנמכה" כפי שהם נקראים לרוב בישראל, לרוב לא משנים את התנהגות הרכב בעקבות הורדת גובה הרכב. שינוי מרכז הכובד בכמה מ"מ לא עושה כזה הבדל במכונית כביש. ההבדל האמיתי מגיע מהשינוי בדירוג קשיחות הקפיץ (spring rate).
לפי אותו ההגיון שההנמכה היא זו שמשנה את האחיזה, אפשר גם לעשות אחד ועוד אחד ולהגיע למסקנה שניתן לחתוך את הקפיצים המקוריים ברכב באותה הכמות ולהגיע לאותן התוצאות, מה שהוא כמובן שטות מוחלטת.

 

נשמע כאילו אתה עובד לפי ההגיון הזה.

 

מוטי.

פורסם

ייתכן ואתה צודק מוטי

..דבר שני , חתכתי ספירלה אחת בלבד מאחורה שזה בערך חצי סנטימטר .

 

ושאלתי פה על הבולמים לפני שאני חותך עוד .

אז כנראה שאני יעצור פה וישאר עם הנמכה של 35 מ"מ וילך על קוני צהובים .

JDM :twisted:

פורסם

אז קח קצת חומר למחשבה - אם חברת אייבך שהיא ללא ספק אחת מיצרניות הקפיצים הטובות בעולם אם לא הטובה שבהם, החליטה שהיא מייצרת את ה-Pro-kit שינמיך את הרכב פחות מאשר את ה-Sportline, מה זה אומר?

 

מוטי.

 

נ.ב: לא צחקתי, הקפיצים שלך כבר לא מתפקדים כמו שצריך גם אם חתכת מהם עשירית ספירלה.

פורסם

לפי הספרות, לא מומלץ להנמיך הונדה מעבר ל 42.6 מ"מ (1.7 אינץ') אלא אם אתה משנה עוד כמה דברים "קטנים".

 

מי בכלל חותך קפיצים? למען השם.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

סכנת נפשות! :shock:

הבנתי שזה יכול להשתחרר באמצע נסיעה!.

גם אני בעל סיויק וגם אני מבקש המלצה לקיט בולמים+קפיצים ספורטיביים.

אפשר לקבל חברות ודגמים במחירים סבירים?

אני מוכן להשקיע אבל יש גבול....:|

חתימת השתמש נמצאת בשיפוצים מצטערים על אי-הנוחות.


×
×
  • תוכן חדש...