Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8442 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כפי שחלק מצומצם כבר יודע, השפיות חזרה תחת קורת הגג שלי - יש לי אוטו.

 

נכון, מכונית שלישית עוד לפני גיל 21 זו תחלופה מהירה למדי, אבל יש כאן אבולוציה ברורה:

במכונית הראשונה שלי היה רדיו, ולא היה מזגן (דיינו, עאלק).

במכונית השנייה שלי היה מזגן, אבל לא היתה מערכת (4872 ק"מ בלי מערכת, איפה גינס, איפה?)

במכונית הזו יש גם רדיו (טייפ, יוחלף לדיסק) וגם מזגן. שעובד!!!

 

המכונית, אגב, היא 405 1.6, שנקנתה במחיר של מניית סטארט אפ, או לחילופין, מחיר השווה לשקית שוקו משומשת.

 

הסיבה שהיא נקנתה היתה אחת: עם כל כך מעט כסף עבור מכונית, נשאר כסף לשיפורים.

אבל לא משפרים 1.6 (בעיקר לא כזה עם סדק בבלוק וקורוזיה ושאר ירקות).

 

במקום זה הופכים אותה ל-MI16. :twisted:

 

חישוב פשוט הראה שטווינגו (אני לא מאמין שבדקתי טווינגו, בלעעעע) תעלה בסביבות ה-20-22 אלף, ו-405 MI16 עם מכלולים מכניים חדשים (בלמים, מנוע, מתלים) תעלה אמנם קצת יותר, אבל תעניק ה-ר-ב-ה יותר.

אז זהו. הצעד הראשון היה היום, עם קנייתם של ארבעה חישוקים של S16.

תמונות ודיווחים בהמשך, מי שרוצה קפה שיעשה לעצמו.

 

יש כמה פריטים שאני מחפש, ויפורסמו ב"קנייה ומכירה".

 

תודות:

לתומר על העצה הטובה והתמיכה הנפשית.

ללוי יצחק על המחירון המזעזע של מכוניות PSA.

למכון "אבחון" שכיסח את המכונית (בצדק, כמובן, אבל זה פשוט עזר), ויחד איתה את המחיר הזעום ממילא.

 

בטאמן 16V

(-;

כן, אני נוהג באוטו של זקנים...

ברינג און דה סבבה

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

זקנים - זקנים ... עוד מעט הוא יתן רכבות-ספסלים-ושאר רהיטי גן לכמה אחרים כאן !! :twisted:

"...You CanT Make a Hoe a House Wife"

Dr. Dre , 2001

 

דוד גודלי , תעשה לי ילד פג !!

פורסם

או זה הולך להיות פרוייקט מעניין !

 

נימאס לי כבר ליראות את כל ה205 MI16 האלה , הגיע הזמן שמישהו יעשה משהו קצת שונה !

 

מזל טוב על הקניה , והרבה הצלחה בפרוייקט

 

 

דוד

HU - RFX 9210

AMP - SONY XM-222

SPL 500W MONOBLOCK

REAR - KENWOOD KFC M6930

COMPONENT - MOREL DOTECH 6 MK2

SUB - BAZOOKA 10 " ELW1014

 

הותקן בsound FX .

פורסם
אני לא מאמין שבדקתי טווינגו, בלעעעע

twingo.jpg

 

:lol: חוצפן :!:

מה היה רע בטווינגו מונמכת, מחוזקת, מטורפת?

286015.jpg

 

בשבילך אין יותר עזרה בפורום ייעוץ לרכישה... :?

No help for you! Come back one year!

:wink:

 

בהצלחה :!:

MCS 2008

פורסם

קודם כל, מתנצל על האורך של השאלה. לדעתי לקחת על עצמך פרוייקט מאוד מאתגר מגניב ופוטנציאלי. גם אני מת לעשות משהו דומה, אבל לא ממש מודע לתהליך ולעלויות, ולכן אני מתנצל מראש אם אני מדבר שטויות :oops: .

 

ראשית, חוץ מהחלפת המנוע (חובה) וכסאות, רתמות (פוטנציאלי), מה עוד צריך לעשות (ברמת המנוע, שילדה, חשמל וכו')? מה העלויות המשוערות? איפה מוצאים את החלקים הדרושים? ב'מאגר' לא יושבים עשרה מנועים שמחכים רק לך.

 

שנית, מה משרד הרישוי חושב על זה? אתה לא בדיוק מחליף מנוע 1.6 עצל במנוע 1.6 עצל אחר. הזהירו אותי שמשרד הרישוי לא יאשר פרוייקט כזה בלי בדיקה במעבדה בטכניון.

 

שלישית, יש עוד רעיונות לזאב בעור של כבש?

 

שיהיה לך המון בהצלחה, אשמח מאוד לכל טיפ.

 

תודה,

 

זיו.

פורסם
כפי שחלק מצומצם כבר יודע, השפיות חזרה תחת קורת הגג שלי - יש לי אוטו.

 

נכון, מכונית שלישית עוד לפני גיל 21 זו תחלופה מהירה למדי, אבל יש כאן אבולוציה ברורה:

במכונית הראשונה שלי היה רדיו, ולא היה מזגן (דיינו, עאלק).

במכונית השנייה שלי היה מזגן, אבל לא היתה מערכת (4872 ק"מ בלי מערכת, איפה גינס, איפה?)

במכונית הזו יש גם רדיו (טייפ, יוחלף לדיסק) וגם מזגן. שעובד!!!

 

המכונית, אגב, היא 405 1.6, שנקנתה במחיר של מניית סטארט אפ, או לחילופין, מחיר השווה לשקית שוקו משומשת.

 

הסיבה שהיא נקנתה היתה אחת: עם כל כך מעט כסף עבור מכונית, נשאר כסף לשיפורים.

אבל לא משפרים 1.6 (בעיקר לא כזה עם סדק בבלוק וקורוזיה ושאר ירקות).

 

במקום זה הופכים אותה ל-MI16. :twisted:

 

חישוב פשוט הראה שטווינגו (אני לא מאמין שבדקתי טווינגו, בלעעעע) תעלה בסביבות ה-20-22 אלף, ו-405 MI16 עם מכלולים מכניים חדשים (בלמים, מנוע, מתלים) תעלה אמנם קצת יותר, אבל תעניק ה-ר-ב-ה יותר.

אז זהו. הצעד הראשון היה היום, עם קנייתם של ארבעה חישוקים של S16.

תמונות ודיווחים בהמשך, מי שרוצה קפה שיעשה לעצמו.

 

יש כמה פריטים שאני מחפש, ויפורסמו ב"קנייה ומכירה".

 

תודות:

לתומר על העצה הטובה והתמיכה הנפשית.

ללוי יצחק על המחירון המזעזע של מכוניות PSA.

למכון "אבחון" שכיסח את המכונית (בצדק, כמובן, אבל זה פשוט עזר), ויחד איתה את המחיר הזעום ממילא.

 

בטאמן 16V

(-;

כן, אני נוהג באוטו של זקנים...

 

כל הכבוד !!!

כן ירבו אנשים טובים כמוך ...

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

פרויקטים כבודם במקומם מונח, בכיף, למה לא.

אני רק מבקש להביא לידיעתך ש"המוצר" הסופי אינו בר ביטוח ובמידה ורכב זה יהיה מעורב בתאונה כלשהיא, חס וחלילה תאונה עם נפגעים הנוהג ברכב האמור עשוי להמצא בבעיה שאפילו היושב במרומים לא יצליח לחלצו ממנה.

חברי הפורום כדאי שתיתנו דעתכם לסוגית הביטוח לרכבים משופרים ומה אפשרי במסגרת החוק והתקנות.

 

שימרו על עצמכם

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

פורסם
פרויקטים כבודם במקומם מונח, בכיף, למה לא.

אני רק מבקש להביא לידיעתך ש"המוצר" הסופי אינו בר ביטוח ובמידה ורכב זה יהיה מעורב בתאונה כלשהיא, חס וחלילה תאונה עם נפגעים הנוהג ברכב האמור עשוי להמצא בבעיה שאפילו היושב במרומים לא יצליח לחלצו ממנה.

חברי הפורום כדאי שתיתנו דעתכם לסוגית הביטוח לרכבים משופרים ומה אפשרי במסגרת החוק והתקנות.

 

שימרו על עצמכם

 

אם לאוטו יהיה טסט ואישור ממשרד התחבורה אז למה שלא יסכימו לבטח אותו?

אולי הביטוח יהיה יותר יקר ויהיה קשה למצוא חברה שתסכים,מה גם שרכב בלי ביטוח לא יכול

לעלות על הכביש.

If you treat your car like a racing car, then it will develop expensive racing problems

If it's stupid but it works, it isn't stupid.

פורסם
קודם כל, מתנצל על האורך של השאלה. לדעתי לקחת על עצמך פרוייקט מאוד מאתגר מגניב ופוטנציאלי. גם אני מת לעשות משהו דומה, אבל לא ממש מודע לתהליך ולעלויות, ולכן אני מתנצל מראש אם אני מדבר שטויות :oops: .

 

ראשית, חוץ מהחלפת המנוע (חובה) וכסאות, רתמות (פוטנציאלי), מה עוד צריך לעשות (ברמת המנוע, שילדה, חשמל וכו')? מה העלויות המשוערות? איפה מוצאים את החלקים הדרושים? ב'מאגר' לא יושבים עשרה מנועים שמחכים רק לך.

 

שנית, מה משרד הרישוי חושב על זה? אתה לא בדיוק מחליף מנוע 1.6 עצל במנוע 1.6 עצל אחר. הזהירו אותי שמשרד הרישוי לא יאשר פרוייקט כזה בלי בדיקה במעבדה בטכניון.

 

שלישית, יש עוד רעיונות לזאב בעור של כבש?

 

שיהיה לך המון בהצלחה, אשמח מאוד לכל טיפ.

 

תודה,

 

זיו.

 

 

מנוע ה MI 16 יושב במקור בדגם של 405 , לכן יש אפשרות לאשרו ברשיון

הרכב .

ברגע שהמנוע מאושר ומוחתם ברשיון הרכב אין כל מניעה להתקנתו , וגם חלילה במקרה תאונה

פורסם

בשום אופן לדעתי לא יתקבל אישור לפיגו 405 1.6 כאשר יצהירו על כוונה להתקין בו 1.9 מהסידרה של ה- MI16, פשוט קוד המנוע שונה משל 1.9 אחרים של פיגו ומסגיר דרך כך הספק שחורג בעשרות אחוזים מהמקור.

רוצה לומר שללא זייפנות ובלפנות ומעבר על החוק לא תקבל אישור להכניס כזה מנוע.....ומכאן ולא רק מכאן צומחת בעיית הביטוח.

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

פורסם
בשום אופן לדעתי לא יתקבל אישור לפיגו 405 1.6 כאשר יצהירו על כוונה להתקין בו 1.9 מהסידרה של ה- MI16, פשוט קוד המנוע שונה משל 1.9 אחרים של פיגו ומסגיר דרך כך הספק שחורג בעשרות אחוזים מהמקור.

רוצה לומר שללא זייפנות ובלפנות ומעבר על החוק לא תקבל אישור להכניס כזה מנוע.....ומכאן ולא רק מכאן צומחת בעיית הביטוח.

 

אתה טועה

פורסם
בשום אופן לדעתי לא יתקבל אישור לפיגו 405 1.6 כאשר יצהירו על כוונה להתקין בו 1.9 מהסידרה של ה- MI16, פשוט קוד המנוע שונה משל 1.9 אחרים של פיגו ומסגיר דרך כך הספק שחורג בעשרות אחוזים מהמקור.

רוצה לומר שללא זייפנות ובלפנות ומעבר על החוק לא תקבל אישור להכניס כזה מנוע.....ומכאן ולא רק מכאן צומחת בעיית הביטוח.

 

אתה טועה

 

אשמח לשמוע היכן אני טועה

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

פורסם

מנוע ה-MI16 מקורו ב405. ככה שישנה מכונית סדירה ששמה 405MI16.

 

זה לא השתלה של מנוע שלא שייך לשם, זה שידרוג לדגם היותר חזק.

 

וזה מותר, לדוג' במכוניות ישנו שהמנוע כבר עשה את שלו ישנו שיקול של איזה מנוע להכניס ובד"כ מנצלים את ההזדמנות להכניס מנוע חזק יותר.

 

 

 

ראלימן

קורס 154 RESTEPA.


×
×
  • תוכן חדש...