Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7561 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, לחבר שלי הייתה אונו 93 (מי שזוכר הייתה פעם בעיה עם הקודנית העלתי פה שאלה) בכל מיקרה, איכשהו היה קצר והאוטו נשרף(כנראה הכל לטובה, גם קיבלו רכב חילופי וגם מחירון על האוטו מה שבחיים לא היו משיגים) באופן מסתורי היה להם מקיף...

בכל אופן הם מחפשים רכב אמין, בגדול משפחתי,ביטוח זול וחובה ידנית

ההתקציב 18 אלף, אם יש משהו באמת שווה אפשר למתוח עד 20 ולא אגורה יותר.

עד מתי ספטמבר 08.:(

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
שלום, לחבר שלי הייתה אונו 93 (מי שזוכר הייתה פעם בעיה עם הקודנית העלתי פה שאלה) בכל מיקרה, איכשהו היה קצר והאוטו נשרף(כנראה הכל לטובה, גם קיבלו רכב חילופי וגם מחירון על האוטו מה שבחיים לא היו משיגים) באופן מסתורי היה להם מקיף...

בכל אופן הם מחפשים רכב אמין, בגדול משפחתי,ביטוח זול וחובה ידנית

ההתקציב 18 אלף, אם יש משהו באמת שווה אפשר למתוח עד 20 ולא אגורה יותר.

 

קליאו RT 1400 ידני ואם הוא משיג אחת יד ראשונה מה טוב...

:evil: לא תצליחו לעצור אותי, לא תצליחו להשתיק אותי! :evil:

פורסם

טויוטה קורולה או סובארו גרנד ליאונה 93/94. את הסובארו יהיה טיפה יותר קל למצוא בידני מאשר את הטויוטה. הגיר האוטומט של הטויוטה מאוד אמין ככה שאם יש חשד לאמינות אז בטויוטה אפשר להתפשר.

הטויוטה טיפה יותר חזקה מהסובארו אבל בסה"כ 2 רכבים מאוד אמינים ששורדו טוב מאוד את השנים.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

fitch, לא מתאים. הוא רוצה יותר מ25 אלף~ והביטוח בטח יקר כי היא CTI והיא לא משפחתית.

redroze, הידני לא בגלל אמינות, סתם אבא שלו רוצה ידני, הוא רגיל לידני מאז ומתמיד. הבעיה עם סובארו שהיא שותה דלק, וטיוטה קורולה במחיר הזה אפשר להשיג משנת 93~ ולמצוא אחת כזאת ידנית ומצב טוב יקח זמן, והוא צריך אוטו די דחוף אני חושב.

מה דעתם על רכב ממשלתי לשעבר? כשאומרים רכב ממשלתי לשעבר, מי נוהג בו?

קליאו לא משפחתית ולא נראה לי שהוא ירצה צרפתית

עד מתי ספטמבר 08.:(

פורסם

קליאו לא משפחתית בדיוק כמו שאני ערבי...

קליאו זה משפחתית קומפקטית לכל דבר... וזה רכב אמין מאוד וכאשר הוא מטופל כמו שצריך הוא ישרת אותך הרבה זמן... עובדה היא ששלי עדיין יד ראשונה ברישיונות

:evil: לא תצליחו לעצור אותי, לא תצליחו להשתיק אותי! :evil:

פורסם

תראה, לייעץ לחברים זה תמיד אסון. אם הוא יקנה משהו לא טוב, אתה תרגיש רע עם עצמך, ויהיו לך יסורי מצפון.

 

אז או שתירד מזה, או שתחפש משהו ממש אופטימלי. אתה רוצה יותר מדי (ידני, ביטוח זול, לא שותה דלק, שנתון גבוה, כמה שיותר מהר, גודל משפחתי [ואני ציטטתי אותך, אל תבוא אליי בטענות]) במינימום כסף.

 

אני הצעתי לך משהו, שלדעתי, אופטימלי לגמרי. גם לא יקר, גם בגודל משפחתי, גם ידני, גם ביטוח זול, גם צריכת דלק סבירה מאוד, וגם לקנייה מיידית (במידה והיא לא נמכרה). זה בטוח עדיף על לחפש רכב ממשלתי לשעבר או דברים בסגנון.

 

לעלות מפיאט אונו לקסארה 1.8 16V זו עליה עצומה, לא נראה לי שהוא יתאכזב.

 

אבל, זו רק דעתי.

משכנתא זה קל

פורסם

לא אמרתי שנתון גבוה.

זה לא דרישות שלי.

אני לא אומר לו לקנות כלום במפרוש. הוא שאל איזה רכב כדאי לקנות,אני לא מתכוון לתת לו אקסמפלר ספציפי.

בנתיים הוא חושב על פיאט פונטו,מיצובישי סופר לנסר ואופל אסטרה/

אגב,אני זוכר חיפשת איזו חיפושית, במקרה מצאתי אחת עכשיו

http://www.yad2.co.il/Cars/hotPicDetails.php?CatID=1&SubCatID=1&CarID=46820

עד מתי ספטמבר 08.:(

פורסם

אם היתה להם פיאט אז שיחזרו לפיאט רק הפעם בראבה תחזוקה זולה ושנתון יחסית גבוהה במחיר הנקוב.

אטרקציות לאירועים

 

 

פאביה על כביש זה כמו צ'אק נוריס בקטטה בבר.
פורסם

לפותח השירשור:

 

תשתדל ללכת לכיוון רכב יפני אם אתה רוצה אמינות.

חפש טויוטה\ניסן\סובארו\מאזדה.

 

אפילו אם אתה יורד בשנתון , אתה קונה משהו טוב, אל תתפתא לרכב יותר חדיש כ"כ מהר, האמינות היא לא גרף ליניארי ביחס לשנתון, זה תלוי הרבה יותר בסוג הרכב.

 

אתה יכול לקנות רכב מודל 98-9 אבל קקה של רכב, לעומת זאת אתה יכול לקנות רכב טוב כגון קורולה בשנתון 93-4 או אימפרזה או ניסן.

 

תחשוב טוב.

פורסם

"רכב ממשלתי" זה רכב ששירת את המדינה. יכול להיות שזה היה רכב צבאי ויכול להיות שזה היה רכב של אחד ממשרדי הממשלה - משרד האוצר או משרד הפנים.

 

בכל מקרה, ממש ממש ממש לא רצוי לקנות רכב כזה. הרבה יותר גרוע מליסינג.

 

בהחלט סובארו DL או קורולה מהשנים 93~ באות בחשבון. יש גם את הדייהטסו אפלאוז, שאם היא טופלה ונשמרה במהלך השנים - אין שום מניעה מלקנות אחת כזאת, המחיר מגוחך.

(אגב ממשלתי, הצבא בזמנו (ועדיין?) מכר כאלו במכרזים באלפים בודדים, היו שקנו, שיפצו ועשו רכב חדש ב 20K...)

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"


×
×
  • תוכן חדש...