Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8446 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני שמעתי מבעל ה 306 MI האדומה, שההסבה נעשתה בארץ, ושהמנוע לא "איי איי איי". ומי שקנה, לא ממש הבין.

 

הוא נוסע עכשיו על TT אם אני לא טועה.

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
כסף רב מאד ידרש לביצוע הסבה ראויה לשמה ללא חיפוף וחיסכון, כלכלית לא מוצדק נקודה.

למשתמש מקצועי ורציני יותר לעולם עדיף יהיה ללכת על מוצר מוכח שיצא מהמפעל ונבדק לפני ששוחרר למכירה מאשר ללכת על מוטציה שעד הפיצוץ או השבר לא יהיה ברור מה לא "הונדס" כראוי.

 

תה שוב טועה, אני רק תוהה האם יש לך איזהשהו נסיון בתחום או שאתה משער ?

 

אם אתה עובד בפארק אפק אז עשיתי סיבוב ברכב שלך.

אני לא עבוד בפארק אפק.

 

 

בכל מקרה אני מבין שכן יש לך נסיון בתחום אז בוא נדמיין סיטואציה כזו, קונים 309 או 205 במחיר שמתקרב ל 10000 שקל.

לוקחים פרוייקט רציני ומשקיעים עוד 30000 שקלים בשיפורי מנוע ושילדה והרי לך מכונית עם ביצועים והתנהגות שלא תימצא גם במחיר כפול מזה.

 

נכון, לא תקבל אמינות של טויוטה, אבל תקבל רכב ייחודי עם אכויות נדירות, באיזה מפעל בדיוק יש למצוא דברים כאלה ?

 

 

אז אני מסכים איתך שאם עושים חצי עבודה, עדיף לא לעשות בכלל , אבל מצד שני אם עושים עבודה רצינית, יכולה להיות תוצאה טובה.

 

 

ואם אתה עדיין לא מסכים איתי, אתה מוזמן לארגן איזה 306 GTI ולראות איך רכב דומה שלא נבדק ע"י שום מפעל מבייש אותו בכל תחום דינמי (ובהרבה פחות כסף דר"א).

 

 

אשמח להסביר את כוונתי, שלח לי ה"פ עם טלפון ואגזול מזמנך 5 דקות

 

עופר

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

פורסם
כסף רב מאד ידרש לביצוע הסבה ראויה לשמה ללא חיפוף וחיסכון, כלכלית לא מוצדק נקודה.

למשתמש מקצועי ורציני יותר לעולם עדיף יהיה ללכת על מוצר מוכח שיצא מהמפעל ונבדק לפני ששוחרר למכירה מאשר ללכת על מוטציה שעד הפיצוץ או השבר לא יהיה ברור מה לא "הונדס" כראוי.

 

תה שוב טועה, אני רק תוהה האם יש לך איזהשהו נסיון בתחום או שאתה משער ?

 

אם אתה עובד בפארק אפק אז עשיתי סיבוב ברכב שלך.

אני לא עבוד בפארק אפק.

 

 

בכל מקרה אני מבין שכן יש לך נסיון בתחום אז בוא נדמיין סיטואציה כזו, קונים 309 או 205 במחיר שמתקרב ל 10000 שקל.

לוקחים פרוייקט רציני ומשקיעים עוד 30000 שקלים בשיפורי מנוע ושילדה והרי לך מכונית עם ביצועים והתנהגות שלא תימצא גם במחיר כפול מזה.

 

נכון, לא תקבל אמינות של טויוטה, אבל תקבל רכב ייחודי עם אכויות נדירות, באיזה מפעל בדיוק יש למצוא דברים כאלה ?

 

 

אז אני מסכים איתך שאם עושים חצי עבודה, עדיף לא לעשות בכלל , אבל מצד שני אם עושים עבודה רצינית, יכולה להיות תוצאה טובה.

 

 

ואם אתה עדיין לא מסכים איתי, אתה מוזמן לארגן איזה 306 GTI ולראות איך רכב דומה שלא נבדק ע"י שום מפעל מבייש אותו בכל תחום דינמי (ובהרבה פחות כסף דר"א).

 

 

אשמח להסביר את כוונתי, שלח לי ה"פ עם טלפון ואגזול מזמנך 5 דקות

 

עופר

 

עם חתימה כמו שלך ..... :wink:

פורסם
אני שמעתי מבעל ה 306 MI האדומה, שההסבה נעשתה בארץ, ושהמנוע לא "איי איי איי". ומי שקנה, לא ממש הבין.

 

הוא נוסע עכשיו על TT אם אני לא טועה.

 

כן הוא נוסע על TT, פגשתי אותו לפני יומיים.

אין לי מושג מאיפה הבאת את זה, אבל הוא מאוד אהב את ה-306 והבניה היתה ברמה גבוה. הוא פשוט רצה עוד כוח, מה שה-TT תוכל לספק.

 

ד"א הוא אמר שהוא מאוד שמח שמי שלקח את האוטו זה שלומי, ולא איזה ילד קטן שיהרוס אותו, אלא מישהו שמעריך את הרכב.

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

פורסם

עלה במוחי רעיון:

לא לשפר את ה405 המדוברת חיצונית - לפחות לא בהתחלה. MI16 - כן. צמיגים, מתלים, חיזוקים וכו' - כן.את הג'נטים של S16 לכסות בעזרת טסות הכי מכוערות שיש באוטו דיפו. צבע חלודה. פלסטיקים שבורים. בקיצור, 405 בת 15 ממוצעת. מונית. :roll:

 

יש לי הרגשה שזה יגרום להרבה בעלי מכוניות "ספורטיביות" לרוץ למוסך...

"הלך המנוע...האוטו לא סוחב...מונית מזורגגת עקפה אותי כאילו אמדתי..." :twisted::twisted::twisted:

 

מה אתם אומרים?

פורסם
עלה במוחי רעיון:

לא לשפר את ה405 המדוברת חיצונית - לפחות לא בהתחלה. MI16 - כן. צמיגים, מתלים, חיזוקים וכו' - כן.את הג'נטים של S16 לכסות בעזרת טסות הכי מכוערות שיש באוטו דיפו. צבע חלודה. פלסטיקים שבורים. בקיצור, 405 בת 15 ממוצעת. מונית. :roll:

 

יש לי הרגשה שזה יגרום להרבה בעלי מכוניות "ספורטיביות" לרוץ למוסך...

"הלך המנוע...האוטו לא סוחב...מונית מזורגגת עקפה אותי כאילו אמדתי..." :twisted::twisted::twisted:

 

מה אתם אומרים?

 

ביקור אחד ברידינג ועל המכונית הזאת יהיה כזה מיתוס.

 

"זו בכלל אימפרזה שהלבישו לה גוף של 405" וכו...

If you treat your car like a racing car, then it will develop expensive racing problems

If it's stupid but it works, it isn't stupid.

פורסם

גם לי יש כמה דברים לומר כאן :

 

קודם כל בר סחתיין . ובהצלחה !

 

אני בעצמי שקלתי לפני חצי שנה, לאחר מכירת האלפא, להיכנס לפרוייקט דומה : ZX וולקן או 16V ZX מושתלת מנוע של 605 . ירדתי מזה בגלל סיבות שונות ומגוונות, בין היתר: בעייתיות בביטוח, החזרת משהו מן ההשקעה הגדולה בעת המכירה (לא קיימת למעשה !) , אי הכרה מספקת של הנפשות הפועלות בתחום השיפורים בארץ וגם חשש מפני פרוייקט בסד"ג שכזה מבחינת בעיות שיצוצו בדרך (תמים מי שחושב שלא יהיו בעיות וזה 1-2 המנוע בפנים, גיר מחובר עוד קצת שטויות והופסה נוסעים ... ) וחוסר בזמן \ עצבים .

בקיצור , מה שאני רוצה לומר זה שאני מקווה מאוד שלקחת את כל הדברים האלה בחשבון , ואם לא אז לא נורא : "אתה צעיר" (אהלן רועי :wink: ) .

 

 

טל.

פורסם

שאלה לי אליך,

 

מכרת 16V בשביל 405 ?

 

היית יכול לשים MI ב-ZX, ולקבל תוצאה עדיפה בהרבה.

 

בנוגע לאמינות - אין מצב ש-405 יותר אמינה מ-ZX.

פורסם

אם הייתי יכול, כלכלית, להשתיל MI ב-ZX, אולי הייתי עושה זאת.

מצבי הכלכלי לא אפשר לי אפילו להחזיק אותה כמו שצריך (איפשר, אבל עם המון ויתורים אחרים), בוודאי שלא להשתיל בה MI.

ה-405 נקנתה בפחות משליש המחיר בו נמכרה ה-ZX, כך שההפרש, בתוספת אי אלו שקלים, שהיו יוצאים על אחזקת ה-ZX, שלא לדבר על השתלה, הופך את ה-405 לפרויקט אפשרי יותר כלכלית.

 

לומר שאני אוהב את ה-405 יותר משאני אוהב את ה-ZX? לא במיוחד, לא. אולי כשהיא תתקרב לסיום הפרויקט. גם לא בטוח.

 

בטאמן

(-;

לא מרושש. בינתיים... עדיין... כרגע... עוד מעט...

ברינג און דה סבבה

פורסם

הבעייה כאן עלולה להיות עלויות תחזוקה של 405 - השתלת מנוע, ועוד בתוספת כזאת של כ"ס לרכב עייף עלולה לגרום לבעיות בשל עצמה...לדעתי האישית רכב כזה ידרוש יותר טיפול ותחזוקה.

 

P.

פורסם
עלה במוחי רעיון:

לא לשפר את ה405 המדוברת חיצונית - לפחות לא בהתחלה. MI16 - כן. צמיגים, מתלים, חיזוקים וכו' - כן.את הג'נטים של S16 לכסות בעזרת טסות הכי מכוערות שיש באוטו דיפו. צבע חלודה. פלסטיקים שבורים. בקיצור, 405 בת 15 ממוצעת. מונית. :roll:

 

יש לי הרגשה שזה יגרום להרבה בעלי מכוניות "ספורטיביות" לרוץ למוסך...

"הלך המנוע...האוטו לא סוחב...מונית מזורגגת עקפה אותי כאילו אמדתי..." :twisted::twisted::twisted:

 

מה אתם אומרים?

 

כולי תקווה שאני קורא נכון...... מ ו נ י ת !!!!!! אני דווקא הייתי משקיע בפרויקט של הורדת הספק והגדלת ביטוח חיים.

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

פורסם
כסף רב מאד ידרש לביצוע הסבה ראויה לשמה ללא חיפוף וחיסכון, כלכלית לא מוצדק נקודה.

למשתמש מקצועי ורציני יותר לעולם עדיף יהיה ללכת על מוצר מוכח שיצא מהמפעל ונבדק לפני ששוחרר למכירה מאשר ללכת על מוטציה שעד הפיצוץ או השבר לא יהיה ברור מה לא "הונדס" כראוי.

 

תה שוב טועה, אני רק תוהה האם יש לך איזהשהו נסיון בתחום או שאתה משער ?

 

אם אתה עובד בפארק אפק אז עשיתי סיבוב ברכב שלך.

אני לא עבוד בפארק אפק.

 

 

בכל מקרה אני מבין שכן יש לך נסיון בתחום אז בוא נדמיין סיטואציה כזו, קונים 309 או 205 במחיר שמתקרב ל 10000 שקל.

לוקחים פרוייקט רציני ומשקיעים עוד 30000 שקלים בשיפורי מנוע ושילדה והרי לך מכונית עם ביצועים והתנהגות שלא תימצא גם במחיר כפול מזה.

 

נכון, לא תקבל אמינות של טויוטה, אבל תקבל רכב ייחודי עם אכויות נדירות, באיזה מפעל בדיוק יש למצוא דברים כאלה ?

 

 

אז אני מסכים איתך שאם עושים חצי עבודה, עדיף לא לעשות בכלל , אבל מצד שני אם עושים עבודה רצינית, יכולה להיות תוצאה טובה.

 

 

ואם אתה עדיין לא מסכים איתי, אתה מוזמן לארגן איזה 306 GTI ולראות איך רכב דומה שלא נבדק ע"י שום מפעל מבייש אותו בכל תחום דינמי (ובהרבה פחות כסף דר"א).

 

 

אשמח להסביר את כוונתי, שלח לי ה"פ עם טלפון ואגזול מזמנך 5 דקות

 

עופר

 

עם חתימה כמו שלך ..... :wink:

 

וואללה אתה חנטריש...... ה- MI האדומה של הבחור מ- BATM אצלך ???

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

פורסם
עלה במוחי רעיון:

לא לשפר את ה405 המדוברת חיצונית - לפחות לא בהתחלה. MI16 - כן. צמיגים, מתלים, חיזוקים וכו' - כן.את הג'נטים של S16 לכסות בעזרת טסות הכי מכוערות שיש באוטו דיפו. צבע חלודה. פלסטיקים שבורים. בקיצור, 405 בת 15 ממוצעת. מונית. :roll:

 

יש לי הרגשה שזה יגרום להרבה בעלי מכוניות "ספורטיביות" לרוץ למוסך...

"הלך המנוע...האוטו לא סוחב...מונית מזורגגת עקפה אותי כאילו אמדתי..." :twisted::twisted::twisted:

 

מה אתם אומרים?

 

כולי תקווה שאני קורא נכון...... מ ו נ י ת !!!!!! אני דווקא הייתי משקיע בפרויקט של הורדת הספק והגדלת ביטוח חיים.

 

איני מעמין שנושא הפרוייקט הוא "מונית". אין מוניות 405 בנזין.

פשוט חשבתי על 405MI16 שלא שונה חיצונית מ405 "רגילה"...עדיף 405 רגילה ומוזנחת. עד שלוחצים על הגז. או על הברקס. :)

אפשר עפילו


×
×
  • תוכן חדש...