Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קארטינג


SimonLTZ
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7571 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פעם באה אני אחנה את האוטו שלי ליד הקרטינג שרמת הגן עדן תעלה, או שלא.

 

יש פה כמה וכמה מכוניות נחמדות באיזור, דווקא את הבוקסטר אני הכי שונא בגלל הצבע (וגם הבעלים חרא)

 

S2000 הכסופה מדהימה וגם הסיליקה (השחורה, יש גם אדומה)

some people need a high five

in the face

with a chair

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

יש ברחובות איזה אשכנזי אחד לא יודע איך קוראים נראה לי ארנון אמרתי לו אני עושה 25 שיפתח לי את הקארט! אבל הוא נסע כמו עגלה מתה והוא לא היה מוכן לתת לי נסוע יותר מהר כי הכי כיף זה לעשות דריפטים עם הקארט!מה זה והמסלול כל כך מסובך שם בכלל לא כיף...

פורסם
יש ברחובות איזה אשכנזי אחד לא יודע איך קוראים נראה לי ארנון אמרתי לו אני עושה 25 שיפתח לי את הקארט! אבל הוא נסע כמו עגלה מתה והוא לא היה מוכן לתת לי נסוע יותר מהר כי הכי כיף זה לעשות דריפטים עם הקארט!מה זה והמסלול כל כך מסובך שם בכלל לא כיף...

המסלול באמת מסובך שם, אני אוהב מסלולים ישרים שאפשר לנסוע מהר, אבל שאני ברחובות אתה לא יודע איזה דריפטים אני עושה, הארנון האשטוזי הזה מתלהב מאיך שאני נוהג, אני קולט אותו מנפנף בדגלים!! ממש בחור טוב

גם הכי מדליק זה לראות איזה עמוק הקארט יכנס מתחת לצמיגים וכמה דם ירד לי מהרגל, השיא האישי שלי זה 4 עירויים וחצי מטר בתוך הצמיגים!!!

 

שכולם פה יהיו לי בריאים, מה ניסגר איתכם?

פיזבן, אתה תותח!

כן כן, לא לא.

פורסם
יש ברחובות איזה אשכנזי אחד לא יודע איך קוראים נראה לי ארנון אמרתי לו אני עושה 25 שיפתח לי את הקארט! אבל הוא נסע כמו עגלה מתה והוא לא היה מוכן לתת לי נסוע יותר מהר כי הכי כיף זה לעשות דריפטים עם הקארט!מה זה והמסלול כל כך מסובך שם בכלל לא כיף...

ארנון? ארנון הרבה יותר מבסדר, הוא ממש ממש אחלה, אתה סתם אומר שטויות.

כשתגיע ותראה שאתה יודע לנהוג אז תקבל קארט פתוח בלי בעיה, חוץ מזה המסלול מאוד מהנה, זה מה שמיוחד בו - מסלול טכני.

פורסם

חברה מישהו רוצה לקבוע שעה מסויימת להיום ולסוע לשם.

אני מתכוון לסוע לשם היום ככה עוד שעה-שעה וחצי, מי שרוצה מוזמן לבוא!

SPL - 143.6DB

"

פורסם

תותח? אבל כמה מ"מ? :)

 

למישהו יש בעיה עם ארנון? שאני אבין.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

רמי אתה לא מגן על אישתך ??

וחוץ מזה מי אמר לכם שארנון אשכנזי ??? זה שהוא "קצת" בהיר לא אומר כלום בלב הוא מזרחי :-)

 

היינו היום בקארטינג רחובות היה מהנה מאוד , פגשנו את רפי שהוא אחלה של בנאדם ,ד"א ראינו את הקליאו שלך בחוץ ןתהינו של מי היא , עכשיו זה ברור :). אז תחזירו את הסמלים...:wink:

ביציאה מרחובות גם ראינו S2K , בוקסטר אדומה !!!, וסליקה ,טייפר שחורה (ברחובות) פשוט גן עדן מוטורי .

רחובות ידועה בתור גן עדן מוטורי :wink:

 

שתיל ועמי...

היה כיף לפגוש אתכם ,נסעתם אחלה (אתם בדרך הנכונה לשפר את הזמנים) ואתם מוזמנים בכיף תמיד...(רק לא לשכוח להתקשר לפני....:wink: )

 

רפי.

שואל ועונה, ירוחם

פורסם
יש ברחובות איזה אשכנזי אחד לא יודע איך קוראים נראה לי ארנון אמרתי לו אני עושה 25 שיפתח לי את הקארט! אבל הוא נסע כמו עגלה מתה והוא לא היה מוכן לתת לי נסוע יותר מהר כי הכי כיף זה לעשות דריפטים עם הקארט!מה זה והמסלול כל כך מסובך שם בכלל לא כיף...

אתה, אין לך עתיד. יאללה כנס למצב ורוד :mad:

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

פורסם

היום הייתי שוב ברחובות עד כמה חברה אחרים, כל פעם אני נהנה יותר ומשפר את הזמנים בכמה שניות, הפעם עשיתי 27.7 שזה נראה לי די טוב.

 

מי שמעוניין באמת שבוע הבא, אותה שעה(3 וחצי מקסימום 4) לבוא לרחובות ולהתחרות, אולי נצליח להרים קבוצה קטנה מהפורום שתוכל להתחרות בתחרות הבאה של המועדונים.

 

ולכל אלה שאמרו פה שלא פותחים להם את הקארטים ברגע שתיסעו טוב יפתחו, בהתחלה לא פתחו לי ועכשיו אני רואה כל פעם שהקארט טיפה יותר חזק ומהיר ואני מרגיש את השיפור בנסיעה(פחות החלקות) ובזמנים.

 

מי רוצה פתיחות? :wink::-P

תמונות של הבובה http://Ami18.pic.co.il :razz:

פורסם

תגידו הקארטינג ברחובות זה בחניון של אמריקן סיטי ?

 

יש מצב תראו אותי שם שבוע הבא :)

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
תגידו הקארטינג ברחובות זה בחניון של אמריקן סיטי ?

 

יש מצב תראו אותי שם שבוע הבא :)

כן,זה בחניון.

אתה לא מאיים על אף אחד...

כן כן, לא לא.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7571 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...