Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7565 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה ,

קניתי את האוטו לפני שבוע הרכב שנת 87 חמוד מנוע 850 חסכוני מאוד בדלק אני נידהמתי !!!

הוא עושה 1 ל 18 פשוט מדהים !!!!

אבל התחיל לעשן אחרי יומיים שקניתי לאור מחירי הדלק שעולים ועולים זה משתלם

עשיתי שתיפת מנוע החלפתי שמן וגם שמתי תוסף דבש,

הרכב עכשיו לא מעשן הרבה בהתנעה בעיקר אבל לא בטירוף ,איך אני יודע לכמנ זמן יחזיק מעמד כל הסיפור הזה עם השמן דבש ?

לגבי אכילת שמן ,כבר 3 ימים אני בודק ולא חסר גרם !!

אז ממה העשן את מה הוא שורף ????

( החלפתי פלאגים ופלטינות גם ,שמתי לב שלפלגים יש מאריכים למה זה ?)

 

תודה

דוקטור למחשבים

www.0544355275.com

פורסם

בוקר טוב,

 

ברמה העקרונית ,ברכות על הקנייה -אוטו משעשע לחלוטין. פעם הגדיר אותה אהרונוביץ' כדה שבו מודרנית , ואכן - היא לא רחוקה מזה.

 

אוטו מינימליסטי שנותן תמורה מדהימה ביחס לגודלו ,הציפיות ממנו וכו'.

 

מרחב פנימי מדהים ,חסכוני ,זריז - באמת בובה . אני מניח שבטיחות זה לא הצד החזק שלו , אבל החיים לא מושלמים.

 

לשאלתך - נראה כאילו המנוע במצב סופני .אם יש מאריכים על הלאגים -סימן שהרכב זורק שמן , והרחיקו את הפלאגים כדי למנוע מהם להתמלא בשמן.

 

הדבש הוא כמו כוסות רוח למת. יעזור לשבוע שבועיים.לא יותר. בצע חיפוש בפורום.

 

לצערך -תתכונןן לאוברול. משוך עד כמה שניתן - וזהו בערך.

 

בהצלחה.

פורסם

בוקר צח!

 

כל הטיפול שעשית לאוטו, שווה בדיוק למה שאמרה אימי ז"ל.

"כוסות רוח למת." המנוע שלך,"צועק",שיפוץ, שיפוץ.

מאריכים לפלגים שמים,כדי להרחיק את הפלג , שלא יסתם מהשמן.

לפחות קנית את האוטו במחיר המתאים למנוע גמור?

 

 

 

 

חג שמח

 

דוד

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

מצאתי מנוע לרכב מפירוק אבל רוצים2500 שקל !!!

 

זה לא קצת יקר כל האוטו שווה 1000 שקל ,מנוע מיבוא עולה 3500 לפני מע"מ והרכבה

ולשניהם יש 3 חודשים אחריות ,איך אפשר לדעת מה מצבו של המנוע מפירוק ?על מה צריך לשים לב

ואיך אני יודע שהוא לא מנוע גמור ואוכל שמן וכו".......

 

קניתי ב 1000 שקל עם טסט לשנה

דוקטור למחשבים

www.0544355275.com

פורסם
בוקר צח!

 

כל הטיפול שעשית לאוטו, שווה בדיוק למה שאמרה אימי ז"ל.

"כוסות רוח למת." המנוע שלך,"צועק",שיפוץ, שיפוץ.

מאריכים לפלגים שמים,כדי להרחיק את הפלג , שלא יסתם מהשמן.

לפחות קנית את האוטו במחיר המתאים למנוע גמור?

 

 

 

 

חג שמח

 

דוד

דיויד מזר מהיכרותי המקצועית עם סוג הרכב הנ"ל, לאחר שקראתי את אבחנתך המקצועית והנכונה,

אני מרשה לעצמי להוסיף משפט וולגרי אחד, לקחת את הרכב הנ"ל להעלות אותו על גרר , ולשלוח אותו ,למפעל למחזור מתכת, משום ששם מקומו, ולא ההייתי משקיע בו שקל אחד מלבד לגרר, בסופו

של דבר, זאת תיהיה הדרך הזולה ביות, של דוקטור 99 להפטר ממנו, לאחר הסוברית שהייתה לו!

בברכת

חג שמח ושנה טובה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

תסע עד שימות, יש לך רכב לשנה.

 

אלא אם בא לך להשקיע ולחדש לו מנוע, מה שיכול לקנות לך רכב משעשע לדי הרבה שנים.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

לפני כ-9 חודשים ראיתי בעפולה, בשכונה שמשמאל לתחנת כיבוי האש, בחצר וילה שצמודה לבית ספר, מישהו שמחזיק קורה נוסעת ועוד אחת מושלמת נוסעת ללא רישיונות, שווה לבדוק אם עדיין רלבנטי.

 

 

בנוסף בלוח יד2 קורה חמודה אבל מחיר קצת גבוה 3700 ש"ח

Volvo 960 3.0 24V 1996

Volvo 940 GLE 2.0 Turbo 1997

Volvo 940 GLE 2.3 1995

Oldsmobile Cutlass Supreme Brougham 5.0L V8 1982

פורסם

כל הסימנים מצביעים על כך שהקורה שלך עומדת למות. אל תיקח את זה ללב. קנית בזול, סע שנה,תבדוק כל שבוע שמן ותוסיף כשצריך (וסביר להניח שצריך- אז שים גלון שמן בבגאז'.אפילו אל תשקיע בשמן- קנה משהו של סונול או פז) ובבוא הזמן תנטוש אותה לאנחות לטובת מכונית טובה יותר.בנתיים תנצל את מה שיש לך ביד ללמוד קצת על מכונאות ותהנה ממה שיש.

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם

שהוא עובד.

 

 

 

 

 

 

 

עזוב אותך.אל תקנה.זה סתם ביזבוז של כסף על סוס מת.תקבל את העצות שניתנו לך וזהו.מנוע משומש של קורה בטח יהיה ענתיקה עם 300 אלף ק"מ ובטח גם יהיה בסוף חייו.אל תיכנס לשרשרת של השקעות על מנועים שיעשו עשרים אלף קילומטר וימותו וכל פעם תשקיע בזה כסף. סע עד שימות. אם באותו יום שימות תחליט שאתה עדיין רוצה- אז תתקין מנוע.

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם

לדעתי עומדות בפניך שתי אפשרויות סבירות:

 

1) להשבית את הרכב ולמעשה לקבל את רוב הכסף בחזרה (משרד הרישוי מחזיר את יתרת האגרה עם השבתת הרכב)

2) להרכיב מנוע מיבוא (לדעתי יצא עם כל מה שמסביב כ-5K) ולנסוע כמה שנים טובות, זאת כמובן אם כל שאר המערכות ברכב במצב תקין.

3) אוטו חמוד וחסכוני ב-6K זה בהחלט עדיין בגדר הסביר.

4) קניית מנוע מפירוק היא מתכון צרות גם אם תקבל אחריות עבודת הפירוק וההרכבה עליך...

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

אתה לא ממש מקשיב , מה ?

 

המנוע שלך גמור , מחוסל , קאפוט , מת , FINISHED , שכיב מרע , ז"ל , הי"ד , תנצב"ה , הלך.

 

 

עכשיו מספיק ברור ?

 

תרמוסטט בטח ובטח לא קשור לעניין - הוא רק שולט על מעבר נוזל הקירור מהמנוע לרדיאטור . אם תרצה - הוא ברז מים רגיל , שפתיחתו נקבעת עפ"י הטמפ' בה הנוזל נמצא.

 

משוך את המנוע כמה שניתן , ואז תחליט אם עדיף לך כלכלית להשבית את האוטו , להחליף מנוע , או לשפץ את הקיים.

את ההמלצות כבר קיבלת כאן בשרשור.

פורסם

לא בהכרח שהמנוע עומד ללכת לי היתה אותה בעיה ברכב הקודם שלי דייהטסו אפלאוז

ולאחר שטיפת מנוע ושמן דבש הוא המשיך לעשן ולאחר שבועיים העניין פסק מעצמו

אז או שזה פתר את הבעיה או שהרכב קיבל ברכה.

מגאן קופה 16v 2000

×
×
  • תוכן חדש...