Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8445 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בשום אופן לדעתי לא יתקבל אישור לפיגו 405 1.6 כאשר יצהירו על כוונה להתקין בו 1.9 מהסידרה של ה- MI16, פשוט קוד המנוע שונה משל 1.9 אחרים של פיגו ומסגיר דרך כך הספק שחורג בעשרות אחוזים מהמקור.

רוצה לומר שללא זייפנות ובלפנות ומעבר על החוק לא תקבל אישור להכניס כזה מנוע.....ומכאן ולא רק מכאן צומחת בעיית הביטוח.

 

 

ברגע שקיים דגם של ה 405 עם המנוע הזה , הדרך מלהתקין אותו ועד אישורו

לא ארוכה במיוחד , הרי אחרי הכל כבר נתקלנו במכוניות בהם הותקנו מנועים

עתירי נפח וסוסים ( מנועי T 16 למינהם) ושאושרו ברשיון וכמובן בביטוח.

לסיכום לא תיהיה בעיה לאשר את המנוע שכן ה 405 מגיעה בדגם מסויים

בנוע הנ"ל.

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
מנוע ה-MI16 מקורו ב405. ככה שישנה מכונית סדירה ששמה 405MI16.

 

זה לא השתלה של מנוע שלא שייך לשם, זה שידרוג לדגם היותר חזק.

 

וזה מותר, לדוג' במכוניות ישנו שהמנוע כבר עשה את שלו ישנו שיקול של איזה מנוע להכניס ובד"כ מנצלים את ההזדמנות להכניס מנוע חזק יותר.

 

 

 

ראלימן

 

מה שאתה אומר מקובל וידוע אך ורק אם יתר מרכיבי הרכב (מיתלים, בלמים, מוטות ייצוב וכו') תואמים את אותו דגם חזק יותר ובמקרה של ה- 405 1.6 זה בערך להשאיר רק את הפח החיצוני.

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

פורסם

כאן אתה טועה

 

אין שום בעיה מבחינה חוקית להחליף את המנוע ל MI16.

 

אין שום בעיה מבחינת הביטוח .

 

לי יש באוטו מנוע כזה , ברישיון , מוכר ע"י משרד הרישוי וע"י כולם.

 

ולהזכירך, זה רכב שיוצר ללא המנוע הזה.

 

אין כאן שום דבר לא חוקי, אני מבטיח לך.

 

זה אולי נשמע לא טוב ואם הוא ישים רק את המנוע אז בהחלט שהוא לא יעשה בחוכמה, אבל זה כבר שיקול שלו, מבחינה חוקית, זה אפשרי

פורסם
כאן אתה טועה

 

אין שום בעיה מבחינה חוקית להחליף את המנוע ל MI16.

 

אין שום בעיה מבחינת הביטוח .

 

לי יש באוטו מנוע כזה , ברישיון , מוכר ע"י משרד הרישוי וע"י כולם.

 

ולהזכירך, זה רכב שיוצר ללא המנוע הזה.

 

אין כאן שום דבר לא חוקי, אני מבטיח לך.

 

זה אולי נשמע לא טוב ואם הוא ישים רק את המנוע אז בהחלט שהוא לא יעשה בחוכמה, אבל זה כבר שיקול שלו, מבחינה חוקית, זה אפשרי

 

להבנתי, אם רק המנוע יוחלף אז בהספקים החדשים הרכב יתחיל להתפרק כמו בסרטים מצויירים.

משמע, אכן יש להחליף כמעט הכל מתחת לפח, ואז איפה אנחנו עומדים מבחינה חוקית?

פורסם
כאן אתה טועה

 

אין שום בעיה מבחינה חוקית להחליף את המנוע ל MI16.

 

אין שום בעיה מבחינת הביטוח .

 

לי יש באוטו מנוע כזה , ברישיון , מוכר ע"י משרד הרישוי וע"י כולם.

 

ולהזכירך, זה רכב שיוצר ללא המנוע הזה.

 

אין כאן שום דבר לא חוקי, אני מבטיח לך.

 

זה אולי נשמע לא טוב ואם הוא ישים רק את המנוע אז בהחלט שהוא לא יעשה בחוכמה, אבל זה כבר שיקול שלו, מבחינה חוקית, זה אפשרי

 

להבנתי, אם רק המנוע יוחלף אז בהספקים החדשים הרכב יתחיל להתפרק כמו בסרטים מצויירים.

משמע, אכן יש להחליף כמעט הכל מתחת לפח, ואז איפה אנחנו עומדים מבחינה חוקית?

 

מבחינה חוקית, אתה יכול להחליף כמעט את כל המכלולים שברכב.

 

חוץ מהשילדה עצמה, שלהבנתי דומה לשילדה של ה 405 MI.

 

דר"א, ההספקים הם לא כאלה מטורפים , כולה 160 כ"ס

פורסם

יש לך (שלומי, מישהו?) איזו הערכת עלות לגבי הסבה שכזו?

 

ודבר נוסף, אם ההסבה נעשית כמו שצריך ובלי לחפף, האם התוצאה היא רכב שניתן לסמוך עליו ביומיום או רכב שבוע שבוע (בית מוסך)?

 

 

תודה :roll:

 

זיו.

פורסם
יש לך (שלומי, מישהו?) איזו הערכת עלות לגבי הסבה שכזו?

 

ודבר נוסף, אם ההסבה נעשית כמו שצריך ובלי לחפף, האם התוצאה היא רכב שניתן לסמוך עליו ביומיום או רכב שבוע שבוע (בית מוסך)?

 

 

תודה :roll:

 

זיו.

 

המון כסף .

 

התקנת מנוע, בולמים טובים, בלמים שיעמדו בזה, סעפות יניקה ופליטה .

 

אם עושים את זה כמו שצריך , כמה עשרות אלפי שקלים טובים ואז האוטו מתנהג ראוי, אפשר גם בזול אבל אז זה יקר וזה שבוע שבוע וכו וכו

פורסם

כסף רב מאד ידרש לביצוע הסבה ראויה לשמה ללא חיפוף וחיסכון, כלכלית לא מוצדק נקודה.

למשתמש מקצועי ורציני יותר לעולם עדיף יהיה ללכת על מוצר מוכח שיצא מהמפעל ונבדק לפני ששוחרר למכירה מאשר ללכת על מוטציה שעד הפיצוץ או השבר לא יהיה ברור מה לא "הונדס" כראוי.

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

פורסם
כאן אתה טועה

 

אין שום בעיה מבחינה חוקית להחליף את המנוע ל MI16.

 

אין שום בעיה מבחינת הביטוח .

 

לי יש באוטו מנוע כזה , ברישיון , מוכר ע"י משרד הרישוי וע"י כולם.

 

ולהזכירך, זה רכב שיוצר ללא המנוע הזה.

 

אין כאן שום דבר לא חוקי, אני מבטיח לך.

 

זה אולי נשמע לא טוב ואם הוא ישים רק את המנוע אז בהחלט שהוא לא יעשה בחוכמה, אבל זה כבר שיקול שלו, מבחינה חוקית, זה אפשרי

 

להבנתי, אם רק המנוע יוחלף אז בהספקים החדשים הרכב יתחיל להתפרק כמו בסרטים מצויירים.

משמע, אכן יש להחליף כמעט הכל מתחת לפח, ואז איפה אנחנו עומדים מבחינה חוקית?

 

מבחינה חוקית, אתה יכול להחליף כמעט את כל המכלולים שברכב.

 

חוץ מהשילדה עצמה, שלהבנתי דומה לשילדה של ה 405 MI.

 

דר"א, ההספקים הם לא כאלה מטורפים , כולה 160 כ"ס

 

 

90 כ"ס מול 160 כ"ס 78 אחוז מלמטה זה לא רציני ?????

שיפור 45-50 אחוז במומנט זה לא רציני ??????

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

פורסם
כסף רב מאד ידרש לביצוע הסבה ראויה לשמה ללא חיפוף וחיסכון, כלכלית לא מוצדק נקודה.

למשתמש מקצועי ורציני יותר לעולם עדיף יהיה ללכת על מוצר מוכח שיצא מהמפעל ונבדק לפני ששוחרר למכירה מאשר ללכת על מוטציה שעד הפיצוץ או השבר לא יהיה ברור מה לא "הונדס" כראוי.

 

תה שוב טועה, אני רק תוהה האם יש לך איזהשהו נסיון בתחום או שאתה משער ?

פורסם
כסף רב מאד ידרש לביצוע הסבה ראויה לשמה ללא חיפוף וחיסכון, כלכלית לא מוצדק נקודה.

למשתמש מקצועי ורציני יותר לעולם עדיף יהיה ללכת על מוצר מוכח שיצא מהמפעל ונבדק לפני ששוחרר למכירה מאשר ללכת על מוטציה שעד הפיצוץ או השבר לא יהיה ברור מה לא "הונדס" כראוי.

 

תה שוב טועה, אני רק תוהה האם יש לך איזהשהו נסיון בתחום או שאתה משער ?

 

אם אתה עובד בפארק אפק אז עשיתי סיבוב ברכב שלך.

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

פורסם
כסף רב מאד ידרש לביצוע הסבה ראויה לשמה ללא חיפוף וחיסכון, כלכלית לא מוצדק נקודה.

למשתמש מקצועי ורציני יותר לעולם עדיף יהיה ללכת על מוצר מוכח שיצא מהמפעל ונבדק לפני ששוחרר למכירה מאשר ללכת על מוטציה שעד הפיצוץ או השבר לא יהיה ברור מה לא "הונדס" כראוי.

 

תה שוב טועה, אני רק תוהה האם יש לך איזהשהו נסיון בתחום או שאתה משער ?

 

אם אתה עובד בפארק אפק אז עשיתי סיבוב ברכב שלך.

אני לא עובד בפארק אפק.

 

 

בכל מקרה אני מבין שכן יש לך נסיון בתחום אז בוא נדמיין סיטואציה כזו, קונים 309 או 205 במחיר שמתקרב ל 10000 שקל.

לוקחים פרוייקט רציני ומשקיעים עוד 30000 שקלים בשיפורי מנוע ושילדה והרי לך מכונית עם ביצועים והתנהגות שלא תימצא גם במחיר כפול מזה.

 

נכון, לא תקבל אמינות של טויוטה, אבל תקבל רכב ייחודי עם אכויות נדירות, באיזה מפעל בדיוק יש למצוא דברים כאלה ?

 

 

אז אני מסכים איתך שאם עושים חצי עבודה, עדיף לא לעשות בכלל , אבל מצד שני אם עושים עבודה רצינית, יכולה להיות תוצאה טובה.

 

 

ואם אתה עדיין לא מסכים איתי, אתה מוזמן לארגן איזה 306 GTI ולראות איך רכב דומה שלא נבדק ע"י שום מפעל מבייש אותו בכל תחום דינמי (ובהרבה פחות כסף דר"א).

פורסם

באמת ראיתי היום בפארק אפק (פארק סיבל) 306 כחולה יפיפיה!!!! חצאיות וכו , יש למישהו מידע עליה?

 

ד"א היא למכירה, אם מישהו רוצה היא ממש בהתחלת הכביש מצד ימין(אחרי הכניסה לפארק סיבל)

פורסם
כסף רב מאד ידרש לביצוע הסבה ראויה לשמה ללא חיפוף וחיסכון, כלכלית לא מוצדק נקודה.

למשתמש מקצועי ורציני יותר לעולם עדיף יהיה ללכת על מוצר מוכח שיצא מהמפעל ונבדק לפני ששוחרר למכירה מאשר ללכת על מוטציה שעד הפיצוץ או השבר לא יהיה ברור מה לא "הונדס" כראוי.

 

תה שוב טועה, אני רק תוהה האם יש לך איזהשהו נסיון בתחום או שאתה משער ?

 

אם אתה עובד בפארק אפק אז עשיתי סיבוב ברכב שלך.

אני לא עבוד בפארק אפק.

 

 

בכל מקרה אני מבין שכן יש לך נסיון בתחום אז בוא נדמיין סיטואציה כזו, קונים 309 או 205 במחיר שמתקרב ל 10000 שקל.

לוקחים פרוייקט רציני ומשקיעים עוד 30000 שקלים בשיפורי מנוע ושילדה והרי לך מכונית עם ביצועים והתנהגות שלא תימצא גם במחיר כפול מזה.

 

נכון, לא תקבל אמינות של טויוטה, אבל תקבל רכב ייחודי עם אכויות נדירות, באיזה מפעל בדיוק יש למצוא דברים כאלה ?

 

 

אז אני מסכים איתך שאם עושים חצי עבודה, עדיף לא לעשות בכלל , אבל מצד שני אם עושים עבודה רצינית, יכולה להיות תוצאה טובה.

 

 

ואם אתה עדיין לא מסכים איתי, אתה מוזמן לארגן איזה 306 GTI ולראות איך רכב דומה שלא נבדק ע"י שום מפעל מבייש אותו בכל תחום דינמי (ובהרבה פחות כסף דר"א).

 

בדקת את זה?

פג'ו 206 1.4 שנת 99

 

 

אל תדחה למחר, את מה שאפשר לדחות למחרתיים.


×
×
  • תוכן חדש...