Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8446 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אפשר גם להכניס מנוע 2.0 ליטר של 306XSI לתא מנוע של 106. נוסה ונוסע בבריטניה.

 

הבריטים.. עם של פסיכים :D

פג'ו 206 1.4 שנת 99

 

 

אל תדחה למחר, את מה שאפשר לדחות למחרתיים.

פורסם
אם אפשרי בסרסו אז זה אפשרי גם ב106 לא?

חיובי.

 

חחחח, אל תתנו לתומרעלי רעיונות :wink: ...

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
הבריטים.. עם של פסיכים :D

 

אתה מספר לי ??? בשרשור הקודם שלי רשמתי שהם הכניסו מנוע V8 עם 240 כ"ס למנטה ששוקלת 1000 ק"ג !!!!! פשוט מטורפים, הדבר הזה מגיע ל-200 מייל לשעה, אני אישית כבר ב-200 קמ"ש הייתי מוריד את הרגל מהגז, מפחיד אותי המחשבה של רכב כזה ישן במהירות כזו מטורפת :shock:

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
הבריטים.. עם של פסיכים :D

 

אתה מספר לי ??? בשרשור הקודם שלי רשמתי שהם הכניסו מנוע V8 עם 240 כ"ס למנטה ששוקלת 1000 ק"ג !!!!! פשוט מטורפים, הדבר הזה מגיע ל-200 מייל לשעה, אני אישית כבר ב-200 קמ"ש הייתי מוריד את הרגל מהגז, מפחיד אותי המחשבה של רכב כזה ישן במהירות כזו מטורפת :shock:

אז מה תגיד על אלפא סוד בריטית עם 300 כ"ס ? :D ...

 

הבנתי שהם מחליפים לה ציריות על שני וחמישי..

פורסם
הבריטים.. עם של פסיכים :D

 

אתה מספר לי ??? בשרשור הקודם שלי רשמתי שהם הכניסו מנוע V8 עם 240 כ"ס למנטה ששוקלת 1000 ק"ג !!!!! פשוט מטורפים, הדבר הזה מגיע ל-200 מייל לשעה, אני אישית כבר ב-200 קמ"ש הייתי מוריד את הרגל מהגז, מפחיד אותי המחשבה של רכב כזה ישן במהירות כזו מטורפת :shock:

אז מה תגיד על אלפא סוד בריטית עם 300 כ"ס ? :D ...

 

הבנתי שהם מחליפים לה ציריות על שני וחמישי..

 

תראה, לסוד ולמנטה יש משהו משותף שמאוד מוצא חן בעניי וזה משקל מאוד נמוך !!!

בגלל זה הם בסיס מצויין לשיפורים. תשאל את איציק, אמרתי לו כבר פעם שיום יבוא (כשיהיה לי קצת כסף) ואני אקח איזה סוד ואהפוך אותה למשהו מטורף (כמובן רק לרייסים) רק בגלל שהיא בסיס מצויין לשיפורים. אבל עד אז השיר "אשליות" מתנגן ברקע :wink: ...

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
הבריטים.. עם של פסיכים :D

 

אתה מספר לי ??? בשרשור הקודם שלי רשמתי שהם הכניסו מנוע V8 עם 240 כ"ס למנטה ששוקלת 1000 ק"ג !!!!! פשוט מטורפים, הדבר הזה מגיע ל-200 מייל לשעה, אני אישית כבר ב-200 קמ"ש הייתי מוריד את הרגל מהגז, מפחיד אותי המחשבה של רכב כזה ישן במהירות כזו מטורפת :shock:

אז מה תגיד על אלפא סוד בריטית עם 300 כ"ס ? :D ...

 

הבנתי שהם מחליפים לה ציריות על שני וחמישי..

 

תראה, לסוד ולמנטה יש משהו משותף שמאוד מוצא חן בעניי וזה משקל מאוד נמוך !!!

בגלל זה הם בסיס מצויין לשיפורים. תשאל את איציק, אמרתי לו כבר פעם שיום יבוא (כשיהיה לי קצת כסף) ואני אקח איזה סוד ואהפוך אותה למשהו מטורף (כמובן רק לרייסים) רק בגלל שהיא בסיס מצויין לשיפורים. אבל עד אז השיר "אשליות" מתנגן ברקע :wink: ...

 

בשביל מה לכל הרוחות לבזבז סוד על רייסים? :shock:

 

אתה אוהב אופל, לא? קח קדט, שים לה 800 כ"ס ותפדל לדרך... אבל תשאיר את הסוד לאלפיסטים שמעריכים בשביל מה היא נוצרה באמת.

פג'ו 206 1.4 שנת 99

 

 

אל תדחה למחר, את מה שאפשר לדחות למחרתיים.

פורסם
הבריטים.. עם של פסיכים :D

 

אתה מספר לי ??? בשרשור הקודם שלי רשמתי שהם הכניסו מנוע V8 עם 240 כ"ס למנטה ששוקלת 1000 ק"ג !!!!! פשוט מטורפים, הדבר הזה מגיע ל-200 מייל לשעה, אני אישית כבר ב-200 קמ"ש הייתי מוריד את הרגל מהגז, מפחיד אותי המחשבה של רכב כזה ישן במהירות כזו מטורפת :shock:

אז מה תגיד על אלפא סוד בריטית עם 300 כ"ס ? :D ...

 

הבנתי שהם מחליפים לה ציריות על שני וחמישי..

 

תראה, לסוד ולמנטה יש משהו משותף שמאוד מוצא חן בעניי וזה משקל מאוד נמוך !!!

בגלל זה הם בסיס מצויין לשיפורים. תשאל את איציק, אמרתי לו כבר פעם שיום יבוא (כשיהיה לי קצת כסף) ואני אקח איזה סוד ואהפוך אותה למשהו מטורף (כמובן רק לרייסים) רק בגלל שהיא בסיס מצויין לשיפורים. אבל עד אז השיר "אשליות" מתנגן ברקע :wink: ...

 

בשביל מה לכל הרוחות לבזבז סוד על רייסים? :shock:

 

אתה אוהב אופל, לא? קח קדט, שים לה 800 כ"ס ותפדל לדרך... אבל תשאיר את הסוד לאלפיסטים שמעריכים בשביל מה היא נוצרה באמת.

:mm_yeah:

 

והסוד שאני דיברתי עליה היא חיית מסלול.

פורסם

יהיה לראות 106 ראלי מושתלת עם MI16...מטורף.

עוד יותר מעניין יהיה לראות איך יצליחו במדינתנו הקטנטונת להעביר את הדבר הזה במשרד הרישוי...

 

רק לפני כמה ימים חשבתי לעצמי האם זה אפשרי להכניס כזה מנוע לראלי...היום קיבלתי תשובה :D

החיים הם סחיטה של המצערת.

פורסם

תראה, לסוד ולמנטה יש משהו משותף שמאוד מוצא חן בעניי וזה משקל מאוד נמוך !!!

בגלל זה הם בסיס מצויין לשיפורים.

 

וואלה? גם לחיפושית שנת 73 יש משקל מאוד נמוך! בגלל זה היא בסיס מצוין לשיפורים?

 

:p

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

תראה, לסוד ולמנטה יש משהו משותף שמאוד מוצא חן בעניי וזה משקל מאוד נמוך !!!

בגלל זה הם בסיס מצויין לשיפורים.

 

וואלה? גם לחיפושית שנת 73 יש משקל מאוד נמוך! בגלל זה היא בסיס מצוין לשיפורים?

 

:p

 

רוני

 

במקרה לגמרי, כן...

 

http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/190129580X

http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/0912656034

http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/0760304696

http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/0760303142

פורסם

תראה, לסוד ולמנטה יש משהו משותף שמאוד מוצא חן בעניי וזה משקל מאוד נמוך !!!

בגלל זה הם בסיס מצויין לשיפורים.

 

וואלה? גם לחיפושית שנת 73 יש משקל מאוד נמוך! בגלל זה היא בסיס מצוין לשיפורים?

 

:p

 

רוני

 

במקרה לגמרי, כן...

 

http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/190129580X

http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/0912656034

http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/0760304696

http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/0760303142

 

:p

 

טוב, אז - וואלה? גם לסוזוקי אלטו יש משקל מאוד נמוך! גם היא בסיס טוב לשיפורים?

 

(ובמקרה והיא כן - וואלה? גם לדייהטסו שרייד יש משקל מאוד נמוך! גם היא בסיס טוב לשיפורים?)

 

(יאללה - אתה תחפש שיפורים למכוניות האלו, ואני אנסה לחשוב על גרוטאות אחרות במשקל נוצה)

 

:wink:

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

תראה, לסוד ולמנטה יש משהו משותף שמאוד מוצא חן בעניי וזה משקל מאוד נמוך !!!

בגלל זה הם בסיס מצויין לשיפורים.

 

וואלה? גם לחיפושית שנת 73 יש משקל מאוד נמוך! בגלל זה היא בסיס מצוין לשיפורים?

 

:p

 

רוני

 

בעיקרון כן אבל לחיפושית יש בעיה של מנוע אחורי וחוסר במערכת קירור מים ולכן לשפר אותה זה קצת יותר קשה מרכב עם מנוע קדמי ...

אתה ראית את התמונות שהבחור ממקסיקו פרסם בתפוז, חיפושית שהושתל בה מנוע פורשה, פשוט טירוף (ורק בארץ שלנו כל הדברים האלה לא חוקיים) ...

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

×
×
  • תוכן חדש...