Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7567 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לציין כי רוב התשובות , די ממצות את הנושא, אין ספק כי המטרה לעבור לגפ"ם נולדה בעולם המערבי (למעט מלחמות) ע"מ לצמצם את זיהום האויר. לכן בחו"ל , צרפת איטליה הולנד ועוד, מכונית המותקנת גפ"ם, רואה גם הורדה במיסוי השנתי על הרכב, לעיתים חניה חינם בערים מסוימות, הנחה בביטוחים ויציבות מחיר התדלוק. כיום כאשר משבר הדלק פוגע בכולם, גם באירופה יש דרישה גדולה יותר להסבות וכן מעבר לביודיזל .

 

באשר לארצינו, כבר היום, למרות הצהרה מפורשת של המדינה , לא להעלות את מחיר הגפ"ם עד סוף 2006, כבר העלו את מחירו. כך , כאדם החושב קודם על איכות האויר, קשה לי להגיד למצטרפים , כי יש ביטחון בכדאיות הכלכלית.

באשר לתפוצת התחנות וריכוזן בצפון הארץ, : הקמת תחנת גפ"ם בארץ תלויה ב"תוכנית" תב"א. אשר בין היתר קבעה היכן אפשר להקים תחנות גפ"ם, מאחר וההגבלות אשר הציבה המדינה בנושא הצבת צוברים ותדלוק הם דרקוניים . במרכז הארץ,באיזור הכי דרוש, אין סיכוי לראות תחנות חוקיות צצות מחר , אלא אם המדיניות תשתנה. באירופה הדרישות הרבה יותר קלות ואפשר לראות תחנות גפ"ם משולבות באילו של דלק וסולר , גם באמצע אזור עירוני. צוברים , גדולים יחסית וללא קירות מגן, אפשר לראות ליד הרבה בתים פרטיים אשר משתמשים בגפ"ם לחימום כחומר הסקה נקי.

תנסו לבקש להקים תחנה או להציב צובר ליד ביתכם....

נוסע רגוע, חסכוני וגם בטוח:wave2:

פורסם

קירות מגן? מתנהגים כאילו צוברים מתפוצצים כשגרת היום.

 

למישהו פעם התפוצץ צובר בתחנת תדלוק גז??

מה שאמרתי כשהתקנתי אני אגיד שוב, בזמן שכולם מתווכחים אם כדאי או לא, אני כבר משלם חצי מחיר. אז לא בטוח שכדאי לכם ואולי אפילו יותר טוב בשביל מי שכבר יש לו מערכת שלא יתקינו יותר מערכות. ככה ישמר המחיר הנמוך...!!

פורסם
קירות מגן? מתנהגים כאילו צוברים מתפוצצים כשגרת היום.

 

למישהו פעם התפוצץ צובר בתחנת תדלוק גז??

 

לא , אבל מה לא עושים כדי להקשות עלינו.

אגב , מחיר הגז בצובר יכול לרדת עד למחצית מחירו בתחנות, אבל,,,,

נוסע רגוע, חסכוני וגם בטוח:wave2:

×
×
  • תוכן חדש...